Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

különbség
Na kiváncsi vagyok mi lesz a külömbség. Ha beválik akkor ezt az enyémen is lecseréljük.
1200 Ft
sztem nem járok annyira lassan vele kapott velem valamit az élettől szegényke
én csak akkor szoktam 6.at pakolni ha az 5.et kiforogta olyan meg nem túl gyakran fordul elő mivel inkább a kanyargós utakat kedvelem, ahol sosem éri el a 125 körüli sebességet hogy kéne a 6.
nah ezt jól megfogalmaztam
De még a fékpadolás nem volt meg, ugye?
Mennyibe került ez az apróság?
Hát lehetséges, már nem emlékszem. Hála az égnek nem volt sokáig a gyári rajta.
Na erre a pózra majd kíváncsi leszek!
Hétvégén vagy utána nem csinálunk egy túrát?
Voltam Bencével pilisben és egész jó volt csak átfolyások voltak, de ezt már megírta.
De neked is sportkifuff van a gépen, a kipuff elött énse gyakran használtam.
Így néz ki a dolog.
Ne hülyéskedj már! Lehet, hogy túl lassan közlekedsz és az a baj! Én állandóan pakolom neki a 6.-at is. Sebességet teljesen jól tartja, fogyasztásnak is jót tesz, ha meg gyorsítani kell arra való a visszaváltás!
Ha feldobtad megírhatnád a tapasztalataidat vele
ez az egyetlen dolog amit módosítanék rajta, idegesít hogy van egy felesleges fokozat ami nincs kihasználva
Wazzz, pont ma vettem remélem a hétvégén föl tudom rakni, most tanulnom kell ezerrel és nincs szinte semmi időn péntekig.
Van köztetek olyan aki lecserélte az első fogaskereket kisebbre, mert igencsak elgondolkodtam a dolgon
így legalább lenne értelme a 6.nak mert eddig kb 2x használtam
gerinc ecsém gerinc...
Igazából nem a kormányon kell támaszkodni, hanem hátból kell az embernek tartania magát.
hát ha mondjuk végsebességet probálnék én biztos összehuznám magam rajt, és behajolnék a plexi mögé,és ott nem az lenne a legnagyobb bajom hogy kényelmetlen.Én mondjuk szeretek kuporogni a motoron, de ez a mitos kormányon támaszkodás nem az igazi, de az se ha a kormány túl magas.
Én soha nem bújok be a plexi mögé (szerintem kényelmetlen) én inkább a plexire szoktam ráhajolni, úgy hogy szinte hozzáér az állam a plexi tetejéhez (így nem jön a mellemre a menetszél és nem fogom vissza a motort mint egy vitorla)
Szegény cbr.Amugy hogy haladsz a stoppival?
nalátod.mire 600asod lesz addigra felfedezed a mocid
Mért amikor küldöd neki a 120-at mindenképp hátra kell csúszni, hogy a segged megtámassza a hátsó ülés, vagy úléstakaró.És aako behajolva a plexi mögé.Robeszon is igy szoktam, csak ott nincs plekó.
Bazzzzz, dejó hogy erről dumálunk, gondoltam, hogy leszaladok a garázsba , hogy lemérjem 50ccm-nek az ülést, erre üres a garázs már megint kint felejtettem a ház elött szegény mocit
Amugy a kormányrudról csak annyit hogy rocky azt mondta hogy ha felrak valaki egy olyat rá akkor ki kell bontani az egész műszerfalat.De lehet hogy lehtene hajlítani egyet.Külön motorra tervezve.
Azért nem mondta meg senki, mert ez egy elég fura kérdés ám
Egyébként én pl. úgy ülök rajta, hogy szinte már a tankon ülök, szal ahol én ülök ott keskenyebb. Pont tegnap, csak úgy a változatosság kedvéért teljesen hátra csúsztam az ülésen és full meglepődtem hogy milyen pihi-puhi kényelmes az ülésnek az a része. Ettől függetlenül maradok a tankonülésnél mert szerintem így biztosabban lehet vele kanyarogni.
Ezt nem értem Z3.A mitonak jó volt az ülése szélességre.A cbr-é kb 2 cm-el lehet kisebb talán..