akkor egy fasz. de itt mindenki az ár/érték arányról beszél meg arról h drága és szar is. esetleg az uj duvatt tulajokhoz nem mentek oda, h hé ez a motor 12 milla, ez nem éri meg, inkább vegyél gixert, az a 4ede. van aki nem az ár/értéket nézi. ha mindenki igy nézné a világot nem kellene az utakra bmw meg audi meg ducatti meg MV.
DIJJO nálad meg ugyanarra megy ki a játék kinek a motorja jobb mert a te CBR-ed ár/érték arány győztese. az érték az relativ dolog, csak jár a pofád és vered magad te is. vannak itt normális cbr-esek f4ther, rocky, norris, gracz stb, akik nem ragadtak le szerencsére az infantilis szinteden és jókat lehet velük gurulni 4t-sek 2t-sekkel mert leszarja mindenki a másik motorját és mennyiért vette és h szerinte ez éri-e meg vagy a másik.
nah szerintetek ennek a barhaságnak van értelme?
mi az hogy nehezebb elindulni 1 2T-s mocival, ez marhaság nem nehezebb hanem másképpen kell mint a CBR-rel, máshogy kell kezelni a kuplungot meg a gázkart és kész, tudom mert van mikor a CBR után visszaülök az 50es NSR-re és akkor néha meglepödök 1 picit és azt mondom mikor az enyém volt mintha erősebb lett volna, pedig maradt ugyan olyan erős csak furcsa mert másképp és más tartományba adja le az erejét mint CBR, jah és a CBR125-ös az NSR meg 50es, furcsa persze de bármikor lenyomok vele több 100 km-t ha kell, tisztába vok vele hogy 2T-s és akkor úgy is fogok vele motorozni!
az elindulás ez megint 1 marhaság, mert én is el tudok indulni a CBR-rel akár 2000-res fordulaton is, meg a 2T-sel is ellehet 3000nél ahogy bencce is mondta, de persze más, mert annyiszor elmondtuk már hogy a 2T alacsony fordulaton gyengébb, mert én ha a CBR-rel hirtelen akarok indulni akkor max 4000ig felpörgetem de ritka az ilyen mivel erős alacsony tartományba mindegy mekkora fordulaton indulok csak huzom és már megy is, viszont a 2T-sel ha valaki hirtelen akar indulni akkor nem 3000körül fog elindulni, mert mire az feltornázza magát abba a fordulatszám tartományba ahol tényleg erős addig eltelik 1 kis idő, legalábbis több mint a CBR-nél, de basszus ez legyen a legnagyobb bajotok, én ha CBR-rel megyek akkor tudom hogy induljak vele, viszont ha ráülök az NSR-re akkor tudom hogy nagyobb gázzal kell indulnom, sőt mivel régen ültem rajta picit meg is tartom a kuplungot hogy érezzem biztos elég lesz e a gáz!az hogy valaki tud motorozni az nem csak abból áll hogy a saját motorjával el tud indulni, és itt a CBR tulajok 1 része aki ilyeneket irogatott hogy nem tud elindulni a 2T-s mocival az akkor nem tud motorozni, ha tényleg 1 jó motor és nincs semmi gáz a kuplunggal meg egyéb dolgokkal bármikor elindulok vele, persze szoktam adni neki elösször 1 gázfröcsöt ha idegen motor hogy megnézzem hogy reagál a gázra, jah meg mielött elindulnék szoktam hogy elkezdem kiengedni a kuplungot megnézni hogy hol is fog és ennyi akkor már simán el tudok vele indulni, szal nem akarok nagyképű lenni de bárki idehozhatja nekem a 2T-s mociját én el fogok vele indulni, lehet nem olyan szinten mint ő mert nekem rángatna 1 picit vagy fasz tudja mert szokatlan lenne de elindulnék vele.mentem én már apám 1100ccm-es chopperjével is, míg megvolt neki, elég nehézkes volt az elindulás mert ott miliméternyire meghuztam a gázt már pörgött meg persze a sportdob ami alapból hangos volt főleg gázadáskor de mentem vele,meg most a 600as Fazer-ével is mentem ott is a gáz 1 picit furcsa volt de segáz ha sok gázt adtam akkor megtartottam kuplunggal, szal nem művészet saját motorral menni, mondom az tud motorozni aki bármilyen motorral el tud indulni, mert ha idehoznának nekem egy 1000ccm-es speed gépet azzal is tudnék menni, persze nem száguldoznék meg nem úgy vezetném mint a Rossi, de nem lenne gondom az elindulással, persze úgy belennék szarva hogy a gatyám biztos nehezebb lenne vagy 5kg-al de anna ellenére menne a dolog, szal aki CBR után felül 2T-s mocira és nem tud vele elindulni és ezért szidkozza hát az szerintem a saját mocijával se tud szép egyenletesen elindulni, mert a motorozásba pont az a lényeg hogy mindegy milyen motor van a segged alatt érezd a motort a kuplungot a gázt a fékeket, mindent, a motorozáshoz érezni kell a motort, aki nem érzi ott valami nincs rendbe!én mentem már jó pár km-et a CBR-rel és folyon nézegettem hátra a hátsó kerék felé, és fater megkérdezte mivan, mondom neki valami nem oké, ment vele és azt mondta hülye vagyok mer ennek semmi baja, pedig én használom a motort érzem hogy van ott valami, lehet hogy tücsökpöcsnyit nem ér a gond de akkor is érzem hogy valami más mint az elején!
szal hülye kifogás hogy szar a 2T mert alacsony tartományba gyenge és el se tudok vele indulni, marhaság köztudott hogy gyengébb alacsony tartományba, de attól még el lehet vele indulni simán!
ui.:Tyt te is félreértettél valamit mert abszolút nem akartalak megszolni, de ha így jött le akkor tényleg bocsi!
