hát ez úgy jött hogy mivel már évek óta regelve vok és egész eddig míg nem lett 125ös jogsim addig egy 50es NSR-t téptem, engem nem talált meg semmi ihlet vagy valami hogy kitaláljak valami fasza nevet ezért lett az NSR, mondjuk tényleg gázos hogy mostmeg már egy CBR-t nyúzok, de így ismertek meg a forumon!
180-al nem láttam még menni 125-öst. ;) Egyik srác mondta, akit kicsit kinézünk, mert nagyképű és a 2006-os RS-el vagizik a városban jogsi nélkül, hogy 190-et fog menni is tartja majd a 600ccm-et is 190-ig. Nem a motorja miatt nézzük ki, hanem maga a srác természete miatt. De tényleg túlzás kiadni 1.3-at egy 125-ösre. Főleg a hiterre veszi akkor 1.8millió is lesz a motorja. Aztán adhatja el 3-4év múlva poton pénzért amikor még hitel van rajta.
Srácok tudnátok nekkem segíteni?
Szeretnék sportkippufogot tenni a motoromra, mert elegem van abbol hogy tulnéznek rajtam az autosok!!!
Ha legalább nem látnak akkor hallanak!!!!
A lényeg hogy csak simmán kicserélhetem a gyárit a sportra vagy állitani is kell a motoron mert eddig mindenkitöl mást hallotam!!!
Szerintem mind a 2Honda, tehát valószínűleg ugyan olyan jól meg van csinálva!
Lehet hogy valakinek nem számít a fogyasztás, de nem mindenkit vet fel annyira a pénz, (aztuán hogy megvete a moccot), hogy csak úgy le... hogy mennyit eszik.
Nyilván mindenki úgy vette a motort, hogy előte ki próbált másikat is (legalább is nálunk így szokás), és persze azt választotta ami neki jobban tetszik, és amit üzelemtetni tud.
Nekem PLd jobban tetszik az NSR, viszont a CBR-t jobbnak tartom, legalább is arram ahogy/amire én használnám!
ÉS jó lenne már végre túl lenni azon hogy melyik mocc a jobb, 2T/4t, Ilyen márka/olyanmárka, inkább arra kellene ráfeküdni hogy kevesebb baleset legyen!
Jó Motorozást mindenkinek! Vigyázzatok magadtokra!(és a mások hülyeségére!!!)
ha neked meg ez a legeslegfontosabb hogy 6 vagy 15mp alatt vagy 100on, akkor vegyél magadnak 1 csomag rakétát, igérem ha kedved lesz én mindig begyújtom alattad és akkor mondhatod hogy milyen hamar 100on vagy
igaz, az én kis 50es NSR-emnek is volt 15literes tankja, és minimum 700km-ert elmentem vele úgy hogy nem kellett bele olajat venni, de azt is hajtottam ment 90-100al és 4,5-5körül evett de volt amikor megevett 6litert is, pedig csak egy 50es volt! használtan vettem mentem vele 4-5ezer km-t és hallottam csörög, zörög, szal ezért ne mbizom én meg ezekbe a 2T-s mocikba, meg szerintem a száguldozás az nem egy 125ös motorhoz való,mert lehet hogy megy 180al, de szerintem nem egészséges se neki se egy 16éves gyereknek aki éppen letette az A1-es jogsit, meg nem lesz hosszú élete ha folyton hajtva van, én valahogy megbízom ebbe a kis CBR-be, bátyámnak megvan 2éve van benne 14ezer kilóméter, fullgázon volt hajtva mindig és semmi baja!de lehet hogy lesz,nem tudom ez még a jövő titka, de mégis megbizhatóbb mint egy 2T-s amibe volt már 16ezer km plusz még én hajtsam, hát nem tudom, de ennek ellenére nem szólom le, mindenki olyannal motorozik amilyennel akar amilyennel szeretne, amilyen éppen a segge alá kerül!itt nem az a lényeg hogy milyen motoron ülünk, hanem hogy mindannyian ülünk valamilyenen!
Egyetértek az elöttem szólóval.
Meg iylen nagy számoknál már nem oly mindegy hogy most 1 év alatt 50.000Ft-tal több a benzin (máris sokat mondtam ). De azt is figyelembe kell venni, hogy most hogy mész. 6mp alatt vagy 100-on, vagy 15mp? 100 fölött még gyorsulsz, vagy csak vánszorogsz. Én ezért vettem 2T-t (ha már korlátlan jogsim lesz, tuti 4T-s gép).
nem védem/bántom a 2/4t-t csak annyit kellene számolni cbr125-800e(1+1/2évesen-500-550e)10éves 2t 125-400eFt (250-2t 500e gyári szépet kapsz)a különbséget nézve sokkal többet bux a cbr-n.+senki nem tudja mennyit megy el a cbr(kevés a multja)Kellene ám számolni 1kicsit nem biztos az hogy a cbr jobban megéri
Persze megértem és igazat adok Neked. De én vettem egy "féljó" motort 350e-ért most több mint 400e-be van és nincs baja, szóval nem vagyok ott mint egy új CBR. De jó-jó kinek hogy. Ezen nem fogunk összeveszni. (Máson sem) De téveszmét nem kell diktálni, hogy a dupláját megeszi vagy bármi, mert nem 2 literrel ha többet eszik. Van 15 lieteres tankja 3* tele tudom tankolni míg megeszi az olajat addig hogy világít. Onnan meg még bőven van benne olaj, mert a felénél jelez be kb. CBR új technika és at NSR már 12éves körül lehet mert "94-től van Macskalámpás. De lehet még koppra ugyan az a blokkja a régi kör és kocka lámpásnak is. Szóval viszonyítva nem nagyon iskoláz le egy új kis technika.
