Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A végsebességből mindig vita van de enyém kis szembeszélbe tudja tartani a 100-110-et szélcsendbe ez elmegy 120 környékére, és kis hátszéllel 125 , tankra hasalva hátszélbe 145 a vége de itt már tiltáson pörög a motor 12k+
Hello...a CBR 125 mennyit megy végre? (a régebbi tipusu nem a legújabb) csak kiváncsi lennék kösz előre is ;D
Motoros srác,a CBR 125-ben nincs olajszűrő.
Jól mondja a szerelő,1 liter kell bele és a nívót csak bele kell dugni,úgy kell olajszintet mérni,nem kell belecsavarni.
Ha jol emlekszem a konyv azt mondja hogy elso toltesnel 1.3 l, olajcserenel 1 l olaj kell hogy belemenjen.
ha jó a szint akkor felesleges. De a könyv ugy irja hogy olajszűr cserével ennyi meg ennyi meg az nélkül ennyi meg ennyi olaj kell legalábbis nekem a 250-nél ugy van. bár ki az aki nem cserél olajszűrőt?xd
Üdv,tegnap voltam olajcserén szervízben és a szerelő beleöntötte az egész 1l olajat.Azt mondta h a nivót kitekert állapotban kell megnézni,de szerintem ez hülyeség.1l az kurva sok ha jól emlékszem a gyári előírás csak 0.7-0.8l-t ad meg.Szerintetek?Öntsek le az olajból?
én szivesen csatlakoznék bár nekem csak a péntek jó vagy szombat és vasárnap délután
Jövő hét vasárnapra tervezek egy túrát, amihez társakat keresek.
Tervezett útvonal: Győr-Tatabánya- Budaörs- Pilis(Dobogókő)- Esztergom- Visegrád- Szentendre-Budaörs-Tata-Győr.
Az útvonal még rugalmas, alakítható esetleges egyéni igények szerint. Természetesen útközben is lehet csatlakozni.

Akinek lenne kedve társulni, bátran jelezze.
Hali, : K&N szűrők
" CBR 125 125 2002-07 HA-1502 14 306 Ft ", "Néhány szóban a K&N szűrőkről:

A mai magas üzemanyag árak mellett nem mindegy, hogy hol tudunk pénzt megtakarítani. A K&N betétszűrők ( gyári szűrő helyére helyezhető) használatával két helyen is spórolhatunk:

-a szűrő örök életű - azaz nem kell többet kidobni és újat vásárolni, csak időnként ki kell tisztítani (99-5000 K&N tisztitószet)

-a motor optimálisabb levegőellátása miatt tökéletesebb az égés, ez nem csak néhány lóerő plusszt jelent, hanem a FOGYASZTÁS CSÖKKENÉSÉT is!

-és ami nem elhanyagolható: a K&N futópadon teszetelt szűrőire 1 millió kilóméter garanciát vállal!"
Sziasztok! Valaki mondja már meg ha sport légszűrőt akarok milyen méret kell átmérőbe! Előre is köszi!
Hi
Raktársöprésből maradt, egy vadonat új EBC ck1222 kuplung lamella szett !

Amihez jó
1986-1999 Honda CR125R

Ha valakit érdekel fél ár alatt 5000-ért eladó

jedis@freemail.hu
En nem azert vettem hogy holnap tonkretegyem a gepet. A valtoja 2000 kozeledve kezd jo lenni. A tenyleges fogyasztas ma fog kiderulni. De mar latom harom alatt lesz. 92-93 megyek vele utazoban es ez 7000 fordulat. Ez a 2012 125 r tc hondacskarol par valos adat. Udv a tarsasagnak!
esetleg keress egy olcsót ami nincs forgalomban és akkor késöbbre is lesz tartalékod + idomszetted illetve alkatrészenként drágábban el tudod adni!
Sziasztok!
Eladóvá vált a paripám akit esetleg érdekel itt megtalálja: http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_125_r-5979203
Senki nem tud alkatrészt?
értem nekem is valami más gondja lehet csak ez a benzin kicsit jobb igy már nem áll le. de viszont megfigyeltem én is hogy hidegen inditásnál csak 1500-ra viszi fel az alapjáratot majd utána 2-3 másodperc elteltével emeli fel 2000-ra ami már jó hidegen. 1500 melegen az aalpjáratom amugy
Sajnos nem az üzemanyaggal van a gond, több kutat is próbáltam, V-Powert, kapott Spurit, semmi változás.
csak azért kérdeztem mert az én 250-esem is 0 kilométer kora ota csinálta azt hogy leállt hidegen elsőre bár nekem utána jó volt. melegen nem volt vele gond. Most shell 95.ös v-powert tankolok már rég ota ezzel hidegen sincs baj nem áll le
Üdv! Hát, elég összetett a probléma. A 8000-es szerviz után kezdődött, addig semmi baja nem volt. Kezdetben csak kifejezetten hidegben (5-8 fok) csinálta. Beíndít, melegítési célzattal, ám túl hamar visszaveszi az alapjáratot, megáll. Újraindítani már csak kis gázzal lehet, de ahogy felpörög, majd visszaesik a fordulat, nincs alapjárat, és megáll. De most már előfordul 30 km után 20 fokban is, hogy megállok egy piros lámpánál, és ha nem túráztatom, fogja magát, és megáll. Sőt újabban az is előfordul, hogy kanyarodok be valahová, nem áll ugyan le, de ahogy gázt húznék neki, egy pukkanás a kipufogóban, és megáll. Szóval rejtély. Az injektoron/gyújtáson állítani nem lehet (computer), én valami hőmérséklet szenzorra gyanaxom. Próbáltam már reset-elni a computerét, (kikötöttem egy fél órára), de semmi változás. Szóval passz, de már rohadtul unom, hogy nem tudom bemelegíteni, mert leáll, nem tudom a kaput becsukni, mert leáll, nem tudok kikanyarodni, mert leáll.
Persze, köszi.
MIkor áll le? mindig menet közbe is? vagy csak hidegen? vagy mi?
Értelek, csak gondoltam szólok, mert ügyes a haver és olcsó :D :)
Üdv! Az a baj, hogy az enyém injektoros, és tartok tőle, hogy nem ilyen "egyszerű" a hibája, ráadásul két évesen még nem illene repedésnek lenni rajta sehol sem. Ráadásul a Honda szervizben már kiismertem annyira a srácot, hogy tudom, vérprofi, csak valahogy nem bír rájönni, hogy az enyémnek mi baja...