De.CSak hát jol néz ki meg minden elég testes, de nekem abbol csak az R változat tetszik, és azt elég nehéz szerezni.Meg elég húzós ára van 900 000 körül.Meg lehet hogy erősebb 2 LE-vel a cbr-nél, de nehezebb is ugy 30 kg-al.Jól álna nekem de nem jönnek be az adatai Meg különben is ha már motort veszek akkor nem ilyen izés márkát , ahonda azért ismertebb, meg van normális szervize is.
NEM TUDNÁTOK SEGITENi abban h karcos eléggé a plexim (tudjátok a műszerfal felett) de nem mély karcok csak sok van,és h azt hogyan lehetne belole kiszedni? vagy h mennyi egy uj ára?? köszi
nézd meg a szervízkönyvben, vagy nem kaptál hozzá ? mert azt a régi tulajnak oda kellett volna adnia, vagy ha bent van a szervízben, akkor onnan kell kikérni (nekem is így volt)
Én a tuning dolgot már abbahagytam, mert megtudtam mindent ami érdekelt.(Amugy pont tegnap ment mellettünk egy cbr, ma meg jött velem szembe.)De nem ismerek itt a környéken olyat akinek ilyen gépe van, max párszor látam a városba, de akkor se hiszem hogy kölcsönadnák. De tetszik ez a motor, és nekem elég is megtanulni váltani, meg motorozni.És be akarom tartani a fokokat hogy ne egyböl 600-asra tegyem rá a seggem.
Az nem lenne baj, csak mikor már hatodszor kérded meg hogy hogyan lehetne megtuningolni a gépet meghogy mi hogyan van rajta. Ez már kicsit sok nekem. Szerintem a nyeregtuningon kívül már mindent megkérdeztél róla. Hogyan lehetne megcsinálni hogy 120 helyett 125-öt menjen. Nem tökmndegy mennyit meny. Én az evo-val 130 felett még nem is mentem. Mert nem érdekel ez a része a dolgoknak. Tedd le szépen a jogsit és vegyél egy ilyen motort és majd utána megbeszélhetjük a tuning dolgokat A környékbe keress egy srácot kinek ilyen van és kérd el tőle mennyél vele próbáld ki. Egy ilyen próbából ezerszer többet megtudsz mint az itteni beírogatásból. Bocs ha megbántottalak, nem volt szándékom. Na csákány
Na ja nekem még életkorom meg jogsim nincs hozzá! Még csak 50-esre van meg jogsim is meg korom is.És nem értem mér baj ha a föbb dolgokat megtudom erről a motorrol.
Fogalmam sincs, még nem mentem vele annyit hogy meg tudjam nézni:D (új a gép)De olyan 3lityó körül.(a régi 50es gépem is ennyit evett, és azért a tejesítmény lényegesen más )
Viktor, mi (DanGer Bikes) tudunk rendelni a spanyol Thunder Competition gyártónktól CBR dobot, a rozsdamentes acél 69.800, a titán 89.900 Ft (kivehető hangtompító van mindkettőben).
sziasztok!2 honapja egy 125 cbr boldog tulajdonosa vagyok.szeretnék a kipufogo hangján kicsit vadítani, tudnátok segiteni?mijen árba lehet ez és mit ajánltok?teljesitmény nő töle?csak végdobot szeretnék nem rendszert.elöre is köszi
nézd meg a szervízkönyvben, vagy nem kaptál hozzá ? mert azt a régi tulajnak oda kellett volna adnia, vagy ha bent van a szervízben, akkor onnan kell kikérni (nekem is így volt)
LMB motoros találkozó 2006.07.22-én (szombat) 14:00-kor a XIX.kerben!!!
Gyertek sokan!
LMB.Gportal
Nekem azt mondták mikor vettem, hogy most volt a 6000resen NAh nem baj csak nem lesz gond vele, meg lehet hogy attól volt 4000is
(előző hozászólásom: -j)