1*én is arra gondoltam, hogy újj sapkát kell hozzá vanni vagy mi, utánna meg h befelé csak be kell pattintani, hogy ammenetből a koszt, aztán kopp leesett, úgy ahogy én csinálom az a jó
Ja, ugye azt mindenki tudja, hogy a nívópálcát nem szabad visszacsavarni mikor ellenőrzitek az olajszintet. Magyarúl, miután lecsavartad és megtörölted a nívópálcát, utána csak simán vissza kell dugni a pálcát, csavarás nélkül. Mert ugyebár ha visszacsavarjátok a nívópálcát, akkor csalóka szintet mutat, mivel visszacsavart állapotban mélyebbre nyúl le a pálca az olajban.
Nekem azt httem h gondd van vele, de aztán rájötem, hogy még lejjebb kell engedni, mint a régi mococmon és akkor jó.Az enyémmel nem találtam iylen problémát, inkább engem az idegesít hogy 2ből lehet 0ba tenni:( CSak ez minden moccon így van.
Nézd meg az olajszintet! Ha kevés benne az olaj akkor szokott ilyet csinálni. Milyen olajat használsz? Nekem mióta nem shell-t teszek bele, azóta megszünt minden problémóóóm a váltóval. Szerintem elég érzékeny a kis CBR váltója az olaj témára. Norris, is ugyanezt tapasztalta miutén Elf-re váltott a Shell-ről.
néha nekem is van gondom, 5.be rántgat 1 picit, de viszont nekem nem talál üreset csak ott ahol van, lehet azért van mert a honda specialitása a finom váltó és ha nem vagy elég határozott akkor finoman mellé teszi
nekem is 10kw és 199kg van a forgalmiban, nemtom miért.
Rajtam kívül van valakinek problémája a váltóval? Néha a 2. meg a 3. közt valahogy megtajálja az ürest... Ma is jól megszopatott. Előzéskor vissza akartam váltani egyet, erre valahogy kettőt rakott vissza. Persze mikor elengedtem a kuplungot már nyélgázon volt úgyhogy sikerült jól a pirosba forgatnom, túlment a 13ezren a fordulatszámmérő....
egyébként én meg vok vele elégedve mert egyenletesen húz sőt bejáratás után volt hogy meg is lepődtem mert tényleg volt egy bizonyos fordulat 7500-8000körül ahol ugrott 1 nagyot a moci!szal nincs vele gond de hogy megnyugtassalak ha sportosan akarok vele menni és előzgetni akkor nem engemdem 6-7000alá
szívesen kipróbálnék egy cbr-t mert sajnos nem mentem még vele.... 4000-nél lehet hogy élénkebb de uána már nem nagyon.... szerintem kezdésnek 2T és utána egy nagyobb 4T.. gondolok itt 400-asra vagy nagyobbra... Egyébként szoktatok menni euroringre?? tegnap voltunk haverral először de kurva jóóó menjetek ki ti is
azért a 7000-et is elég gyorsan el lehet érni nem unatkozol rajta az is biztos egyébként városban kb 5000-5500 fordulaton szoktam használni, de 4500-tól is lehet előzni lazán, de 7000 után az igazi
Nekem azt httem h gondd van vele, de aztán rájötem, hogy még lejjebb kell engedni, mint a régi mococmon és akkor jó.Az enyémmel nem találtam iylen problémát, inkább engem az idegesít hogy 2ből lehet 0ba tenni:( CSak ez minden moccon így van.
Rajtam kívül van valakinek problémája a váltóval? Néha a 2. meg a 3. közt valahogy megtajálja az ürest... Ma is jól megszopatott. Előzéskor vissza akartam váltani egyet, erre valahogy kettőt rakott vissza. Persze mikor elengedtem a kuplungot már nyélgázon volt úgyhogy sikerült jól a pirosba forgatnom, túlment a 13ezren a fordulatszámmérő....