egyébként robogóba is van 4t szal a hangja miatt nem buknál le!
mellesleg 86-ban már volt a Suzukinak 50ccm-es GSX-R-je ami szintén 4ütemű volt, szal a hang alapján nem tudna megbüntetni
Belefér....Jó ha van benn ,mert adott helyzetekbe kellhet a nyomaték, de nem szabályos....De a cbr-t azért nem nagyon lehetne 50-esként használni, mert 4t.Lehet hogy ugy néz ki mint egy 50-es de azért ha másnem a hangrol, meg a blokkba ütött számról megmondja a rendőr is hogy fiacskám ezt bebuktad!
Hát akkor valahogy a robeszokat is ellenőrizni kéne, ugyanis a többségbe 70-es henger van.Németországba a rendőr viszi magával a teljesítménymérő padot, és ha meghaladja a szabványt elkobozzák a motort.Szerintem is fura ez a rövid kipu, de megszokható!Azért egy szép karbon dob is jobban néz ki.
Egyetértek előttem szólóval és mégy annyit tennék hozzá, hogy a blokk oldalán jól olvasható a 125ccm és azt nem fogod tudni eltüntetni. És különben is basszus ha már A1-es jogsival vezethető amire mint tudjuk 16év a korhatár akkor már azt várd ki. Őszintén megmondom, hogy nem nyugtat meg az a tény hogy 15 éves kis kölkök egy 130kg-os géppel 100km/h-val vagizzanak a többiek előtt. Elég csúnya balesetek lehetnek belőle és egyenlőre szerintem nem javulnak a statisztikák.
szerintem meg ne járkálj vele 50esként, mert nem hülyék ám a rendőrök csak néha elnézők, de ha van 1 olyan rendőr akit picit is érdekelnek a motorok 1ből tudni fogja hogy CBR-be nincs 50es, ráadásul még rajta is van a 125ös matrica attól megválni meg elég gáz, mert pillanatok alatt le lehet róla szedni de szerintem azzal tönkretesziktek!
Meg különben is ha olvasgatod a fórumot BugiR1 öcse és a többiek akik segíteni tudnak neki akiket én mind tisztelek ezért a megmozdulásért, azon törekednek hogy nekünk motorosoknak jobb legyen,szal nem értem mért kéne a CBR-t 50esként használni, mindenki olyan motort vegyen amire van jogsija, ez erről szól, nem véletlenül vannak a szabályok, persze van közöttük hülyeség is, de végülis az embert akarják vele óvni, gondolj bele hogy őt azon dolgoznak hogy a motorosoknak ne legyen rossz hírnevük te meg simán hasznáklsz egy 125ös motort 50esként tehát megszeged a törvényt és ezzel aztán nem lehet jó példát mutatni sőt jogosan van rossz hírnevünk!tudom mindenki vágyik a nagyobb motorra meg minden én is, de ha már a motorra van pénz akkor a jogsira is van, és ha a 2 megvan akkor sima ügy és para nélkül nyugott elkiismerettel motorozhatsz, ha meg az a gond hogy még nem vagy anyi idős, nah bumm, akkor várd ki szépen addig motorozgass 50essel, hidd el minél többet motorozol akár úgyanazzal a motorral annál többet tanulsz sokkal több tapasztalatod lesz és sokkal nyugisabban ülhetsz át egy nagyobbra, nem véletlenül és nem szivatás képpen találták ki a kategorizálást, ennek ez a rendje, sőt van amit én még sokkal jobban meg is szigorítanék, persze olyan is van amit megmásítanék vagy eltörölném legszivesebben de ez van, nem mi írjuk a szabályokat, nekünk csak be kell tartani őket és ha már a sebességkorlátozásra vonatkozó szabályt meg a többit nem tartjuk be akkor az ilyeneket, képzeld el hogy véletlenül történik 1 baleseted ami nem a te hibádból történik de részese vagy, és minden felülvizsgálnak, akkor hogyan magyarázod ki a motort, mert nem fognak jópofán továbbengedni mint némelyik rendőr, vagy ha valamilyen okból kifolyólag te okozol balestet, elég rendesen megütheted a bokád.
mert ha még 1 endurót akarnál 50esként használni ami apalból 80as azt mondom oké, meg abból van 50estől elkezdve 125ig meg 250ig mindenféle típus, de nem fogja neked beenni a rendőr hogy a CBR 50es mert mondaom, ha érdeklik a motorok tudni fogja!
nem érdemes kockáztatni mert ha tényleg elkapnak akár évekre el is tilthatnak mert volt már rá példa hogy egy srác is így motorozott, már csak pár hónap kellett volna a jogsihoz és elkaptak, és utánna kellett neki még vagy 1 év mert eltiltották!
én nem ajálom hogy 50esként használd, akkor már inkább egy NSR vagy RS vagy vmi de a CBR elég gázos lenni hiszen nincs 50esbe!
El, de elég csúnya rendszám nélkül a rendszámtartó rész (és egyébként látszik is hogy le van szedve a rendszám) szal attól a sárhányó résztől én megszabadulnék ha 50-esként használnám.
szerintem nagyon bután néz ki ez a kipuff, nekem nagyon nem jön be, a nagy gépeken ,mint mondjuk a GSX-R meg a többi hasonló gépeken jól néz ki, de ez inkább buta megjelenés mint jópofa
egyébként a visszapillantó tükör sincs fent a képen
Hallottam vmi iylesmit hogy vkinek van egy csomó motorja. De nem ismerem. Múlt héten talán ballagás volt a főiskolásoknak. Amúgy van itt szarvason még egy ugyanilyen ybr, lehet hogy azt láttad.
Szeki, most látom, hogy Szarvasi vagy! Múlt héten ott voltunk horgászni meg motorozni (1 robogóval 3-an ) volt valami rendezvény, láttam is az YBR-t!!!Használd egészséggel , full jó az!!!! Te egyébként nem ismered Bélát??? Nem tudom a vezetéknevét, de azt tudom, hogy van vagy 30 motorja (Mz, Jawa, Simson, Malaguti...stb.) a gátoldalon szokta írni őket, meg kerekezni velük !!!
Az, hogy feltetted a hátsód ezekre a gépekre és ültél rajtuk kb. 5percet nem jelent semmit!! Akkor derül ki mikor elmész egy olyan 50-100km-t folyamatosan. Nem csak a szélesség számít hanem az egész üléspozíció! Kényelmeses a cibere.
Z3, neugassál neked sincs jogsid