DIJJO itt mindenki tudja rólam hogy nem szimpatizálok az olasz motorokkal mert nekünk eddig nem volt szerencsénk az olasz cuccokkal.Tytnek apriliája volt meg volt vele elégedve még szép hogy ismét apriliát vett.asszem ő nem részletre vette.meg hát neki még erre sem volt jogsija amikor vette csak 125re asszem. nomeg milyen új 125ös motor van még az RSen kívűl?Rieju?hát...
125-öt uralhat. A 17évesnél idősebb ember nem hiszem, hogy 125ccm-et választana. Ebből látszik, hogy csak a fiatalokat tudja megcélozni. Az idősebb ember okos, van esze, nem veszi meg. De a 125-is kijön 2 CBR az árából. Vagy 1 CBR HRC kittel. Aztán tudod hol van az RS? Hát sehol.
Ha motorozni szeretne akkor motort venne és nem egy szép (mert tényleg jól néz ki) motorral vagizna. És nem vagyok irigy. Anyagi helyzete meg árulja el azt, hogy hitelre vették. Ha kivágja zsebből akkor sem éri meg, így meg pláne nem.
Bence nemérted? LESZAROM HOGY Ő MENNYIÉR MIEN MOTORT VESZ. SZAROK RÁ HA 3MAT KAP IS mer akárhogy veri a seggét a földhöz Ár/Érték arányba nem tud jobbat mutatni az én "kis szar retek" CBR emnél és az meg hogy EGYENESBE 1KILOMÉTER ALATT 20al többet megy kurvára nem érdekel Sportmotor nem egyenesre van. Eből láccik kis tizenéves Pöcsfejek vagytok akiknek aza lényeg MENNYIT MEGY HOGY GYORSUL NO COMM...
aha csak nem a 125ösökét. ne beszéljél már félre állandóan a hülyeségeiddel. mondom lehet h pöcsfej mert feszít a motorján mert uj meg drága, de akkor szídd őt és ne a motort
És te hol nem szarod le az ő anyagi helyzetét? Mit kell azon aggódni? neki az tetszett, kezdő motornak jó és ha megengedheti magának miért ne vegyen olyat? azért mert az iyen kis irigy köcsögöknek egyből az jut az egszébe h bazzeg 1.3 millás motorot kapott.... és máris megy a fikázás ah itt látszik is.
pálya pálya pálya... Kik uralják a pályát? Nem a japók? az áraik meg verhetetlenek és tartósságra is ezerszer többet fognak kibirni ENNYI ENNYI ha annyi pénzem lenne hogy 20000essel törölném a seggem akkoris egy gixxer kéne
nem. de nem is azért van sportmotorom h gyorsulgassak. sportgépeknél döntse el a pálya h meyik mit tud. félreértések elkerülése végett nem azt mondom h én majd megmutatom mert 100% h körbe tudnának motorozni nsrrel, de talán a versenyzők választása elmond valamit. de mind1 mindenki gondoljon amit akar. igazából nem szúrta volna a szememet az egész ha nem ebben a stílusban megy
Annyi pénzből kérlek motort vettem volna. Mondjuk 750 egy 2002 körüli. Most feleslegesen bukik rajta százezreket mert 2-3 év múlva eladja és még a nyakán van a hitel is. És addig az az RS még az oldalán is fog csúszni.
Bence Fikázza a faszom csak én 1.3 ér esetleg egy 3éves 750es gixxert vennék ENNYI nem egy "szar" 125öst kész. És nem fikázás csak arányaiban kurvára nem ér annyival többet a többi 125ösnél Kész. Gondold át apa
A sajátomon van idom és nem féltem. Máshogy van egy egy 1.300.000Ft-s 125ccm-es Aprilia motornál. Gondolj bele a számok világába. Mert az az összeg már nem 125ccm-be mérendő.
akkor ő is gyökér-
teljesen tipikus dolog megy itt, kapott valaki egy uj motort, és ez bassza a többiek csőrét, és jön a fikázás meg minden h mekkora szar, rá nem ülnék, szemét meg minden... elcserélnétek ti a nsr-eteket arra tök 8 mit mondotok. Joe-Z jól mondja h ez MO.
DIJJO nálad meg ugyanarra megy ki a játék kinek a motorja jobb mert a te CBR-ed ár/érték arány győztese. az érték az relativ dolog, csak jár a pofád és vered magad te is. vannak itt normális cbr-esek f4ther, rocky, norris, gracz stb, akik nem ragadtak le szerencsére az infantilis szinteden és jókat lehet velük gurulni 4t-sek 2t-sekkel mert leszarja mindenki a másik motorját és mennyiért vette és h szerinte ez éri-e meg vagy a másik.