Át kell gondolnod hogy mit szeretnél a leendő motorral csinálni. Ha munkába akarsz járni meg minden nap motorozni, akkor egyértelműen a CBR a te motorod. "Igénytelen motor." Haveromnak most van benne kb 25.000 km és semmihez nem kellett eddig hozzányúlnia, max a kopó alkatrészek. Nem kell agyon pörgetned és baromi jó a fogyasztása. (3L/100km) A 90-100-as utazótempót viszi még utassal is. A végsebessége óra szerint valahol 125 körül lehet. A gumik valóban elég vékonyra sikeredtek, de a motor kezelhetősége igen jó azokkal a virslikkel. Én 175-180 cm magas vagyok, nekem egy kicsit kényelmetlennek tűnt.
Az Aprilia dupla annyi lóerő és nagyobb testű. Sportosabb üléspozíció, szélesebb papucsok és gondolom jobb fékek. (a CBR fékjével sincs semmi gond.) A mostani (meg még ki tudja mi lesz később) benzinárak mellett saját véleményem szerint nem annyira nyerő... de nem rá, vagy lebeszélni szeretnélek. Gyorsabb mint a CBR viszont többet is kér enni. Alap hangon 5,5 és onnan felfelé. A 2T-vel többet kell foglalkoznod mint a 4T-vel... viszont meg is hálálja.
Sziasztok!
Nagy gondban vagyok, remélem tudtok tanácsot adni! Jelenleg egy Aprilia RS50-em van, ami nagyon tetszik és igazán jó is, de sajnos túl gyenge. Városban maximáisan megfelel, de közúton már nem elég a teljesítménye, annak meg nincs értelme, hogy mindig maxon járassam.
Emígy napi szinten használom, munkába járok vele és hétvégén is motorozgatok. Első komolyabb motorom, olyan kellett, ami B-vel vezethető.
Jövőre tervezem a B125-öt megszerezni és váltani egy 125-ös hasonló mocira, de teljesen tanácstalan vagyok, hogy melyik legyen. Igazából kettő közül kellene választanom, az egyik a CBR 125 a másik pedig az Aprilia RS125. Teljesítményben biztos, hogy az RS125 a nyerő, félelmetes erő van abban a mociban, de 2T, elég sokat fogyaszt + a legjobb szintetikus 2T olaj ára.
A CBR 125 4T, nagyon jó a fogyasztása, de azt olvasom, hogy elég gyenge, még a 100km/h is nehezen van meg, az utazója inkább 80-90km/h. Az RS50-em megy kb 70-80-al, tuning nélkül, tehát alig kapok valamivel is többet. És ott van még a CBR virsli gumija, az RS50-en komolyabbak vannak!
Mi szól az RS125 illetve a CBR 125 mellett és ellen? Valóban annyira gyenge a CBR teljesítménye?
Naná hogy helyfüggő.Nekem tavasszal úgy vizsgázott le a vtr-em hogy a hátsó féket megmérték kétszer és kész.Annak meg olyan hangja van hogy az autóriasztókat bekapcsolja,iszonyat durva,ja és a dobokon semmi írás nincs ,csak a márkajelzés.
Mondjuk elég jó kapcsolatot ápolok a vizsgaállomás főnökével de másnak is így csinálják meg.
Üdv!
Eladó egy ÚJ ATHENA 170 ccm hengerszett: INFO
A karburátoros modellekhez használható (2004-2006)
kb 17 LE / 150-160 km/h végsebesség
Ár: 105 000 Ft
Szia!
Mivel most vizsgáztattam a motorom mondom a pontos választ!
A kipufugódnak ha nem gyári akkor TÜV vizsgával kell rendelkezni (műbizonylattal) vagy pedig bele kell legyen ütve, hogy E2 vagy E4, ez az euro indexet jelöli. Valóban tesztelik a káros anyag kibocsájtást is. Illetve a hangnyomást is. Az E-s jelölést műszakin fotózzák is! (Ne tudd cserélgetni a dobot.)
A valtoja negyesfelest kap. Sokkal jobb mint mikor teljesen uj volt. A fogyasztasa csillagos otos 2.3 korul 100 km, normalisan hajtva. Ez nalam kint 93 km sebesseg, varosban meg enyhen sportosan. Nyolcvan otig gyorsul mintaz orult, utana gyenge. A vilagitasa kituno. A fekek ugyszinten. Normalis korulmrnyek kozott meg nem csuszott meg sem a hatsosem az elso kerek, ami a quinqui 125 qm 2d mindennapos volt. A muszertabla otos, nem csillagos mert a kuplunghoz vezeto kabel bizony takarja az index visszajelzot. Ja es tank teteje harmas se. Mert nem illeszkedik legszebben a tankhoz, meg tankolaskor talalni kell neki helyet mert hogy nincs a tankhoz kapcsolva. Van Szegedi vagy hatarmenti kozuletek? Jo motrozast.
Ketezer kilometert mentem az uj cbremel. Sokan megnezik, bar en nem ezert vettem. Vajdasagban ketto van belole. A repszolt akartam eredetileg venni, de mar orulok hogy ez trikolor van. Bar a szine foleg feher. A felnicsikot egy mester rakta fel vegul egy jo minisegeset, all rajta mint katiban a gyerek. Eddig otosre vizsgazik a motor es nm csillagos, mert meg mindig hallatszik az uzemanyag punpa alapjaraton.
Hidegen normális szivatózás után is, amíg a szivató rajta van, addig 5000 a ford.! Akkortól lesz magas az alapjárat miután mentem vele egy kört! Hogyan lehetne ezen segíteni? Köszönöm!
De hát miért? Rendszámot felírtad? Ezért szeretnék majd egy kis kamerát a motorra, hogy az ilyeneket bizonyítani is tudjam. 4-5000 körül már van, plusz a memóriakártya.
Az Aprilia dupla annyi lóerő és nagyobb testű. Sportosabb üléspozíció, szélesebb papucsok és gondolom jobb fékek. (a CBR fékjével sincs semmi gond.) A mostani (meg még ki tudja mi lesz később) benzinárak mellett saját véleményem szerint nem annyira nyerő... de nem rá, vagy lebeszélni szeretnélek. Gyorsabb mint a CBR viszont többet is kér enni. Alap hangon 5,5 és onnan felfelé. A 2T-vel többet kell foglalkoznod mint a 4T-vel... viszont meg is hálálja.