Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

1*én is arra gondoltam, hogy újj sapkát kell hozzá vanni vagy mi, utánna meg h befelé csak be kell pattintani, hogy ammenetből a koszt, aztán kopp leesett, úgy ahogy én csinálom az a jó
azt hittem többé nem szabad visszacsavarni mert tönkreteszem vele a mocit
Igen, ezt akartam leírni, csak kicsit körülményesen sikerült
kicsavarod, megtörlöd, bedugod, megnézed, letörlöd, visszacsavarod, én így csinálom
Ja, ugye azt mindenki tudja, hogy a nívópálcát nem szabad visszacsavarni mikor ellenőrzitek az olajszintet. Magyarúl, miután lecsavartad és megtörölted a nívópálcát, utána csak simán vissza kell dugni a pálcát, csavarás nélkül. Mert ugyebár ha visszacsavarjátok a nívópálcát, akkor csalóka szintet mutat, mivel visszacsavart állapotban mélyebbre nyúl le a pálca az olajban.
jah, rángatás nekem is volt az olajcseréig de az nekem is elmúlt
az olajszint az jó, az olaj az meg asszem castrol r4

Nekem azt httem h gondd van vele, de aztán rájötem, hogy még lejjebb kell engedni, mint a régi mococmon és akkor jó.Az enyémmel nem találtam iylen problémát, inkább engem az idegesít hogy 2ből lehet 0ba tenni:( CSak ez minden moccon így van.
Mármint utána neki is megszünt ez a rángatásos balhé.
Nézd meg az olajszintet! Ha kevés benne az olaj akkor szokott ilyet csinálni. Milyen olajat használsz? Nekem mióta nem shell-t teszek bele, azóta megszünt minden problémóóóm a váltóval. Szerintem elég érzékeny a kis CBR váltója az olaj témára. Norris, is ugyanezt tapasztalta miutén Elf-re váltott a Shell-ről.
néha nekem is van gondom, 5.be rántgat 1 picit, de viszont nekem nem talál üreset csak ott ahol van, lehet azért van mert a honda specialitása a finom váltó és ha nem vagy elég határozott akkor finoman mellé teszi
nekem is 10kw és 199kg van a forgalmiban, nemtom miért.

Rajtam kívül van valakinek problémája a váltóval? Néha a 2. meg a 3. közt valahogy megtajálja az ürest... Ma is jól megszopatott. Előzéskor vissza akartam váltani egyet, erre valahogy kettőt rakott vissza. Persze mikor elengedtem a kuplungot már nyélgázon volt úgyhogy sikerült jól a pirosba forgatnom, túlment a 13ezren a fordulatszámmérő....
egyértelmű, a száraz tömege nem tom emnnyi
föltankolva
nekem is 10kw va a forgalmiba de elvielg 11kw-os sztem vagy tök tudja, de egyébként csak 124kg
Netek mennyi a tejesítménye a cbr nek?Az enyém "csak 10kw-s, legalább is forgalmi szerint igaz abbn az van hogy 199kg (valószínüleg a 650es íták)
egyébként én meg vok vele elégedve mert egyenletesen húz sőt bejáratás után volt hogy meg is lepődtem mert tényleg volt egy bizonyos fordulat 7500-8000körül ahol ugrott 1 nagyot a moci!szal nincs vele gond de hogy megnyugtassalak ha sportosan akarok vele menni és előzgetni akkor nem engemdem 6-7000alá
szívesen kipróbálnék egy cbr-t mert sajnos nem mentem még vele.... 4000-nél lehet hogy élénkebb de uána már nem nagyon.... szerintem kezdésnek 2T és utána egy nagyobb 4T.. gondolok itt 400-asra vagy nagyobbra... Egyébként szoktatok menni euroringre?? tegnap voltunk haverral először de kurva jóóó menjetek ki ti is
Én azt javaslom hogy próbáldd ki mindkettőt, és amlyeik jobban megfelel a stílusodnak azt válaszdd!
hát nem tudom de nkem a TZRnél ihógen csak kell taposni a váltót ha 6000alá esne a fordulatszám
Nekem a bal eleje zötögött az idom picit, de meghúztm már egész jó.
tudom tisztába vok vele mert nagyon sok évet motoroztam 2T-s mocikkal de azzam nem vitatéma melyik motor élénkebb 4000nél, úgye?
mert hát az 50et betartjuk ugyebár
azért a 7000-et is elég gyorsan el lehet érni nem unatkozol rajta az is biztos egyébként városban kb 5000-5500 fordulaton szoktam használni, de 4500-tól is lehet előzni lazán, de 7000 után az igazi
erről kár vitatkozni.