Amikor jó idő van mindig elmegy legalább 1000 forintom naponta a tankolásra! Én kolis vagyok és megszoktam, hogy hétvégén hazajövök és 250-300km belecsavarok és mikor itthon vagyok nyáron ez még négyzetre emelődik! (hú az már kurva sok lenne) Na mindegy és így jutottam el oda, hogy tavaly június 15-augusztus 30 ig és 2006 június 15-július 12 ig 14270km tettem meg vele ha valaki kiszámolja, hogy ez leosztva mennyi egy napra, ami között sok az esős is akkor kurva sok! Átlagban 139,9 km naponta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ez a nem mindegy és nem kellett csak tankolni!
én nem itélkezek mert nekem semmi bajom a 2T-s mocikkal, csak ezzel a buzi 2T 4T vitával van bajom!
újonnan én is megvenném a 2T-s mocit de használan nem kell mert ki tudja hogyan használták, ha meg tényleg 1 jó állapotút akarok az annyiba lett volna mint az új CBR-em!
de ne mondja senki hogy itt növelik minden fasz geciség árát és akkor nem számít a fogyasztás, azért mégis jobban örül az ember mikor meg tud tankolni 2000Ft-ből mint mikor a 4000Ft is kevés, vagy tévedek?
mert azért ha tudok motorozom de jó lenne hónap végéig kihúzni a lóvéval úgy hogy bulizásra vagy akármi másra is maradjon, de lehet hogy csak én vagyok így vele!
Én nem akarok vitatkozni,de egy 2ütemü speed csak akkor fog 8 litert fogyasztani, ha szinte mindig a poweros tartományban vagy,viszont ha csak félgázon,ami kb. akkora teljesitményleadással jár mintha a 125-ös CBR-rel nyélgázon mennél,akkor ez is simán elvan 5 liter körül.
Szeretnék sportkippufogot tenni a motoromra, mert elegem van abbol hogy tulnéznek rajtam az autosok!!!
Ha legalább nem látnak akkor hallanak!!!!
A lényeg hogy csak simmán kicserélhetem a gyárit a sportra vagy állitani is kell a motoron mert eddig mindenkitöl mást hallotam!!!
Elöre is kösz!!!
A 2T amennyivel gyorsabb, annyival megbízhatatlanabb. De akinek ez megéri, hát tessék .
"A piros lámpa a 2T-nek se vált hamarabb".
Ezt hogy hoztad össze NSR, és cbr ed van?
Lehet hogy valakinek nem számít a fogyasztás, de nem mindenkit vet fel annyira a pénz, (aztuán hogy megvete a moccot), hogy csak úgy le... hogy mennyit eszik.
Nyilván mindenki úgy vette a motort, hogy előte ki próbált másikat is (legalább is nálunk így szokás), és persze azt választotta ami neki jobban tetszik, és amit üzelemtetni tud.
Nekem PLd jobban tetszik az NSR, viszont a CBR-t jobbnak tartom, legalább is arram ahogy/amire én használnám!
ÉS jó lenne már végre túl lenni azon hogy melyik mocc a jobb, 2T/4t, Ilyen márka/olyanmárka, inkább arra kellene ráfeküdni hogy kevesebb baleset legyen!
Jó Motorozást mindenkinek! Vigyázzatok magadtokra!(és a mások hülyeségére!!!)
Meg iylen nagy számoknál már nem oly mindegy hogy most 1 év alatt 50.000Ft-tal több a benzin (máris sokat mondtam ). De azt is figyelembe kell venni, hogy most hogy mész. 6mp alatt vagy 100-on, vagy 15mp? 100 fölött még gyorsulsz, vagy csak vánszorogsz. Én ezért vettem 2T-t (ha már korlátlan jogsim lesz, tuti 4T-s gép).
újonnan én is megvenném a 2T-s mocit de használan nem kell mert ki tudja hogyan használták, ha meg tényleg 1 jó állapotút akarok az annyiba lett volna mint az új CBR-em!
de ne mondja senki hogy itt növelik minden fasz geciség árát és akkor nem számít a fogyasztás, azért mégis jobban örül az ember mikor meg tud tankolni 2000Ft-ből mint mikor a 4000Ft is kevés, vagy tévedek?
mert azért ha tudok motorozom de jó lenne hónap végéig kihúzni a lóvéval úgy hogy bulizásra vagy akármi másra is maradjon, de lehet hogy csak én vagyok így vele!
Ja és kurvára ne célozgass itt arra, hogy te megdolgoztál a motorodért 17-18 évesen!
amúgy fasza az a led