Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Brash pl az enyémre??!! mentünk már pár cserekört
én is 3 körül szoktam indulni....
Te meg esetleg vegyél csizmát és ne a tisza sportcipődben váltogassál. Mi az h cbr-nsr jobbak? mi köze van a kettőnek egymáshoz ember? honda azt annyi. ahhoz képest h az nsr 2ütemű az rs keresztbe nyeli le. Ha meg valakinek kétsége van h melyik gép milyen erős, akkor menjen el egy amatőr 125ös versenyre. Csak RS és Mito szinte. néha derbi. talán értenek hozzá és nem viccből nem viszik az nsredet.
te meg brashi ha attól félsz h összetörnek az idomok és ezért nem ülnél rá hát sajnállak. vegyél valami nakedet, azon nincs idom.
Még mindíg a fordulatszámmal vagytok kiakadva én az af-1-mel 3000-nél is el tudok indulni
én mondjuk azt halotam,hogy az elinduláshoz az rs-nél mindimum 5000 rpm kell
1milla.... és a maradék 300E a motor nem?
Hát ne haragudjál meg de ritkán van egy milla egy idom szett max 200e-ft
Első kérdése az volt, hogy mennyibe kerül burkolat szett, ha összetörné. Hát közel 1millió az RS 125-re. Külön-külön lebontva sem lehet semmi ára. Ezért nem ülnék rá. Más 125-ös motorra szivesen felülök.
én arra értettem azt az elindulást,h ő is megmondta h cbr-el sokkal könyebben ellehet indulni mert ment az enyémmel és mondta h már akkor elszokott az rs-tol meg h vissza kell szokni mert az rs-ével nehezebb elindulni
Hát szerintem nem kéne itt veszekedni hogy 2t vagy 4t vagy olasz vagy japó motor.
Sztem az lenne a jó ha motroznánk. Amúgy meg erre a jó magyar utakra egy cbr125nél jobb nem kell.
De azért én is örülnék egy új rs125-nek csak kicsit drága.
NSR kicsit félreértelmezted a dolgokat... magamtól nem fikázom a cbrt, na meg mostanában amúgy sem.. csak nem bírom nézni ha valaki hülyeségeket ír, meg azt mondja h szar mert nem megy 5ig, viszont ha arról van szó h 1szer vigye már el később, akkor rögtön jön az h nem tehetem mert nincs anyagi hátterem... hát akkor barátom, ÍGY JÁRTÁL BAZZEG

forza Italia megmondta a frankót...
Én személy szerint nem ülnék fel arra a motorra. Isten őrizz bármi történjen, hogy felboruljon vagy akármi. Nincs olyan anyagi hátterem. Hanyagolnám azt a motort.
na arra leszek én kiváncsi hogy most majd mit fogok produkálni a TZRrel forgalomba
meg tudjátok én ha felülök 1 idegen mocira akkor nem azzal kezdem hogy egyből elindulok hanem gázthuzok, megpörgetem picit hogy lássam hogyan reagál a gázra és így talán könnyebb lesz az elindulás mert talán eljut az agyaig hogy elég a kisgáz vagy nagygázzal kell indulni!
egyértelmű, ha valaki nem tud elindulni 1 motorral az nem a motor hibája, bátyámank is megvotl a 125ös CBR és mikor nekem meglett az 50es NSR mondtuk neki hogy menjen vele 1 kört, ő meg ahogy a CBR-en szokta úgy indult, hát la is fulladt, és nem mondtuk hogy szar a motor, hanem kiröhögtük hogy nincs tisztába a 2T-s mocikkal mert még elindulni se tud, utánna egyből sikerült elindulnia!soha nem a motor a szar, hanem aki rajta ül és fikázza!
megha valaki (dadis?) beszol hogy a cbr blabla akkor jön az ugatás hogy más motorját ne szidjátok.mostmeg 3oldalra visszamenőleg minden második hozzászólás azt tartalmazza hogy a 2t az szar,mert a haver ...


hadjátok má abba.

