Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem vitázok csak tényeket osztok meg, remélem ez lejön és nem támadva írtok vissza, ha esetleg más a véleményetek. Egyébként is motorosok vagyunk, mindenki köszön még egy idegen motorosnak is ha szembe jön. Összetartás.
Rocky Rulez!!!!
Egyébként csak addig füstöl a 2T míg hideg. Jó akkor nagyon füstöl, de amíg hideg ki sem viszem az udvarról. Utána bemelegszik, mész vele egy jó kört. Füstöt sem enged. Szóval nyugodj meg, nem kellene szagolnod a füstöt.
A futóműve elég jó az NSR-nek is, de a CBR-nek kifinomultabb. Nah de azért az NSR sem szitál kanyarba meg semmi idegen dolgot nem művel menet közben. Egyébként a fogyasztásról szólva. Ha 100 alatt megyek akkor beéri 3-4 literrel ha 100 felett akkor kb. 6 liter a fogyasztása. Azért annyira nem súlyos mert 100 felett a CBR is bekaját több mint 4 litert.
Hagyjátok már ezt a hülye 2T vs 4T dolgot. Azt hittem, hogy egy ideje ezen mindenki túl tette magát és inkább elkezdjük szervezni a közös gurulásokat. Annak sokkal több értelme van mint virtuálisan osztani az eszet. Dadis is mindig beszolt itt a fórumon, most végre találkoztam vele személyesen és teljesen normális arc, csak valahogy itt a fórumon néha belelovaljuk magunkat ilyen gyerekes, kié a jobb motor témákba és elfeledkezünk arról, hogy nem azért vettük a motort hogy jobb motorunk legyen a többieknél, hanem mert nagyon fun dolog húzni minden motor szarvát, a Rigától kezdve a Hayabusáig.
Fiatal voltam én is de pofátlan soha!!! Ha majd nem az apuci adja a segged alá a gépet hanem magadtól veszed akkor ugathatsz Te kis kugli! Mellesleg a te géped hol lesz akkor amikor annyi lesz mint az enyém? De nem akarok vitát!!! Nem kéne,h megosszuk a társadalmat!! Te is motoros vagy meg én is!!! Szóval csak véleményeztem,h nem szeretem a 2T-t !!! Meg az olasz szutykokat!!! De ez egy személyes ügy!!! Na Tyt Peace,de mehetünk egyet csapatni ok?
Tyt!!! Nem szeretem a 2T-ket mert sok velük a kecmec!! De ha gondolod elmehetünk szerpentinezni:D Vagy egyenesben gyorsulni:D
Dobogókő?
Hétvégén láttam láttunk a Norris-szal egy új RS-t a Csiki-Begénél. Ment mintha puskából lőtték volna ki, fasza kis gép. Néztük hogy ez meg milyen motor aztán ahogy közelebb ért hozzánk akkor esett le a hangjáról, hogy egy 06-os RS.
a superbikeot inkabb hagyjuk..meg az angol fordításokat és az egész divatmajom légkört amit áraszt magából...
azért ez így kicsit durva...gazdaságosság?! aki ilyen szempontok alapján motorozik,az ne motorozzzon..a motor nem közlekedési eszköz....motorral motorozni kell..
a cbr125-t a honda sem a125 2T-k versenytársának szánta..hanem a kis 10enéves öcsinek,aki ráül a robogóról és váltani akar tanulni..
elavult konstrukció? szted" még mért fut a mai napig a mito és az rs? jahh és az aprilia mért fejleszti még mindig..(di-tech) ?...
nem szólom le a 4T-ket se.. de ettől a hozzáállástól tok. a falra mászni a 4T tulajok részéről..ha megveszed a 600as sor4esed attól lesz majd nagyobb a f..kad?:D ..nem!!
részemről lezárva a 2T 4T vita:)
hello
nem akarok kötekedni de az akkor már szétlehetett szakadva ha te 115 ig ott voltál melette
Budmyke, Neked mi a szösz bajod van??

méghogy nem akarod szagulni a trabantszaggú 2t seggünket... szánalmas vagy.. tudod mi a trabantszagú?? a te nagy fejed...
meg méghogy elavult konstrukció.. nézd már meg a literteljesítményüket a gépeknek aztán utána magyarázz...

jézusom megszólalt a nagy ember akinek van egy GS500asa :D szerpentinen úgy mennék el melletted hogy még csak érezni se éreznéd az isteni 2t olaj illatomat :)
vagy akkor ha már osztod az észt meg a 2ütemet akkor legalább olyan mocid lenne amit nem hagy le még egy 125 2t verda is...
hát inkább hasonlít 1 mx kormányához mint 1 csutkához
csutka van benne csak kicsit fura!
jó gép a cbr csak a kormány sztem jobb lenne ha csutka lenne
sztem nem a teljesítménye miatt
Vajon a SuperBike mért választotta meg 2005 legjobb 125-ösének a CBR-t?
Vajon a suprbike miért írta h a cbr125nek trágya erőforrása van és barnára kéne festeni a blokkot ?Nem is tudom miért írták
az az nsr most lett újrahüvelyezve meg új dugó és akkor lett bejáratva! tom h szégyen de mondom h 115ig végig ott voltam! de az enyém nem 50es mielött vki félreérti!
Álljatok már le 2T-k!!! Figyeld a fórum nevét!!! Segítek: HONDA CBR 125 R!!!! Nem Nsr 125 Ratyi!!!!
Mit gondoltok nem kellene nektek a saját forumotokban dumálni az elavult konstrukciótokról??? Mellesleg a teljesítmény / benzin arány az NSR-nél nem olyan jó arányú!!! Nem megy annyival jobban mint amennivel többet eszik!! Meg az adalék olajotok sokkal drágább mint nekünk a motorolaj Szóval gazdaságosabbak a cbr-ek!!! Bár nekem nem az van ,de egy jó pár haveromnak igen és hidd el jóóóóó!!!! Meg nem is kell a halálba pörgetni ha menni akarsz vele:D:D:D:D
Köszi, erről csak annyit, hogy a helyi autós ügyességi versenyt egy 11éves trabantos kiscsákó nyerte, rengeteg erősebb, jobban kezelhető és fényévekkel komolyabb autók előtt.
Gondolom érthető a párhuzam.
Amelyik NSR-t meg megfogod a kicsivel, na az már nem muzsikál fényesen. Azért nem tértem ki az olasz 2T-kre, mert az már messze nem lenne fair hasonlítás.

Logoff
na ugye! És kicsit tapad is!

Annyi $-ért télleg megéri!!!
4000 Ftért szerintem megéri!
rsata, megéri slicket rakni egy "kismotorra"??? (csak kérdés volt)