A kipuff témára visszatérve egy kicsit, hogy én úgy gondolom, hogy majd ebben inkább kikérdezem FINSTER-éket. Még mikor cegléden voltunk a ts integrálnál, akkor ott mondták, hogyha sportkipuffot akarok menjek nyugodtan oda, mert állítólag aránylag olcsó, meg jó is. Hát nem tudom mennyire lehetett ez reklámszöveg, de majd valamikor utánnajárok.
Kivel akarod csináltatni a rendszert és hol? Az a bajom, hogy a boltokban csak dobbal együtt adják a leömlőt, dobom viszont már van szóval at ki kellene hagyni a csomagból.
Egyébként az én történetem annyi, hogy ugyebár én csináltattam a dobot rá. És mikor megbíztam a Vlado-t hogy csináljon nekem dobot a motorra, akkor a méreteit is ki kellett találnom. Azt szerettem volna elsősorban, hogy nagyon szép mély hangja legyen, ezért javasolta a Vlado, hogy akkor a perforált csőnek az átmérője legyen vastagabb és hogy ne legyen túl nagy a gázkivezetőképessége ezért legyen jóval hosszabb mint a gyári kipuff. Szóval ez az oka amiért ilyen bazi nagy kipuff van a bringámon , viszont a hangja is mélyebb és lágyabb mint a legtöbb nagy kipuff gyár által készített CBR125-re szánt csőnek.
sziasztok én a sport dobokhoz csak annyit tennék hozzá meg a rendszerekhez ha pl ott vannak a nagy motorok arra millió 1 rendszer van pl arrow yoshimura...... ha a motornak ártana akkor senki se venné meg ezeket a cuccokat mert mindenki úgy gondolkozik minek öljem meg a motoromat ez az én véleményem hozzáteszem !!!!!! nekem semmi bajom a rendszerrel és fogok rá csináltatni persze hozzáértő emberrel ennyi
na de akkor tisztázzunk 1-2 dolgot h jobban képben legyek asszem ott vesztem el a dologban h a fojtást mint szót rosszul értelmezem. én fojtáson a gázáteresztőképességét értem. és nem azt h nem szól annyira a dob. tehát nyilván egyfajta nyomás marad a leömlőben nem? ami nem tom szolgál-e valamire vagy nem de mellékes. ha ráteszel egy trombitát akkor ugyanazt a visszadurrogást éred el. ergo utána kell kalibrálni vagy esetleg dolgokat kicserélni. de ez egy kisebb gázkivezetőképességű kipufogónál ami egyébként nem kamrás nem feltétlenül szükséges, vagy nem oyan mértékben... most lehet jó sok hüyeséget írtam le
Ha túl nagy a kipuff gázkivezető képessége, az nem rongálja a blokkot, csak ugyanúgy csökken a teljesítménye mintha a gyári fojtott cső lenne rajta. Ami tényleg rongál az az amiről a Fepi beszélt, az pedig a nagyon erős visszadurrogás, az egy időután károsítja a szelepeket.
igen a szükítő az igaz.
de akkor miért írták volna h túl nyitott? meg multkor valameyik topicban olvastam h nem ajánlottak valakinek egy kipuffot mert az csak egy darab guriga és tényleg semmi több... na megkérdeztem majd kiderül mi lesz. nem értek én ehhez a 4t dóóógokhoz:) 2t-hez is csak annyit amennyit muszáj:)
bencce,
ezt rosszúl tudod!!!!
Az a szűkítő amiről Te beszélsz és az azért van benne néhány kipuff esetében, hogy utcán legális legyen és ha a vásárló nagyon tart a rendőröktől akkor pályanap után visszatzdja csavarozni a szűkítőt és máris a legalitáshoz közelebbi szintre csükken a kipuff hangja. Ez nem azért van benne mert ez jó a motornak, ez a cucc csak az érzékeny fülű lakosság miatt kell mert egyébként csak lefojtja.
Jó szórakozást a filmhez, és nézzétek végig!
Na, asszem megint reggeltől estig ott leszek... óó mennyire sajnálom...
Köszi!
Témát váltva mikortól is forgalmazzák itthon az új ciberét? Áprilistól?
Egyébként az én történetem annyi, hogy ugyebár én csináltattam a dobot rá. És mikor megbíztam a Vlado-t hogy csináljon nekem dobot a motorra, akkor a méreteit is ki kellett találnom. Azt szerettem volna elsősorban, hogy nagyon szép mély hangja legyen, ezért javasolta a Vlado, hogy akkor a perforált csőnek az átmérője legyen vastagabb és hogy ne legyen túl nagy a gázkivezetőképessége ezért legyen jóval hosszabb mint a gyári kipuff. Szóval ez az oka amiért ilyen bazi nagy kipuff van a bringámon , viszont a hangja is mélyebb és lágyabb mint a legtöbb nagy kipuff gyár által készített CBR125-re szánt csőnek.
de akkor miért írták volna h túl nyitott? meg multkor valameyik topicban olvastam h nem ajánlottak valakinek egy kipuffot mert az csak egy darab guriga és tényleg semmi több... na megkérdeztem majd kiderül mi lesz. nem értek én ehhez a 4t dóóógokhoz:) 2t-hez is csak annyit amennyit muszáj:)
amúgy majd gyere fel msnre mert lenne szakmai kérdés
ezt rosszúl tudod!!!!
Az a szűkítő amiről Te beszélsz és az azért van benne néhány kipuff esetében, hogy utcán legális legyen és ha a vásárló nagyon tart a rendőröktől akkor pályanap után visszatzdja csavarozni a szűkítőt és máris a legalitáshoz közelebbi szintre csükken a kipuff hangja. Ez nem azért van benne mert ez jó a motornak, ez a cucc csak az érzékeny fülű lakosság miatt kell mert egyébként csak lefojtja.