Rá jöttünk mi is hogy sportkipuff van az ns-en :) mert leszedtem felpolírozni és belefújtam és szépen jött ki a levegő szóval nincs egy gramm fújtás sincs benne
"Viszont ha a gyárihoz képest túl nyitott a sportdobod"
tehát itt is vannak azért fokozatok. jó lehet nem a végükkel de mondjuk az átmérővel vagy mittomén mivel variálnak. meg kéne kérdezni egy r6 vagy r1 fórumban h tisztábban lássunk:) megkérdezem hátha okosabbak mint mi
szerintem a sport kipuffok nem mind full nyitottak. nézd meg pl a végüket (azért amit sporkipufogónak árulnak soknak szükebb a vége mint a cső amin keresztül megy, de nem oyan kamrás mint a gyári). már az is számít valamit, és vannak tényleg oyanok amik ugy néznek ki mint egy trombita (vagy neked a guriga:)) , na én arról beszélek h az ártalmas. a cikket egyébként elolvastam már régebben ;)
2t-nél nem a kipufogó a lényeg hanem maga a rendszer vagy leömlő vagy h hívják:) azoknak van az ive meg az egész miliméterre pontosan megcsinálva.
A sportkipufogó teljesen nyitott, úgy át tudsz rajta nézni mintha egy wc-papírguriga lenne. De tényleg olvasd el azt a cikket amit ajánlottam.
u.i.
Lehet hogy a 2T-és sportkipufogóknak más a felépítésük de arról gőzöm sincs mert nincs 2T-és motorom és ezért nem nagyon foglalkoztat ez a kérdés.
ha szabad válaszolok, szeráény véleményem szerinti hozzászólással
a mostani motogp gépek 4t 1000 esek,régeben voltak a 500as 2t-k, de már vége
most csak 125 ös meg 250 es 2t van. jövöre lesz a 1000 res 4t helyett a 800 asakkro sztem lehet, de ebbe nem szolok bele, nekem nicns sportkipuffom, de sztem lehet,me mindenki rak rá,meg az xt-nken is van , és határozottan jobban megy tőle. a cbr ben meg nincs powerszelep,mert 4 ütemű, és a 4 üteműben nem lehet power szelep
Hello,
most mi is a vita tárgya? Hogy 2T-ések-e a motoGP gépek vagy, hogy szabad-e a motorra sportkipufogót tenni, vagy hogy van-e powerszelep a CBR-ben? Elvesztettem a fonalat
A dr.Bike-on olvastam egy jó kis cikket a kipufogókról, azt ajánlom mindenki figyelmébe.
Sohasem néztél még MotoGPt? Vajon miért voltak, mikor írták a sorrendet, hogy 900 akármennyi ccm és 400-500 ccm. S mégis tudták tartani a lépést.
Nah vajon miért?
Vegyünk egy alapot, pl Honda CBR 400 75 Le körül van, Aprillia Rs 250 szintén 70 le körül... Mégsem egy köbcenti tartomány... Kíváncsi lennék, hogy az 1000res 2t mit mehetne, ha az 500as 2t sek szinten vannak, sőt bizonyos helyzetekben, esélyesebbek!
egyébként meg nem ugatni akarok ezzel. csak nézzétek meg hondáspisti megkérdezi h árt-e neki vagy nem meg iyenek. körüljárja a témát. és nem úgy mint azok akik unatkoznak péntek délután és szórakozzunk szereljük le a kipufogót, verjünk szét egy bukósisakat, szereljünk pedált a cbr-re h a boltba letekerni is lehessen benzin nélkül.
egyesek meg kijelentenek oyan magabiztosággal hüyeségket h 2t motorok vannak a motogp-ben (és nem a 125 meg 250-re gondolt), meg nincs power ebben meg abban, bla bla bla....
visszaolvastam képzeld és én úgy gondoltam, h a mostani 1000-resek voltak 2t, legalábbis így olvastam, s jövőre lesznek ezek 800ccm-sek és 4t-esek! de látom hülyeség ide bármit is írni, mert azonnal lealáznak...na mind1
jah és amit írtam nem biztos, csak én így tudom, három hete olvastam egy motoros újságba, de nem tom 100%-ra!
a feltöltés miatt is kell némi folytás meg a szelepeknek sem teljesen de ahogy gondoljátok, te motorod azt csinálsz vele amit akarsz. szted érezni fogod azt a plussz 1 lóerőt? nem. max placebo hatásból.
itt már volt egy gyökér aki kipufogú nélkül mászkál állandóan és a durrogást élvezi 10mp-enként... gratuláltam is neki
Bencce! Ez nem 2t 4üteműre ha kedved tartja dobot sem muszály raknod, de ha full nyitott dobot raksz (lásd MotoGPben a nagymocik) az teljesítménynövekedést ér el, igaz tényleg nem egy egészséges dolog, főleg a visszadurrogás, az nem igazán használ a szelepeknek. De ha dobot csinálsz vagy csináltatsz egy perforált cső meg némi üveggyapot, nem árt neki.
"nincs egy gramm fújtás sincs "
a fújtás gondolom csak félrecsapás