Helloka emberek! Nekem is CBR van és ti hogy a bánatba fogyasztotok ien keveset ha mindig igy jártok vele? mert én ha egész nap tépkedem bizony leeszik 4 litert hameg külterületen megyek full gázon még 4.5et is Mondjátok már meg mit rontok el?
Megint Te itélkezel. Egyébként 6 CBR van ebben a pici kis vársoban. Tépkedjük együtt. És nyugodj meg evett már 4liter felett. Igaz akkor az enyém 6-7litert evett meg. De ez ilyen. Soha nem akartam kezdőmotornak 800eFt-s motort venni. Utána úgyis értékvesztő, főleg ha felborulsz. Még a kis NSR is amit vettem 350e-be és ráköltöttem már sokat van már lassan 430e-be nem fogom tudni eladni csak 400e-ért. Ez is bukás azért számolva a fogyasztást és az olajat amit beleteszek. De nem kellene támadnod, le is írtam. Én nem okoskodom, és nem is mondtam soha, hogy rossz a CBR, mert igen is jó motor.
nah látod, én meg nem használok 6.at csak nagyon ritkán mert nekem a hatodik visszafogja 1 picit, csak akkor nyomom fel ha 5.be már 11et pörög és benne van már a pirosba!
viszont a váltásokkor ki van huzatva rendesen,és ha előzni akarok hiába pörög nekem 7500at én akkor is visszadobok 1et hogy dinamikusabb legyen, sőt ha a mutató 100alá esik akkor 4.be váltok is vissza, ha 70alá akkor már 3.ba!szal én pörgetem szal nálam zabálhatja a benzint, de soha nem eszik többet mint 3,5, még a mesékbe se!
Én sem kímélem a gázkart és nekem csak 2.5liter. Nem csak 10000nél kell váltani és akkor simán tartja városban is ezt az adatot. Meg én rendesen használom a 6.-at is.
hol kajál be a CBR 100fölött több mint 4 litert, ezt melyik mesekönyvbe olvastad??
aki ismer az tudja hogy nálam mindig koccon van a gázkar, és érdekes módon még soha nem evett többet 3,2-3,5nél, szal elég téves infod van, itt látszik megint hogy úgy szóltok hozzá egy mocihoz hogy fingotok sincs róla, nem tök mind1 kinek milyen motorja van, nehogymár az bassza a szemeteket hogy a másik milyen motoron ül, inkább örüljetek hogy ti nem olyanon ültök ha ennyire utáljátok!
szánalmas ez a vita, minden értelmes ember tudja hogy nem érdemes összehasonlítani a 2T-s mocit a 4T-sel, de hajrá hátha kijön belőle valami okosság
egyébként aki azzal vagdalózik hogy ha valaki motorozik az pénzzel jár szal ki nem szarja le a fogyasztást meg minden annak csak kívánom hogy ha majd lesz már 350Ft is a benzin akkor motorozzon úgyan annyit 6-8literes fogyasztással plusz olajjal annyit amennyit én a szerény kis 3,5literes fogyasztásommal, úgy hogy olajat nem is kell hozzá vennem, igaz én csak 130at fogok menni míg ti 170-180al repkednétek de sebaj, éljenek a 2T-s zabagépek!
Sziasztok!
Csodálkozva olvasom budmyke és Tyt vitáját , s nem értem minek indulatoskodni. ( Talán bud volt aki beszólt.... )
Nekem Hornetem van, de ennek ellenére szívesen elmentem az Aprilia suliba, és nagyon jól éreztem magam az RS 125-ön, melynek erősen figyelemreméltó a kanyarsebessége, és nagyon jó vezetési élményt ad .
Sose értetetem hogy hogy jöhet vki azzal hogy lehet hogy az én motorom lassabb de kevest is fogyaszt,ha "sportmotorokról" van szó,egyébként amikor még új volt a gépem és még nem nagyon húztam neki akkor simán elvolt 3 és fél literrel,szóval ennél lehet választani gyorsan de drágán vagy lassan de gazdaságosan menni.Nem értem hogy lehet leszólni ennyire a másik motorját,mindenki olyat vesz amilyen neki tetszik,izlések és pofonok.
Annyira imádom ezt a fórumot!
Főleg azt imádom benne hogy olyanok vitatkoznak itt a 2t4t faszságról akiknek közük sincs a fórumhoz
Basszátok meg 40 fok van húzzon mindenki motorozni ne egymást basztassátok itt.....
Az olasz dolgokat egy tragédia miatt osztom! Bocsi!!! Ja és ez a tragédia nem a Rossi sokszoros világbajnoki címe!!! De lehetne ez is! Amúgy mehetnénk egyet gurulni,csak ,h megnyugodjunk,vagy igazunk legyen:D:D:D:D
viszont a váltásokkor ki van huzatva rendesen,és ha előzni akarok hiába pörög nekem 7500at én akkor is visszadobok 1et hogy dinamikusabb legyen, sőt ha a mutató 100alá esik akkor 4.be váltok is vissza, ha 70alá akkor már 3.ba!szal én pörgetem szal nálam zabálhatja a benzint, de soha nem eszik többet mint 3,5, még a mesékbe se!
aki ismer az tudja hogy nálam mindig koccon van a gázkar, és érdekes módon még soha nem evett többet 3,2-3,5nél, szal elég téves infod van, itt látszik megint hogy úgy szóltok hozzá egy mocihoz hogy fingotok sincs róla, nem tök mind1 kinek milyen motorja van, nehogymár az bassza a szemeteket hogy a másik milyen motoron ül, inkább örüljetek hogy ti nem olyanon ültök ha ennyire utáljátok!
szánalmas ez a vita, minden értelmes ember tudja hogy nem érdemes összehasonlítani a 2T-s mocit a 4T-sel, de hajrá hátha kijön belőle valami okosság
egyébként aki azzal vagdalózik hogy ha valaki motorozik az pénzzel jár szal ki nem szarja le a fogyasztást meg minden annak csak kívánom hogy ha majd lesz már 350Ft is a benzin akkor motorozzon úgyan annyit 6-8literes fogyasztással plusz olajjal annyit amennyit én a szerény kis 3,5literes fogyasztásommal, úgy hogy olajat nem is kell hozzá vennem, igaz én csak 130at fogok menni míg ti 170-180al repkednétek de sebaj, éljenek a 2T-s zabagépek!
Csodálkozva olvasom budmyke és Tyt vitáját , s nem értem minek indulatoskodni. ( Talán bud volt aki beszólt.... )
Nekem Hornetem van, de ennek ellenére szívesen elmentem az Aprilia suliba, és nagyon jól éreztem magam az RS 125-ön, melynek erősen figyelemreméltó a kanyarsebessége, és nagyon jó vezetési élményt ad .
Főleg azt imádom benne hogy olyanok vitatkoznak itt a 2t4t faszságról akiknek közük sincs a fórumhoz
Basszátok meg 40 fok van húzzon mindenki motorozni ne egymást basztassátok itt.....
bocsánat...
szutyok olasz... meg fos 2t...
tőlem ne várj szimpátiát...