Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jó ez csak hasonlat volt, akkor tzr-be nem tölti ki a teret eléggé, legalábbis saját vélemény, ugyanis a nyikiét láttam.
itt most senki nem beszélt 250-esekről. Amúgy meg csak idézem a kép alatt olvasott szöveget"barátom mocija, egy Hyosung GT 125 Eléggé nagy és lassú, erröl lehet megismerni" Briant adatlapján van
kb 1 milla a Hyosung GT250 R, mégolcsóbb a naked és akkor nincs gond se gyorsulással, se a végsebességgel. Ráadásúl MZ amatőr kupán is indulhacc. Jah és 150 es gumi hátúl, szélesebb , najó nemfolytatom...
már mérges voltam
kb
"széthullottság" meg "tág kongás"

hát bazzeeeeeeeeeeg.. a te agyadban van nagy tág kongás öcsém..
50ccm akkora faszságokat írkálsz hogy rossz olvasni.. tudod először gondolkodj, aztán írj! mi a halál farkának kell osztani az észt, úgy hogy se cbrt se rst nem vezettél, de szerintem még csak nem is láttál közelről. sosem voltak túl okos hozzászólásaid, de ettől eltekintünk mert fiatal vagy és mindenki így kezdi de ha ilyen irdalmatlan hülyeségeket írsz akkor az már szúrja a szemem.
gyere el baszdmeg, nézd meg a motorom, és hidd el ki van töltve az idom alatt, és nem "lötyög" benne a blokk. félelmetes mi?????

Tuning, Te meg légyszíves térj vissza ahhoz a tökjó és szimpatikus ötletedhez hogy leelenőrzöd progival a hozzászólásaid mielőtt elküldöd.
Szerintem ne menjünk bele megint az rs és a cbr hasonlítgatásába mert nagyon nem egy kategória a két motor
egy rs és egy cbr közt égés föld a külömbség minden tekintettben
mióta lötyög benne a blokk ????
azért picit jobban mennek meg szebb is tud lenni nekem 125ös kategóriában
Ez olyan, hogy nekem bátyám sem tudott 130-nál többet menni vele, de nekem azért sikerült kihozni a 140-et nyáron. ( kb egy súlycsoportban vagyunk)
nem megy úgy de az v2-es asszem de nem tuti na az a lényeg hogy más a blokkja teljesen mivel az naked
Nah jah, ennyit az egy hengerröl, innen is grat annak a nagyokos tervezőnek.Akkor inkább az NSR, szerintem a leggyönyörűbb 125-ös moci.Nah az ott volt a toppon, vagy legalább csak a kinézete megmaradt volna
HÁt nekem csak az árával lesznek gondok, mert ha a jelenlegi ár felett lesz az új akkor megvárom inkább az A k.-t, aztán veszek normális gépet.
Amúgy elég olajozott ez a kis moci, ez alatt azt értem hogy eléggé egyben van, nem érzed azt a széthullotságot, meg azt a tág kongást mint mondjuk egy rs-ben vagy tzr-ben, hogy ezres motor teséte lötyög egy aprócska blokk.....
Én azért még mindig többre nézem a cbr-t mint azt a hyosung valamit ott a mocid mellett, annak pl megvan a nagysága, csak az szerintem mégannyira sem megy mint a cbr
hát én meg kiábrándulok teljesen valahogy a cbr-ből sajna
száguldozó-éval mentem már de az megy mint a disznó az fasza de vmeiknap mentem egy ismim cbr-jével hát 64kg-mmal 8km-es távon ami tele volt egyenessel 110-112 fölé nem ment
akkor ősszel egy repsolossal is mentem az is 110-115
(nem oltás)
szóval nem tom valahogy nem akarnak mostanság nálam muzsikálni
Durva jó ez a motor csak az istenért nem tudnák szélesebbre tervezni.Nem tom miért jó nekik a virslikerék meg a pálcika vékonyság.Szemböl észre sem lehet venni csak a motorost.Az új fejidom teccik, de kb itt ki is merült.Teljesítménye szánalmas de hát sajna ez amostani hülyesége az uniónak hogy a gyereknek ne legyen erős motorja mert véletlen még elszáll vele.Nos szerintem ezzel is lehet nagyot esni úgyhogy ez nem jött össze.Erős lenne ez csak mondjuk ha pl sor 4-es lenne akkor lehet már tudna is valamit.Amúgy nem kell szégyelni, valakinek még erre se telik és ezerszer jobb mint 1 simson.Még robogó helyett is inkább ezt tolnám be a garázsba.
Hello.
Én csak annyit mondanék hozzá, hogy ezt is pörgetni kell azért, hogy menjen, de azért ennek nem egy fűnyíró hangja lesz. Amúgy meg én 140-et mentem gyárival végre. Két személlyel szerintem egy picit gyenge, de ahogy valoo írta 110-et már mi is mentünk vele két személlyel, de kicsivel több is kijött volna belőle, szóval csak annyit, hogy akkor a 110 biztos. Tuningolni meg tudod sportdobbal, légszűrővel...... egyre több minden lesz kapható már ehez is.
jah és ami kimaradt szerintem jó vele turázni is!! én már lenyomtam vele egyhuzmba 500 kilcsit és semmi rossz élményem sincsen!!!!
csáó nekem mostmár csak 130 kmh a vége de csak azért mert kicseréltem az első fagaskerek eggyel kisebre!! nah de egyépként szerintem a kerekek pont jók rajta mongyuk a gyárik külső szerintem szar de ez gyorsan lehet orvosolni!!! nah és én elég sokat megyek 2 személlyel és még igy is elvezethető!! kb 100 2 személlyel a vége nekem max 110!!!
CSá! Látom ujraregeltél, és eladó a mocid Már rég beszéltünk, vegyél fel újra msn-re! Szombaton mennénk egy cbr 125 tulajdonos haverommal motorzni, és akkor te is jöhetnél, és megnézhetnéd a mocit, meg megkérdeznéd amit akarsz.
Jó szar tzred lehet ha olyan a hangja mint 1 fűnyíronak
Sziasztok! Engem érdekelne a motor mindenképp!!!!!
De előtte pár kérdés a cbr-esekhez. Eddig egy ötvenes tzr-rel nyomtam,és meguntam a folyamatos pörgetést, meg a fűnyíró hangot. Szóval most egy cbr 125r- re fáj a fogam! Szeretném megkérdezni: kinek mennyi a vége?; nem zavaró,nem labilis a hátsó gumi keskenysége miatt?; két személlyel is élvezhető a gyorsulása,illetve a végsebessége?; lehet vele hosszabb útra menni,nem lassú mondjuk egy 100 km-es túrához?; mit érdemes rajta tuningolni? "CSAK" ennyi kérdésem van:D Kösz a válaszokat előre is!!!
Szia!

Nem, nem számítok be más motort. Az ára 630.000 Ft. Hitelezhető is, mivel Honda márkakereskedésben árulják és el lehet vinni hitelre is.
Boldog Szülinapot!