Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen, a T az angol TAKT szónak a röviditése, ami annyit jelent, hogy ütem
Igen. 2T=kétütem
4T=négyütem
(Amugy ez az olajokon is rajt van.)
mit jelent az hogy 4t vagy 2t?ütem?
Én tegnap voltam kint és amerre mentünk én egy kátyút se láttam
hoppá ez a smili nem akratm
Jajjjj álom lenne az olyan ut, de én már annak is örülnék ha olyan széles lenne mint a szlovákoknál, h 3 autó elfér 1más mellett, legalább lenne hely a kátyúkat kerülgetni
tulajdonképpen csak annyi hogy a magyar utaknak is olyanoknak kellene lenni mint a német utaknak mert annyit kéne bírniuk.
jó értem Igazatok van, bevallom.
nem értem ilyenkor már lassú a felfogásom
a térképen meg a magyar utak olyan jellel vannak jelezve mint a német utak.ennyi erővel ezt is mondhatom.
Az 1 dolog hogy mennyi a megengedett...én ráültem, 65-70kg vagyok, és apám is ráült ö van vagy 85-90, és hát szegény mocc eléggé érdekesen nézett ki, én úgy nem kínoznám!Simán elbírja, sőt szerintem még a 309től többet is de azért...:P
(hidakra is ki van írva hogy 7tonna, és a 40tonnás kamion meg sem nyikkan neki, csak hát nem egésséges...)
-TZR meg 183kilóval terhelhető azaz 124,2+183=307,2.szal kiváncsi vagyok úgy hogy mehet -
Ha a megengedett össztömegre gondolsz, azt most nem tom pontosan de olyan 309-körül van, akkor gondolj bele: (116kg) szárazon + én (80) kg vok + haverom is (80) kg + van nálunk egy (5kg) táska mondjuk tankolsz kb 10 liter benzint (7kg) + szerszámok, egyebek (2kg) = ez má egyből vagy (290Kg) simán összejön az a 300kg én ezen nem is csodálkoznék a helyedben!!!!
És úgy látom minden morot kipuffjára rá volt sülve valami matrica
Apropó zötgések, nektek nem zötög olyan 9000nél, a bal 1 idom? Nekem 1 kicsit, már meghúztam a csavarokat, de nem lett számottvően jobb
Na, ma szinte egész nap a mocit bütyköltem. Index helyrerakva, rendszám-zörgés 100%-osan megszünteteve, motor lemosva, kipuffról a ráégett matrica nyomai eltüntetve. Csillog villog a drágaszág Aszem lecserélem a sisakomon a plexit és ma este még megyek egy kis karikát, mert arra ma még nem volt időm.

Tényleg minden plexi karcos. Egyébként 15ezer HUF az ára.

Azért én megnézném hogy mi lenne ha felpakolnád 309kg-ig (annyi van megengedett össz.nek írva)Szegény mocc összeszakadna
nekem csak a szint szúrták el meg a gyártási évet, de különben súly meg Kw szarságok azok mind jók, de viszont bátyámnak meg full jó az egész még 1 ékezet hiba sincs!
mármint teljesítmény szempontjából
a hang az más dolog
4t-nél elvileg nincs akkora jelentőssége hogy milyen a kipuff csak az ellenállása legyen kicsi
láttam multkor a shoxban univerzális sportcsövet 125 ösre.mit gondoltok rola?jo lehet?
retroboy
igen meg akarom nézni a szervízkönyben, csak amikor vetük a moccot a szervízben volt, és onnan már nem tuda kivenni a srác(péntek délután), azt mondat majd elpostázza, ha holnap sem jön meg akkor fogom felhívni.Amúgy én sem tudom ezeket a szervízeket, hanem a régi tulaj mondta h volt 6000es szervizen, most leht h a 4000 volt később vagy, volt 4000 is, és elvitte 6000re is, csak ez hülyeség lenne , hacsak nem valmi autószerelő az ismerős, mert a tulajnak MErci szalonja volt (sőt a szalon nevén volt a mocc ), tehát ez sem lehetetlen.
NEm tom majd kiderül hogy ha megjön a könyv
ez az A korl
A1re gondolsz nemde?
25 kW !!!ÉS!!! 0,16 kW/kg EZÉRT!
Megint sok a hülyeség!
-Ha vki részletesebben áttanulmányozná a könyvet amit adtak hozzá, akkor egyből tudná, hogy 1000,8000,......-es az OLAJCSERE, de mivel vannak más dolgok is (ami egyébként felesleges pénzkidobás) ezért 1000,4000,8000,.......SZERVÍZ van!
-Egyébként 116kg szárazon!
-A forgalmi a franc se tudja miért,de állítom vmi okoskodó fszopó elnézett vmit és minden Cbr 125 R nek 199kg van beírva és a Le/kg arány is 10/199 szóval szar az egész!De állítom, hogy ha vmi Rs 125 nek lenne a forgalmija akkor már nem tudnának ilyen hibát csinálni! Gyengébbek kedvéért az azért lenne jó, mert akkor lehetne vezetni A korl(átozott)-al!
a plexi az ilyen!nekem is karcos