Hát mire kész lenne a kis tuningotok annyi pénzből én már egy K4-es Gsxr-en ülnék ami 164 Le!
1.800.000 már nagyon jókat lehet kapni! Mondjuk mint a sógoromé!
mért az 5 liter az nem sok a 3 literhez képest? mert azért el lennék keseredve ha 5litert enne és csak annyit menne, ha többet tudna hamarabb elfogadnám!
a kis cbr 125 tuning 150 cm henger + tuning karbi + minden akkor semm fog sokat enni mert csak
4 ütem 1 henger kb 4-5 liter 150 hengerel.ja a súlya gyári 115 kg
míg egy nsr az elődje az + 10 vagy 15kg nehezebb.
az egyhengeresek nem esznek sokat.főleg a kis cbr nem arról híres hogy zabál mit az állat.
akkor enne sokat ha powerjet -es lenne. lapsúberes, befecskendezőszelepes (powerjetes) ami ha rátekered a gázt, rögtön bespriccel egy adag benzint a hengerfejbe, ettől a nyomaték iszonyatosan megerősödik, és sokkal gyorsabban reagál a gázadásra.
na csá jó cangázást megyek alszom
hát nem tudom érdemes e elektronikát cserélni, én nem tenném meg azt tudom, akkor már tényleg a sportszűrő meg a sportkipuff és azt francón hozzáhangolni a karbihoz, az biztos segítene rajta valamit, bár csodákat nem kell várni a kis masinától!de viszont valaki belinkelt ide 1szer 1 oldalt ott voltak tuning cuccok, a mocihoz, mondjuk 150es henger ami sztem elég jó lehet meg mondjuk 1 nagyobb karbi, persze ha így agyon van tuningolva akkor nem kell meglepődni ha úgy fogja zabálni a benzint mint kétütemű társai, és még akkor se nyújt majd olyan teljesítményt!
a cbr 125 nincs folytás mert nem 2ütemű.
gyárilag ilyen gyenge 14 ló csak 10 000. 1/min adja le. mert 4 ütemű mint egy fűnyíró.
van benne egy dúgó meg 2 szelep 1szívó 1 kipúfogó + 1 ngk cr8e gyertya,
124,5 cm ez ennyit tud. de van benne katalizátór a kipúf dobba mert csak így fele meg az EURO 2
normálnak. cserébbe nagyok visza vesz a teljesitményéből. de egy nyítót dob sokat segit rajta
szebb a hangja és már alacsony fordulaton is egyenletesen húz és adja le a teljesítményt.
ln a direkt levegő szűrőt ajánlanám és a nyított kipuff rendszert. + a cdi gyári gyújtás elektronikát
valami tunigabra cserélni.csak úgy van értelme tuningolni hogy mindent ősszhanba kell hoznni
a vason.
Itt az alkalom!
Segítsetek nekem
Kérdésem: van a cbr 125-ösben gyárilag olyan, hogyí "folytás"?
Ha van, akkor milyen formában, és hogy lehet azt eltávolítani onnan?
gracz testvérnek igaza van.
A fórúmon álltalában segítenek egymáson.Infórmációt cserélnek magyarul komunikálnak
egymásal. nem pedig mindenféle faszságot írnak.
ez elvégre a honda cbr 125 R fórum vagy nem?
csak a lényeget bazeg
na csá
ne vegy e senki se a szívér emberek vagyunk
Köszi szépen!
Simán, nehogy már csak a földműves ember tudjon követelőzni!Oszt 30milás traktorból áll20 az udvaron.
Ha valakit esetleg megsértettem volna, akkor bocsánatot kérek!