az ülés szélességéből nem fogod tudni, mert lehet hogy ellepi a segged de nem mind1 az egész motor kialakítása se!de ha ennyire érdekel akkor megmondom, kb 31 cm széles leghátul ahol a segged nagyrésze felfekszik a motorra, hogy az ülés eleje mekkora azt nem tudom, de ott nem a segged mérete fog dönteni
Légyszi ne hívj 50 centnek!A nevem a jelenlegi motoromra utal mert hogy az 50-es, és hogy még csak 15 vagyok.Na majd meglátom pénteken, ha egyáltalán ki lesz rakva.De rocky milyen széles az ülés?Mert senki nem mondta még meg, és cm-re gondoltam.
Van egy haverom, neki is volt CBR125-öse, kb. 2 méter magas, még a 600RR-jén is mókásan fest a plexi mögé hajolva, szal eltudjátok képzelni, hogy akkor a 125-ös hogy állhatott neki
50cent, attól ne parázz hogy, kényelmetlen lesz, énis 180 vagyok és nekem nagyon kényelmes. Az meg, hogy szélesebb testalkatú vagy, az nem fefolyásolja a kényelmet csak az autók között motorozva be kell majd húzni a hasad .
Az még oké hogy szarul néznék ki rajt, föleg full protektorban rádölve de milyen lenne vele mnni, kb mint egy biciklin, de még nem kiabálom el, mejd meglátom milyen.
Hát ja.De mi van ha télleg pici, akkor aztán télleg nem tudom mi is kéne.Ba péntek már nemsokára itt van, akkor kiderül minde.Amugy a mito az jó volt méretbe, de nem volt az a kényelmes darab, meg drága is.Kiszélesítem a cbr-t Vagy veszek egyet, kiveszem a blokkját, és összerakok magamnak egyet.
Akkor mondjuk tényleg elgondolkoznék ezen a mocin. Én 170 vagyok és nekem k* jól áll ez a gép. Haver űlt rajta aki kb akkora mint te és elég vicces volt.
A 2. gépem lenne.Amugy már nem vagyok 85kg, már fogytam belöle, de általában ingadozik a súlyom 80-85 kiló között, ugyhogy inkább a többet irtam le.Az osztályba én vagyok a legnagyobb, de nem magasságba, vannak pár cm-el nagyobbak is, de azok olyan ropik....Valahol láttam valami képet ahol a csávó rádölt a tankra, hát az vagy nem tudja összehúzni magát, vagy télleg ennyire kilógott szegény.Amugy a c vitamin jobb!
Nem nagyon nézted csak a tuningokat?!
Úgy beszélsz mintha valami vén motoros lennél aki már a 4. gépét akarja venni. Én nem is tudtam kipróbálni vétel előtt, de ahogy ráültem lehetett érezni, hogy jó lesz. Az első úton voltam kicsit bizonytalan azt ennyi. Azóta már elég sokat mentem vele és imádom. Nagyon könnyen kezelhető és amint felkerül rá a sport dob a teljesítményre sem lehet panasz.
Igazábol ez a motor nekem nagyon jó lenne, mert alacsony fogyasztás, nem túl drága, sportos, 4T hang.CSak ettöl a vékonyságtól tartok nagyon, hogy nem fogok vele tudni motorozni.Folyton ezen jár az agyam ha ránézek erre a motorra.Mert ugye én se vagyok az a kicsi gyerek.85 kg, 180 cm.Fel kell rá ülnöm.....
Eddig öszintén szólva nem is nagyon néztem, de most rávettem magam hogy körüljárom ezt a motort rendesen, mert ahogy elnéztem ez az a 125-ös ami megfel árba meg tetszik is.Péntekre elvileg kiteszik a boltba, de nagyon tartok hogyha felülök nagyon nem fog tetszeni hogy vékony, és nagyon tartok atol is hogy ha majd meg lesz akkor az első kanyar után már a bőgés kerülget hogy szivem szerint vinném vissza a boltba.Nem akarok ebbe a hibába esni, ugyhogy nagyon meg kell gondolnom, és ha kell még 5ször is felülök rá hogy biztos legyek benn.
Mindent lehet kuplung nélkül váltani! És igen, nem tesz jót neki! A fordulatszámtól függ az egész. Autónál már megy, de a kicsikémet nem akarom kínozni.
link-------Ezt érdemes elolvasni végig!!Itt a lényeg.Azt irják hogy kuplung nélkül is lehet felfele váltani a cbr-en, de ez mennyire jó neki?
Gracz!!Milyen hosszú úton gyorsult fel neked 140-re?Mondjuk nyélgázon 1,5 km-en meddig gyorsul fel?
hátt köszzi szépen mooga ha jol veszem észre te is igy van mint én leszek de itt nálunk a rendörök oanok h 160-as mitot látták menni 100 felül böven és huzta neki
meg állitották utána és rámondták nagy okosan h ez 70-es(a mito) tehát ienekés kpm-re se küldte se semmi amugy az én városom egy kicsi város itt mindenki ismer mindenkit meg persze azé én is egy pár rendort nemárt velük joba lenni
erre van 1 jó megoldás, lakott területen ne menj 100al, mert városon kivül mehetsz mert ha nincs nála trafi nem tudja bebizonyítani hogy mennyit mentél mert szemmértékre nem adunk
mert ha észreveszed szépen lassan lassítasz és kész, 60már elmehetsz elötte ha meg megállít akkor az legyen a gond hogy hogyan magyarázod ki
De szerintem elmegy 50-esnek!!!!!!!
Jó mondjuk az télleg gáz amikor a rendör mellett mék el 40-50-el és a motor épp h duruzsol, de az méggázabb mikor kb. 100-zal ménk a rend örieivel szembe lakott területen és hallja h még váltok 2-töt.....
50cent, attól ne parázz hogy, kényelmetlen lesz, énis 180 vagyok és nekem nagyon kényelmes. Az meg, hogy szélesebb testalkatú vagy, az nem fefolyásolja a kényelmet csak az autók között motorozva be kell majd húzni a hasad .
Tudok 1 jó oldalt ahol vitaminokat lehet rendelni katt
Úgy beszélsz mintha valami vén motoros lennél aki már a 4. gépét akarja venni. Én nem is tudtam kipróbálni vétel előtt, de ahogy ráültem lehetett érezni, hogy jó lesz. Az első úton voltam kicsit bizonytalan azt ennyi. Azóta már elég sokat mentem vele és imádom. Nagyon könnyen kezelhető és amint felkerül rá a sport dob a teljesítményre sem lehet panasz.
Gracz!!Milyen hosszú úton gyorsult fel neked 140-re?Mondjuk nyélgázon 1,5 km-en meddig gyorsul fel?
meg állitották utána és rámondták nagy okosan h ez 70-es(a mito) tehát ienekés kpm-re se küldte se semmi amugy az én városom egy kicsi város itt mindenki ismer mindenkit meg persze azé én is egy pár rendort nemárt velük joba lenni
mert ha észreveszed szépen lassan lassítasz és kész, 60már elmehetsz elötte ha meg megállít akkor az legyen a gond hogy hogyan magyarázod ki
De szerintem elmegy 50-esnek!!!!!!!
Jó mondjuk az télleg gáz amikor a rendör mellett mék el 40-50-el és a motor épp h duruzsol, de az méggázabb mikor kb. 100-zal ménk a rend örieivel szembe lakott területen és hallja h még váltok 2-töt.....