Sziasztok!
Ma este melóbol hazafele sikeresen elcsaptam valami dögvészt, szerencsésen megúsztam, csak két repedés és egy elhajlott váltókar a károm.
Kérdésem a következô lenne!
Mennyire merev a váltókar? Bátran visszahajlíthatom, vagy érdemes elötte felhevítenem?
Elôre is köszi a segítséget!
senki se vitázni jön, csak van amit muszáj egyszerűen a felszínre hozni... ninján gondolkozok még egyébként, egy 400-ason. Szerintem az elég lenne nekem. Meg talán a méreteivel se lenne oly nagy probléma :) egyébként mi az elfogadható km-er amit elmennek ezek a gépek?
Ja es mellekessen. Elso motorral 10000 km, masodik a suzuki 23000 km, keeway 12000 km, quinqi 12000 km. Egyik sem hagyott ott az uton, csak ha elfogyott a benzin mert nem figyeltem. Es most HONDA. Eddid ez sem hagyott ott. Jo motrozast a a tarsasagnak.
En szemely szerint nem vitazni vagyok itt a forumon. Hanem tapasztalat es info csere miatt. Mar bocs ha ezzel valakit megbantottam. Nekem eddig ot motrom volt. Japan, kinai sloven. Es az otbol harom uj. Igy aztan van fogalmam milyen egy kinai. Annyi arert jo. A honda meg suzuki stb meg azert az arert jo. Mi ebben a veszekedni valo?!
Köszi!Ezzel tisztában voltam hála istennek,és olyat vettem,amihez alapból járt platni!Sokat segített a kép,csak még annyit,hogy a a 2.-ik felfogatási pontod,az hova esik?
miért az én hondámról tudsz valamit? csak a mit leirok de soha nem mentél ilyennel addig meg erre se mondj véleményt mert mindenki csak lehuroggja de ha meg én egy másik gépet akkor mindenkinek baja van vele
Szerintem ha valakinek, neked nincs jogod bárkit/bármit véleményezni, de ezt csak halkan mondom.
Egyébként a Hyók nem kínaiak, viszont teljesen haszálhatók és eddigi tapasztalataink szerint (pláne a 250-esek) simán vannak olyan megbízhatók, mint a "nagy" márkák.
hát pedig bizok benne mert ég és föld a kettő. Itt az idomok jó vastag műanyagból készültek nem ilyen papirvékony szarból ami rezgésre eltört. A műszerfal mutatja hogy üresbe van akkor ugy is van nem ugy mint a q-linknél hogy érzésre üresbe volt meg műszerfal szerint is azt meg mégse stb nem sorolom
a hugyozunk nem kínai, és kifejezetten megbízható, jó ár érték arányú minden modellje, abban meg ne legyél nagyon biztos, hogy a qlinkben több kanai alkatrész van mint a kisciberében:)
én vettem q-link motort de én rájöttem hogy nem jó a kínai motor de te meg most mész a jappántól a a kínai felé szoval nem felfele hanem lefele fejlődsz. ÉN soha nem vennék már más motort csak jappánt. Autóból is
nem én vettem q-link motort :D egyébként az érdeklődés jelleg nem egyenlő a vásárlással... :)
Inkább gyűjtögetek is mint, hogy hitelre vagy apu által fizetve legyen valamim is..
Ma este melóbol hazafele sikeresen elcsaptam valami dögvészt, szerencsésen megúsztam, csak két repedés és egy elhajlott váltókar a károm.
Kérdésem a következô lenne!
Mennyire merev a váltókar? Bátran visszahajlíthatom, vagy érdemes elötte felhevítenem?
Elôre is köszi a segítséget!
A 2. pedig a kapaszkodó első csavarja!
Oda új távtartó és uj hosszabb csavar kell.
Különben meg marhára ráértek vitatkozni és 3 nap alatt 3 városban építettem meg bontottam színpadot, marhára nincs kedvem hozzászólni ehez.
250es cbrt vennék,ha lenne olyan repsol mint Picúr volt.
A hyou pedig jó. motorilag tényleg nincs rá panasz. v2 power! :)
ennek nyilván az lehet az oka, hogy válallhatatlan:)
Egyébként a Hyók nem kínaiak, viszont teljesen haszálhatók és eddigi tapasztalataink szerint (pláne a 250-esek) simán vannak olyan megbízhatók, mint a "nagy" márkák.
a hugyozunk nem kínai, és kifejezetten megbízható, jó ár érték arányú minden modellje, abban meg ne legyél nagyon biztos, hogy a qlinkben több kanai alkatrész van mint a kisciberében:)
Inkább gyűjtögetek is mint, hogy hitelre vagy apu által fizetve legyen valamim is..