Nem vitázok csak tényeket osztok meg, remélem ez lejön és nem támadva írtok vissza, ha esetleg más a véleményetek. Egyébként is motorosok vagyunk, mindenki köszön még egy idegen motorosnak is ha szembe jön. Összetartás.
Egyébként csak addig füstöl a 2T míg hideg. Jó akkor nagyon füstöl, de amíg hideg ki sem viszem az udvarról. Utána bemelegszik, mész vele egy jó kört. Füstöt sem enged. Szóval nyugodj meg, nem kellene szagolnod a füstöt.
A futóműve elég jó az NSR-nek is, de a CBR-nek kifinomultabb. Nah de azért az NSR sem szitál kanyarba meg semmi idegen dolgot nem művel menet közben. Egyébként a fogyasztásról szólva. Ha 100 alatt megyek akkor beéri 3-4 literrel ha 100 felett akkor kb. 6 liter a fogyasztása. Azért annyira nem súlyos mert 100 felett a CBR is bekaját több mint 4 litert.
Hagyjátok már ezt a hülye 2T vs 4T dolgot. Azt hittem, hogy egy ideje ezen mindenki túl tette magát és inkább elkezdjük szervezni a közös gurulásokat. Annak sokkal több értelme van mint virtuálisan osztani az eszet. Dadis is mindig beszolt itt a fórumon, most végre találkoztam vele személyesen és teljesen normális arc, csak valahogy itt a fórumon néha belelovaljuk magunkat ilyen gyerekes, kié a jobb motor témákba és elfeledkezünk arról, hogy nem azért vettük a motort hogy jobb motorunk legyen a többieknél, hanem mert nagyon fun dolog húzni minden motor szarvát, a Rigától kezdve a Hayabusáig.
Fiatal voltam én is de pofátlan soha!!! Ha majd nem az apuci adja a segged alá a gépet hanem magadtól veszed akkor ugathatsz Te kis kugli! Mellesleg a te géped hol lesz akkor amikor annyi lesz mint az enyém? De nem akarok vitát!!! Nem kéne,h megosszuk a társadalmat!! Te is motoros vagy meg én is!!! Szóval csak véleményeztem,h nem szeretem a 2T-t !!! Meg az olasz szutykokat!!! De ez egy személyes ügy!!! Na Tyt Peace,de mehetünk egyet csapatni ok?
Hétvégén láttam láttunk a Norris-szal egy új RS-t a Csiki-Begénél. Ment mintha puskából lőtték volna ki, fasza kis gép. Néztük hogy ez meg milyen motor aztán ahogy közelebb ért hozzánk akkor esett le a hangjáról, hogy egy 06-os RS.
azért ez így kicsit durva...gazdaságosság?! aki ilyen szempontok alapján motorozik,az ne motorozzzon..a motor nem közlekedési eszköz....motorral motorozni kell..
a cbr125-t a honda sem a125 2T-k versenytársának szánta..hanem a kis 10enéves öcsinek,aki ráül a robogóról és váltani akar tanulni..
elavult konstrukció? szted" még mért fut a mai napig a mito és az rs? jahh és az aprilia mért fejleszti még mindig..(di-tech) ?...
nem szólom le a 4T-ket se.. de ettől a hozzáállástól tok. a falra mászni a 4T tulajok részéről..ha megveszed a 600as sor4esed attól lesz majd nagyobb a f..kad?:D ..nem!!
részemről lezárva a 2T 4T vita:)
méghogy nem akarod szagulni a trabantszaggú 2t seggünket... szánalmas vagy.. tudod mi a trabantszagú?? a te nagy fejed...
meg méghogy elavult konstrukció.. nézd már meg a literteljesítményüket a gépeknek aztán utána magyarázz...
jézusom megszólalt a nagy ember akinek van egy GS500asa :D szerpentinen úgy mennék el melletted hogy még csak érezni se éreznéd az isteni 2t olaj illatomat :)
vagy akkor ha már osztod az észt meg a 2ütemet akkor legalább olyan mocid lenne amit nem hagy le még egy 125 2t verda is...
az az nsr most lett újrahüvelyezve meg új dugó és akkor lett bejáratva! tom h szégyen de mondom h 115ig végig ott voltam! de az enyém nem 50es mielött vki félreérti!