ui.:először én se tudtam elindulni a TZRrel mert gyorsan kivágtam a kuplungot , meg a gázt se megfelelő mértékben húztam,de én nem azt mondtam hogy szar a motor,hanem hogy ezt még gyakorolni kell.
Végigolvastam a vitát és lenne pár megjegyzésem. A 2T tulajok szerintem nem azon húzzák fel magukat, mert nektek cbr 125 va, hanem a hozzá nem értés miatt megy fel a pumpa. Például, hogy egy 2T azért szar mer 5000 ig nem húz... Ezt csak olyan írhatja le akinek semmi köze nincs hozzá. Ne csodálkozzatok, ha leugatnak érte.
csa ennyi
bocs a durva fogalmazásért de már komolyna mondom hogy a tököm kivan ezzel!
most mi a büdös picsába megy már megint ez a szar!
mindenki olyan motort vesz amilyet akar nem?
faszért bassza a szemeteket a másik motorja, faszért kell itt áljátszani mindenkinek a kapd be a faszom gyereket, álljatok le a 2T és 4T vitával, már annyiszor megírtuk hogy mindegyiknek van előnye és hátránya akkor meg mi a büdös faszért kell vitázni, fogjátok már fel!
ha ennyire zavar hogy más nem olyan motorral megy mint te akkor te se motorozz mert ez így csak felvágás akar lenni!
akinek nem tetszik a CBR ne vegyen olyat akinek a 2T tetszik az vegyen olyat, mi a büdös faszért nem lehet ezt megérteni, komolyan mondom már tiszta ideg vagyok tőletek, és ez nem csak arra vonatkozik akinek a hozzászólására írtam hanem mindenkire aki itt baszakodik, ezért be se kell jönnötök hiába vagytok CBR tulajok vagy sem!de a fasz kivan itt az örögös baszakodással meg azzal hogy mindenki meg akarja mutatni hogy ki ha én nem!
inkább mindenki üljön fel a motorjára és huzza azt a kibaszott gáz és megy ahogy megy, ki a faszom nem szarja le, mi választottuk nem, akkor meg a faszért kell vitázni, jobb lenne ha mindekinek azonos izlése lenne, hát nem hiszem!
gondolkodjatok már 1 picit, ennek van értelme?!?!!?!
szánalom!!
Nem tudom hogy a cbr-esek hogy tudnak mindig szar apriliákat kifogni, de azt tudom hogy cbr 125nél haver af1-e még power szelep nélkül is jobban megy alacsony fordulaton arról meg ne is beszéljünk hogy fönt mit csinál.
A hangja az apriliáknak meg mindig is szép volt.
Az én rg-m ami 2t :) 6osba feljön a hegyre 3000es fordulat környékén is, de ha akarom akkor 120al 4esbe.
A cbr meg 700 és harmad olyan erős, a kinézetről meg szintén ne is beszéljünk.
Pedig én nem szeretem az olasz mocikat.
ez kész...
ne a motor legyen már szar mert nem tudsz váltani.. meg ne a motor legyen már szar amiért nem tudtok vele elindulni... mellesleg bejáratósan nekemis nehézkes volt de ez elmúlt hamar...
tudod 5ezerig ez tényleg nem megy sehova, de javaslom vidd el esetleg egyszer amikor nem bejáratós, forgasd ki 11ig aztán mondd azt h szar a hangja.. meg aztán mondd azt h gyenge... elhiszem h a cbr jól megy alulról, viszont itt 8nál olyan dolgok kezdődnek....
Brash! ma mentem a kovács RS-ével és hát sztem..... a CBR-NSR kényelmesebb,jobbak ,kanyarba,váltani alig lehet vele még rendesen fájt a lábujjam ,hangja se igazán teccik, igy járatosan 5 ezerig lehet pörgetni de addig is kurva gyenge,elindulni meg a CBR után azzal.... kétszer fulladt le alatta elinduláskor,elsore még énse tudtam vele,de kurvára elvan tole szállva a h mondta Brash is,szal sztem 1.3-at kurvára nem ért meg+ majd mire a részlet kijön 1.8 pfuu egy jobb 600-as pl ami a képemen van
Az inkább mikuni 34 minthogy 30 ;)
Simán felteszed és már húzod is neki! Lehet, hogy még jobb lenne ha utána is állítanánk, de ez a feladat Rockyra vár!
Talán ne csak azt a két topikot olvasd amikbe írni szoktál néha néha!!!!