Háááááát!!! Lehet,h csak a 2 üteműek hátát látja de nem sokáig,de én ha 2 üteműekkel mennék együtt akkor én is hagynám ,h jó messzire menjenek,mert nem akarom a büdös füstölő trabantszagú seggüket szaglászni,mikor motorozom!!!! Nekem ugyan nagyobb motorom van mint 125,de egyszer Rockyval meg Norrisal elmentem csavarogni és nem kellett szégyenkezniük a kis cbr-eknek!!! Nagyon jó kis gépek,és spec bele vagyok zúgva,de kisebbre nem ülnék most mert csak nagyobb felé vágyik az ember!!! Ja és nézd meg egy NSR fogyasztását és egy cbr-ét!!!
Brash-nek igaza van,meg tényleg elég városba a cbr,kurva jo az nsr mert ma vagyis tegnap mentem egyel ami CSERE KÖR volt BRASH-AL és nekem semmi bajom a az NSR-el csak a motorféket hiányolom,mondjuk jo CBR 4 ütem azé ien de egy 2 ütemű tényleg ütősebb
Még valami. Helyedben nem adtam volna el, ha nem vagytok megszorulva. De ha szimplán nem tetszett két kör utána ... finoman szólva butaságot csináltatok. Főleg ha járatós volt és azért nem tetszett mert nem lehet huzatni.
Egyébként egy nagyon jó állapotú NSR-t kapsz érte. Nekem személy szerint NSR-em van. Sokat megyek cserekörben CBR-el. És más világ. Nem ugyan arra termettek. CBR-nek jók a fékei, jó a futóműve és NSR-hez képest alul is nagyon jól megy. Szóval aki jobban vezet megfog CBR-el engem is és van ilyen a városban, csak végsebességre tudom megfogni, kanyarokban csak a hátát látom. Nagyon tetszik a kis CBR, eltalálták nagyon. Annyi hogy vékony, de megszokható, kárpótol a kezelhetősége. Igaz én csak egy tanuló motort akartam a nagy előtt így lett NSR, szeretem azt is.
akor meg ajándék lónak ne nézd a fogát..de ahogy írta, az apja is rájött, hogy nem jó amit vett...talán máskor kcsiit oda kéne figyelni mielőtt pénzt ad ki valamiért...hoogy ne később kelljen fikázni egy motort azért mert valaki nem volt elég "okos"...kétlem hogy a motorral van a baj...
aki nem tud úszni és mély vízbe veti magát az belefullad...hogy lehet úgy motort venni, hogy nem tudsz róla mindent?nem a motorral van a baj, hanem azzal, aki így vásárol bármit is...mert ha veszel egy cipőt amit esetleg nem próbálsz fel és szorít később akkor oké, hülye voltál,de venni egy motort úgy, hogy csak azután jössz rá, hogy milyen is, hogyan megy...
nagyon érthetsz a motorokhoz ha megvetted aztán rájöttél hogy "szar" ugyanis ez 4t (mint írtad is) semmi köze a 2t-s 125ösökhöz.nem szabad velük összehasonlítani,teljesen más célból készült
Hány frankó NSR-t kapok egy ilyen 4ütemű izomgép árából? Öcsém kapott egyet ballagására de anyám robogója is jobban gyorsul úgyhogy áruba bocsájtottuk. Ma vitték el hál"istennek. 650-ért.
Mondtam is a kiscsákónak, hogy jó,jó, fasza vele kanyarogni de ne csüggedjen ha a 2T 25ösöket csak hátulról fogja látni, azt se túl sokáig.
Széles utat, több lóerőt: Pityu
ui: nem pocskondiázásnak szántam, ti szeressétek! Nekünk nem sikerült.
Izzót nekem is megzabálta, de nem ment tönkre hanem vibrált,mint egy stoboszkóp, pedig zsír új volt, nem értettem, hogy miért aztán a 4. nem csinálta, igaz az már egy másik fajta volt!
Na most lettem kész mindennel!
Mint mondtam az üzemanyagszint-visszajelző-háttérvilágító-izzó ment ki és azt kellet kicserélnem! Le kell hozzá venni két ilyen szar alakú műanyagot, amit a plexin levő négy csavar és két oldalon 1 csavar fog na ha azt kivetted akkor hozzá férsz a műszerfalat tartó két csavarhoz, amit egy 10-es kulcssal lazíthatsz is! Aztán ha kiemeled egy picit az egész műszerfalat akkor már ki is tudod csavarni a km-óra spirált innestől kezde adja magát a dolog, a fényszóróhoz is könnyen hozzá lehet így férni! Kb.:3 perc alatt szét lehet szedni és sokkal nagyobb a hely!
Kilövi-kilövi!!! Elfeketedik? Nem halogén izzót használtok? Mert ahhoz ha kézzel hozzáérsz akkor fekete lesz és eldurran,mert nem bírja a minimális szennyeződést!!! De ha nem vettétek a jogsitokat akkor ezt tanították!!!
Az nálatok is gyakran előfordul, hogy az izzót kilövi? Fekete lesz az izzó. Van vagy 6 CBR a városban és mind lövi kifelé. A gyárit ritkábban, de egy simát kilő pár óra alatt.
ahhhaaaaa... szal a műszerfalvilágítás, már vágom. Akkor egy jó kis motorbontás élményével leszel gazdagabb, mert elég rendesen le kell hozzá bontani a gépet.
Hány frankó NSR-t kapok egy ilyen 4ütemű izomgép árából? Öcsém kapott egyet ballagására de anyám robogója is jobban gyorsul úgyhogy áruba bocsájtottuk. Ma vitték el hál"istennek. 650-ért.
Mondtam is a kiscsákónak, hogy jó,jó, fasza vele kanyarogni de ne csüggedjen ha a 2T 25ösöket csak hátulról fogja látni, azt se túl sokáig.
Széles utat, több lóerőt: Pityu
ui: nem pocskondiázásnak szántam, ti szeressétek! Nekünk nem sikerült.
Mint mondtam az üzemanyagszint-visszajelző-háttérvilágító-izzó ment ki és azt kellet kicserélnem! Le kell hozzá venni két ilyen szar alakú műanyagot, amit a plexin levő négy csavar és két oldalon 1 csavar fog na ha azt kivetted akkor hozzá férsz a műszerfalat tartó két csavarhoz, amit egy 10-es kulcssal lazíthatsz is! Aztán ha kiemeled egy picit az egész műszerfalat akkor már ki is tudod csavarni a km-óra spirált innestől kezde adja magát a dolog, a fényszóróhoz is könnyen hozzá lehet így férni! Kb.:3 perc alatt szét lehet szedni és sokkal nagyobb a hely!
Apropó feltettem még a gumit is!
Ezt a kilövi az izókat dolgot nem igazán értem mi lő ki mit?