Continental ContiGo helyett inkább Heidenau K63-at javasolnám,kb. egy árban van vele vagy a Michelin PILOT SPORTY-t,igaz az utóbbi kicsit drágább,de jobb is,A Conti,haveromnak 3000 km után,szövetszakadásos lett és felpuklisodott.
Swiss 12 V 35/35 W,de a neten nem nagyon találni róla semmit,ugyan az a bajonett záras foglalat,szóval csak bele kell rakni,950 ft/db.
De ha adsz egy email-t ott tudok képeket küldeni,illetve írok pár dolgot,ha gondolod.
Sziasztok!
Eladtam a kis gépem, nézek egy másikat, nektek további jó és balesetmentes motorozást.
Néha azért majd jövök segítek ha tudok!
További legjobbakat!
én meg ugy döntöttem maradok a gyári dobnál jobb a csendes utazás hosszú távon meg föleg:D megis örültem volna szertem a szerda 230km-es Bakonyi túrán:D
Sziasztok!
Tegnap délután sikeresen levizsgáztam (B125)!
Jövő héten intézem az okmányirodát, kíváncsi vagyok mennyi időbe telik, mire kézhez kapom az új jogosítványt.
Ez a motorgumi téma engem is érdekel, mert nálam is cserés lesz az első, kissé repedezett (Bridgestone Battlax BT-39F SS). Hátul Continental Conti-Twist SM van. Szerintetek előre egy Continental Conti Go jó választás volna?
Így igaz. Szép hangja van. Csak tartósan ne kelljen mögötte menni. Mikor vigfer előtt jártam 50-60 m-rel, akkor is az Ő motorjának a hangját hallottam, az enyém helyett. (Az enyémen gyári dob van.)
Az attol fugg hol laksz. Ha Tatabanya kozeleben, akkor tudok neked ajanlani egy jo dob keszitot en is vele csinaltattam es kituno lett. nemrob es motoros srac is meg tudja erositeni.
És még annyit tennék hozzá,hogy amikor kicseréltem az izzókat,még az nap este kivágta a biztosítékot,utána 1 hét múlva az egyik izzót,most meg ez történt.
Sziasztok
Ma este indultam volna el itthonról,de amikor ráadtam a gyújtást,nem világítottak a lámpák,műszerfal sem,csak az üres jelző,és az index működött,meg beindult.Jó mondom megnézem a biztosítékokat,ki volt menve az egyik.Kicseréltem,ráadtam a gyújtást,éppen megvillant a műszerfal világítás,már is kicsapta,raktam bele még egyet,ugyan ez.
Valakinek van ötlete,hogy miért csinálhatja ezt?Az egyik izzóm ki volt menve elől,most lehet a másik is kiment.45/40 W-osak.Holnap megnézem,nem-e valamelyik vezeték sérült,koszolódott stb.Remélem nem feszültségszabályzó :S
Nekem valami fisfos gumim van de nem rossz.Legalábbis azt hittem amíg !be nem jött ez a meleg!
Kurva érdekes hogy amikor a -3 fokba mentem vele nem csúszott még egy kicsit se,most meg amikor dobálom vissza a gangokat,motorféknél 3-ban elnyikkan.Meg kanyarban is néha érződik hogy beinog és enyhén szitál,de ritkán és csak amióta meleg van.
Amúgy elég jó én 5 ezret mentem vele,és az előző tulaj is beletolt talán 3-at,de kopásnak még semmi nyoma,ha esetleg valakit érdekel megnézem milyen,konkrétan,én még nem néztem.
Köszi!
http://sakaldob.hu/cbr_125_r_k...
De ha adsz egy email-t ott tudok képeket küldeni,illetve írok pár dolgot,ha gondolod.
Én tavaly ősszel kaptam meg és valóban 2-3 hetet kell rá várni :(
Eladtam a kis gépem, nézek egy másikat, nektek további jó és balesetmentes motorozást.
Néha azért majd jövök segítek ha tudok!
További legjobbakat!
@tedo: 3 hét kb.
Tegnap délután sikeresen levizsgáztam (B125)!
Jövő héten intézem az okmányirodát, kíváncsi vagyok mennyi időbe telik, mire kézhez kapom az új jogosítványt.
Ez a motorgumi téma engem is érdekel, mert nálam is cserés lesz az első, kissé repedezett (Bridgestone Battlax BT-39F SS). Hátul Continental Conti-Twist SM van. Szerintetek előre egy Continental Conti Go jó választás volna?
Linket tudnál küldeni róla esetleg? Vagy típust?
http://www.wemoto.com/bikes/ho...
Ma este indultam volna el itthonról,de amikor ráadtam a gyújtást,nem világítottak a lámpák,műszerfal sem,csak az üres jelző,és az index működött,meg beindult.Jó mondom megnézem a biztosítékokat,ki volt menve az egyik.Kicseréltem,ráadtam a gyújtást,éppen megvillant a műszerfal világítás,már is kicsapta,raktam bele még egyet,ugyan ez.
Valakinek van ötlete,hogy miért csinálhatja ezt?Az egyik izzóm ki volt menve elől,most lehet a másik is kiment.45/40 W-osak.Holnap megnézem,nem-e valamelyik vezeték sérült,koszolódott stb.Remélem nem feszültségszabályzó :S
Kérlek majd a tapasztalataidat a Michelin Pilot Sporty-val kapcsolatban oszd meg velem, mert én is ezt néztem ki a 8 éves gyári gumi cseréjére...
Kurva érdekes hogy amikor a -3 fokba mentem vele nem csúszott még egy kicsit se,most meg amikor dobálom vissza a gangokat,motorféknél 3-ban elnyikkan.Meg kanyarban is néha érződik hogy beinog és enyhén szitál,de ritkán és csak amióta meleg van.
Amúgy elég jó én 5 ezret mentem vele,és az előző tulaj is beletolt talán 3-at,de kopásnak még semmi nyoma,ha esetleg valakit érdekel megnézem milyen,konkrétan,én még nem néztem.