RobRoy333 miért nem hozod haveromhoz? olcsón dolgozik és nagyon érti a dolgát... én cbr-em is megcsinálta szívócsonk volt kirepedve és farsot szívott... most be van gyárira állítva, modnjuk hidegen néha fullad kicsi az alapjárat de ha meg bemelegszik pont jó, így nem baszakszom vele...volt hogy feljebb vettem akkor meg bemelegedve pörgött...2 ezres alapjárat kicsit sok :D most pont jó
hát pedig ha hiszed ha nem a tankra rá hasalva sík úton szélcsendbe kb 123-127 megy, kis szembe szélbe 118 körül ,kis hátszél esetén 128-134
nagyobb hátszél 135-140 ...... !
Nekem tök mindegy...
A 14 loerő, az annyi, amennyi..
A mondott értékekhez meg jó 40 százalékkal több kellene keréken.
(a gyárban meg főtengelyre adják meg:)
De nekem tényleg mindegy, felőlem aztán mehet a ksicibere 140et, a 250meg 170et.
Sziasztok, valakinek nincs eladó CBR125 jobb első indexe és hátsó lábtartó konzolja? Előre is köszi, vagy aki pesti tud egy motorbontó számot adni, ahol találhatok? Mégegyszer köszi:)
Így van! Nekem volt kisCBR-em és 120 volt a vége, amit mindig tudott. Igaz egyszer mentem vele 130-at, de az is csak azért volt, mert tettem rá egy monster matricát...
CBRpowerrel mentünk egymás után 140-145 körül tartósan és a GPS akkor is 135 környékén mozgott.... minimálisat csal a mutató még ekkora sebességnél is!
Tegnap rendeltem első gumit (Michelin Pilot Sporty) a motorra, de sajnos nem tudják beszerezni, helyette ajánlották a Dunlop TT900 típust, de ennek a beszerzése is 2-3nap. Szerintetek jó lehet? Illetve van raktáron Continental ContiGo, árban amúgy nem sokkal több a Dunlop! Ki mire szavazna? Köszi előre is a tippeket!
A fiúk fent írják a realitást, ami 60-70 kilós pilótával 120 alulról karcolva.
Valami német újságban volt pár ilyen kis motorkának lemérték a valós sebességét, a kiscibere vígan 130 feltt mutatott miközben 116vag mennyi volt amennyit ténylegesne ment, mindenesetre 120 alatt.
A 250-es re meg a 170-et te sem gondolod komolyan..
Ha a 140et jelentősen át tudod lépni a már jó eredmény.
27 loerőről és 170 kilóról beszélünk ugye...
Hát azért az a 15-20 kg különbség elég jelentős. Ez okozhatja a 5-15 km/h sebességkülönbséget a végsebességben, meg persze az sem mindegy kinek mekkora a légellenállása.
Az enyém sem megy nagyon többet 115-nél. Igaz menetkészen a bőrruhával , sisakkal együtt 90 kg-t nyomok (ebből a ruha 6 kg :) ) + általában a doboz is fent van és van abban is némi súly. Egyszer enyhe lejtőn felgyorsult 125-ig és utána mikor már nem lejtett az út ezt tudta tartani. Persze szigorúan a plexi mögé hasalva.
A 14-es lánckerék esetében lehet, hogy több nyomaték lesz, de a fogyasztás is megnőhet a nagyobb fordulat miatt.
Nekem 14-es van elol, igy volt a legtobb idaig 135, a 120 egyenes uton sem gond neki, azonban ha tobbet akarsz kicsikarni belole mar hasalnod kell a tankra. En is 80 kg korul vagyok. Ha ket szemellyel megyek akkor is megy 110-120-at. Igaz tovabb meg nem feszegettem a hatarait, mert ez a motor tenyleg nem nagy sebessegre lett kitalalva. Az utazo sebesseget 90-100 kornyekere lottem be.
Velemenyem szerint mindenkepp megeri azt a par ezer Forintot az attet modositas. Azelott orultem ha szelarnyekban ment 120-at alattam.
Azert igazabol mar annyira nem is erdekel a vegsebessege. Neha elkap a bolondora es tekergozok vele. De ezt a motort nem azert vettem hogy kihajtsam a lelket, hanem hogy mindig ott legyen ha szuksegem van ra.
