Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát azért remélem erre nem lesz szükségem hogy szétszedjem
jaja bekötött szemmel
Sokat olvasol itt, elméletben szét tudsz szedni egy CBR blokkot is. Csavarról csavarra.
tanul pl .: olvasni
Meg tanul az ember. Ez sem utolsó szempont.
nah mivan Rocky, nem szeretsz sokat olvasni??
egyébként engem nem zavar hogy van pár téma ami nem pont a "HONDA CBR 125 R"-hez kapolodik, mert itt legalább van 1 kis élet és talán van amihez én is hozzá tudok szólni!mert ezzel ellentétbe a CBRCLUB nagyon elhanyagolt 1 hely mert alig van rajta valami élet, elég hetente 1szer felmennem hogy képbe legyek, pedig jó hely lenne!
Gyárilag Delorto 28-as. Nekem Mikuni 30-as.
Ezt csak a megszorulás után vettem észre, amikor szétszedtük . A gyertyát is olyankor cseréltem le.
28-as
Én is egy hónap múlva néztem meg mit tud, de nem huzattam teljesen akkor volt 155, de azóta nem volt olyan, hogy teljesen betuszkolva magam a plexi mögé mentem volna.

Bocsánat az offért. Csak van akinek szúrja a szemét.
a mito-n gyárilag hanyas karbi van? 30?
Ondani bárki tud bármit .Az én mitom elvileg 190-et is ment (30-as karbi van rajta).
Meg akartam győzödni. 170-et bírt és meg is szorúlt.
Hello, ne itt off-oljatok létszi!!!

Ugye semmi érdemlegeset nem írtatok ma délután, mert akkor inkább vissza se olvasok. Én inkább fölpattantam a vasra és eltéptem a strandra
Akármilyen furcsa de még nem tudom,félek megnézni mert a haverom Mito evo-ja is azért szorult meg mert megnézte mennyit megy végre,meg amig nem volt jogsim(hétfön kaptam meg) adig nem akartam vitézkedni.

Viszont volt nekem tavaly egy másik NSR az 160-nál még talán ment volna egy kicsit csak nem volt szivem nyúzni
az elég érdekes, nekem 1 személylel megy annyit
2 személlyel max 145...
Motoboy, azt megosztanád velem a Tied mennyit megy? Úgy óra szerint.
Köszi az infót. Bennem az a tudat volt, hogy blokkot nem fejltesztették.
Köszi a választ!


Nem ugyan az a blokkjuk,sőt a héten le akartam méretni a motor teljesitményét és ott mondták hogy az NSR-t 3 féle blokkal adták ki
Az enyém sajnos már "95-ös. Lehet már nem képes annyira mint egy "98-as társa. Szerintetek az mitől lehet? Érdekes lehet. Elöregedtek az alkatrészek, mondjuk igaz 2T ennyiből rossz, adott időközönként illene frissíteni a blokk alkatrészeit. De azért 150 sem rossz.
ha jól emlékszem macskalámpás volt, de ennek már jó pár éve, de tudom hogy akkor elég új NSR-vel mert jó drágán vette de használtan!
Szerintem a blokkja ugyan az. Csak a légellenállás lehet jobb.
Kereklámpás vagy macskalámpás NSR volt?
Akkor az enyém már öreg, vagy nem jól csinálok valamit.
Srác minden rutin nélkül ült fel rá. És tényleg iszonyat nagy arccal rendelkezik. De még jó hogy vannak a városba nagyok. Majd megmutatják meddig tud menni a 600 után. Aztán hátha eszébe jut valami. Mi arra várunk mikor borul fel. Persze ez köcsögség ezt senki nem akarhatja, de ismerni kell a srácot. :) Mi sem gondolunk csak pár karcra az oldalán, egyhelyben is eldőlhet. Aprilia meg nem értéktartó, ahogy a Honda sem. Talán Suzuki ami tartja valamennyire és népszámba megy. :)
Nem hinném
hát pedig hidd el tudnak annyit menni, itt tapolcán volt 1 srácnak 125ös NSR-je ls két személlyel ment vele 170el, mert a hátsó gyerek kezébe ott volt a kamera, és szerintem ha csak egyedül van rajta akkor jobban megy, meg azért ott vannak a mitok meg RSek mennek azok annyit csakhát szerintem nem egészséges dolog, de ez van!az élet se egészséges mégis élünk!