Álljatok már le 2T-k!!! Figyeld a fórum nevét!!! Segítek: HONDA CBR 125 R!!!! Nem Nsr 125 Ratyi!!!!
Mit gondoltok nem kellene nektek a saját forumotokban dumálni az elavult konstrukciótokról??? Mellesleg a teljesítmény / benzin arány az NSR-nél nem olyan jó arányú!!! Nem megy annyival jobban mint amennivel többet eszik!! Meg az adalék olajotok sokkal drágább mint nekünk a motorolaj Szóval gazdaságosabbak a cbr-ek!!! Bár nekem nem az van ,de egy jó pár haveromnak igen és hidd el jóóóóó!!!! Meg nem is kell a halálba pörgetni ha menni akarsz vele:D:D:D:D
Köszi, erről csak annyit, hogy a helyi autós ügyességi versenyt egy 11éves trabantos kiscsákó nyerte, rengeteg erősebb, jobban kezelhető és fényévekkel komolyabb autók előtt.
Gondolom érthető a párhuzam.
Amelyik NSR-t meg megfogod a kicsivel, na az már nem muzsikál fényesen. Azért nem tértem ki az olasz 2T-kre, mert az már messze nem lenne fair hasonlítás.
Dobogókő?
a cbr125-t a honda sem a125 2T-k versenytársának szánta..hanem a kis 10enéves öcsinek,aki ráül a robogóról és váltani akar tanulni..
elavult konstrukció? szted" még mért fut a mai napig a mito és az rs? jahh és az aprilia mért fejleszti még mindig..(di-tech) ?...
nem szólom le a 4T-ket se.. de ettől a hozzáállástól tok. a falra mászni a 4T tulajok részéről..ha megveszed a 600as sor4esed attól lesz majd nagyobb a f..kad?:D ..nem!!
részemről lezárva a 2T 4T vita:)
nem akarok kötekedni de az akkor már szétlehetett szakadva ha te 115 ig ott voltál melette
méghogy nem akarod szagulni a trabantszaggú 2t seggünket... szánalmas vagy.. tudod mi a trabantszagú?? a te nagy fejed...
meg méghogy elavult konstrukció.. nézd már meg a literteljesítményüket a gépeknek aztán utána magyarázz...
jézusom megszólalt a nagy ember akinek van egy GS500asa :D szerpentinen úgy mennék el melletted hogy még csak érezni se éreznéd az isteni 2t olaj illatomat :)
vagy akkor ha már osztod az észt meg a 2ütemet akkor legalább olyan mocid lenne amit nem hagy le még egy 125 2t verda is...
Mit gondoltok nem kellene nektek a saját forumotokban dumálni az elavult konstrukciótokról??? Mellesleg a teljesítmény / benzin arány az NSR-nél nem olyan jó arányú!!! Nem megy annyival jobban mint amennivel többet eszik!! Meg az adalék olajotok sokkal drágább mint nekünk a motorolaj Szóval gazdaságosabbak a cbr-ek!!! Bár nekem nem az van ,de egy jó pár haveromnak igen és hidd el jóóóóó!!!! Meg nem is kell a halálba pörgetni ha menni akarsz vele:D:D:D:D
Gondolom érthető a párhuzam.
Amelyik NSR-t meg megfogod a kicsivel, na az már nem muzsikál fényesen. Azért nem tértem ki az olasz 2T-kre, mert az már messze nem lenne fair hasonlítás.
Logoff
Annyi $-ért télleg megéri!!!