Hát,én 65 kg vagyok,és 183 cm,de ha nem fekszek be,akkor nekem se megy 110-120-nál többet,de ha behasalok rajta,akkor olyan 130 a vége,egyetlen egyszer kis hátszéllel sikerült kicsikarnom belőle 140 km/h-át,de ott már 6.-ban pörgött 10500-at.Ajánlanám a figyelmedbe egy 14-es első lánckereket,azt mondják sokat dob rajta.Habár ha szembe szél van,akkor 6.-ban csutka gázt kell húzni hogy a 100-as utazót bírja,nekem 8000-et pörög 6.-ban 100-nál,de kisebb lánckerékkel jobban bírná.Körülbelül 2000 ft rá.
én is azt olvastam hogy 130-at tudja végsebbességre meg videoban is láttam de hát nem tudom mi lehet. Pl nekem a 250-esnél videot láttam olyat ahol 174-el megy vele a srác de nekem max 160 volt eddig amit kihuztam belölle. De igazából probáld meg ugy hogy ötödikbe jól kihuzatod és utána rakj hatodikat. Nekem is van hogy csak 145-150 környékéig sikerül csak kihuzatnom mikor milyenje van:D nekem amugy 130-at birja utazóba
Hu sajnalom a motorostestver eseset. Nekem is volt harom eve, egy konyoktores es tobb horzsolas lett a vege! A neten olvastam hogy az uj model 130 tud de az enyem valahogy nem megy 115 fole! Nem tudom ez igy normalis e? 80 kg vagyok. Bar a tenyekhez hozzatartozik hogy utazoban utassal is tudja a 90 es gyorsul is szepen addig. Utana meg szenved! En igy is szeretem, es max elegedett vagyok, mert a 100 is tudja magam alatt utazoban bar erzem rajta hogy az sok neki. Velemeny?
Na, elvittem a motort megint szervizbe, hogy csináljanak már valamit ezzel a leállás-problémával. A baj csak az, hogy már a múltkor is említettem a problémát, akkor állítottak a fojtószelepen (ami egyébként a Honda által nem támogatott beavatkozás), de csak annyi történt, hogy valamivel nehezebben áll le, de leáll. Most imádkozom, hogy meg tudják javítani, és persze ne kerüljön sokba...
Egy huppanón áthajtottam és becitált az eleje,nem tudtam megfogni,bukó meg protektoros kesztyű volt csak rajtam,de az is leesett valahogy a bal kezemről,és most szinte egyik bütykömön sincs bőr és igen,"pont" most nem öltöztem be,de ez mindig így szokott lenni...
Kit értem be tegnap szigethalmon a tesconál? :D piros rendszámos gép volt :D én fekete-szürkével voltam :D
De ez már hit kérdése.
nagyobb hátszél 135-140 ...... !
A 14 loerő, az annyi, amennyi..
A mondott értékekhez meg jó 40 százalékkal több kellene keréken.
(a gyárban meg főtengelyre adják meg:)
De nekem tényleg mindegy, felőlem aztán mehet a ksicibere 140et, a 250meg 170et.
Amúgy szerintem sem csal annyit,ha már egy 70/4-es vizes simson megy 100 felett.....
Inkább Dunlop!
Valami német újságban volt pár ilyen kis motorkának lemérték a valós sebességét, a kiscibere vígan 130 feltt mutatott miközben 116vag mennyi volt amennyit ténylegesne ment, mindenesetre 120 alatt.
A 250-es re meg a 170-et te sem gondolod komolyan..
Ha a 140et jelentősen át tudod lépni a már jó eredmény.
27 loerőről és 170 kilóról beszélünk ugye...
Az enyém sem megy nagyon többet 115-nél. Igaz menetkészen a bőrruhával , sisakkal együtt 90 kg-t nyomok (ebből a ruha 6 kg :) ) + általában a doboz is fent van és van abban is némi súly. Egyszer enyhe lejtőn felgyorsult 125-ig és utána mikor már nem lejtett az út ezt tudta tartani. Persze szigorúan a plexi mögé hasalva.
A 14-es lánckerék esetében lehet, hogy több nyomaték lesz, de a fogyasztás is megnőhet a nagyobb fordulat miatt.
Velemenyem szerint mindenkepp megeri azt a par ezer Forintot az attet modositas. Azelott orultem ha szelarnyekban ment 120-at alattam.
Azert igazabol mar annyira nem is erdekel a vegsebessege. Neha elkap a bolondora es tekergozok vele. De ezt a motort nem azert vettem hogy kihajtsam a lelket, hanem hogy mindig ott legyen ha szuksegem van ra.