Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

amugy lehet hogy csattog neki a váltoja mivel nekem az uj 250-es cbr van és amikor egyedből másodikba teszem nagyott csattan a többinél van hogy semmit vagy csak halkan.
ird le pontosan mit furcsálsz a váltón? mert nekem is elöször fura volt néha nem vette az egyest illetve párszor nem vette be a sebességet csak másodjára még bejáratos volt
Vigfer!
Megbeszéljük! ,de nem ígérem h megtartom addig már kinéztem egy autókát!
Tibi!
Köszi :)

Elviszem szerelőhöz hétfőn meg el ennyi :)
Ígéretemhez híven hétfőn megyek :) addig nehogy elhasalj vele :) üdv Tib
Sajnálom, hogy eladod. A kabátra befizetnék, talán még a nadrágra is. Viszont csak a jövő hónap jöhet szóba.
Hétfőn jönnek a motorért, jó az üzleti érzékem!

Akit érdekel van Hondás"L" es kabátom - 22000 Majdnem új.
és Vanucci Nadrágom is. 15000Ft alig használt
Összezippzározhatóak

Askew 42-43as motoros csizma 10000Ft szép állapotban ,pici rojtosodás van rajta.

180 centis vagyok 70-85 kilóig megfelel mindenkinek.
ohhvazze...
206cm3+- 2,5cm3
vagy méréses módszernél 131mm-er

utángyártott porvédőt én sehol se kaptam se neten se boltba utána jártam nem létezik ilyen méretben hozzá
Ha megadta magát a bal oldal akkor a jobb is megfogja.
párban kellene cserélni,mind tömítőgyűrűt,mind porvédő gyűrűt!
Ha ezeket kicseréled,meg ugye friss teleszkóp olaj 10W-s azt hiszem a gyári olaj.
Hamár olajat cserélsz és úgyis kikell venni a teleszkópot,akkor hamég sose volt benne cserélve olaj,és van pl a gépedben 30Ekm-er akkor jócskán megérett arra hogy szétszedd és ki is pucold az egész teleszkópot!

"Simmeringbeütő"-kötelező!(én gyártattam hozzá Danamidból kilett esztergálva

Mind a teleszkóp ki és beszereleése megkövetel egy szerelési sorrendet,és későbbiekben nyomatékulcs kötelező,lehúzásoknál
Szükséged lessz menetrögzítőre is(kapsából pl féknyeregnél a csavarok gyárilag is menetrögzítőzve vannak+előírt nyomatékra lehúzva...

Teleszkópszétszerelés és összeszerelés:nyomatékulcs,simmering beütő

Nemsorolnék fel mindent,de jóha tudod nem mindegy mikor mit lazítasz fel és majd hogy rakod vissza és húzod le.....
Csak egy példa:felső villabefogót ha fellzítod,és utánna fellzítod a teleszkóp felső zárókupakját akkor nem fogsz szívni vele,+nem téped szét a menetet hogy kinyisd.Ha pl ezt elmúlasztod és kiszerelt állapotban akarod fellazítani a felsó zárókupakot,akkor majd szívsz de rendesen....

ugyan ilyen kis fortélyok lesznek pl ha szétakarod szedni elég sok helyen.
Csak egy példa még1: Ha majd visszrakod a telókat és rossz sorrendben húzd le a dolgokat és úgymond "nem rázod össze"a rendszert akkor keletkezhetnek feszülési pontjaid pl befeszül a teleszkóp az első keréktengely végett,azt majd érdekesen fog menni az eleje a motornak.
Vagy jóha tudod olajszintnél pumpálva légtelenítve kéne csinálni az olajfeltöltést....
És ezermás dolog van még amit ha elmúlasztasz fájront
nemárt átnézni maga a teleszóp alkatrészeit (krómszár beverődés,stb....mertha az sérült már eleve pénzkidobás lessz a "simmeringezés"

na nem írok többet biztos csak adatra volt szükséged és érted a dolgod :)
Marcell.

Ennyi pénzért veszek egy 94-96 os swiftet. Megcsinálom kb 40 ezerből és van egy alacsony fogyasztású nyüstölhető autóm amivel ki tudod dzsangázni németbe és egy évig rohadhat a szabadban.
Pufit meg felbakolom öregapáméknál.
Sziasztok!Esetleg valaki nem tudja mennyi olaj jár az első telóba?Esetleg szimering számot?A bal első bepisilt!
és akkor mi lesz helyette?
mivel nekem is cbr 125-ösöm van karbis változat,annak a váltójával nem vagyok kibékülve....most hogy elvégeztem a sulit és lesz időm/pénzem akkor felderítem mi a bibi,mert nem egészséges ezeknek a váltója sz.em,és másnak is adódott vele probléma.

Igen az igaz hogy egy 0km-eres motornál minden elemet bejáratunk,összehangoljuk az alkatrészkapcsolatokat egymáshoz,de majd kiváncsi leszek pl első olajcsere után menyi kopadék lesz a motorban...az olajpumpa direktszűrője amely egy nevetséges fémháló menyire tolerálja a dolgot hogy áteressze a finomszemcséket.....
Olaj+kopadék =tökéletes csiszolóanyag....kopadékkivállás mértéke az olajban megmutatja majd mire tervezték a motort....

Én ajánlom a kollégának elemzés céljából megfigyelni majd,olaj színe,menyire van tele kopadékal....esetleg mágnessel beletúrkálni majd menyit szed össze
Am ma csatlakoztam hivatalosan is a motorkerékpár szerelői hivatásba a vizsgám sikeresen jelesel szerepelt,megkaptam a bizonyítványom,tudás az bővíthető amíg az ember él,de minimális tapasztalataim vannak már
válasz: NEM :)
Gondolom mivel újat vett ,nem.
Mire lenne szükséged pontosabban milyen adatokra?Csak kérdésként mit furcsállasz a váltóban,ugye nem csattogós recsegős :)

De ha menni kell menni kell,olvastam sófacén hogy miért.
Ilyen világot élünk.
Ha valkit esetleg érdekelne moci, vagy ha ismerősöket szóljon neki nyugodtan.
erasmus ösztöndíj miatt eladó.

http://www.youtube.com/watch?v=Z8QQK5ZgPpE
http://www.haszn
altauto.hu/motor/honda/honda_cbr_125_r_szep_allapotban-5885560

Szias
ztok!
Tud valaki magyar nyelvu utasitast ehhez a motorhoz ? Elore is kosz.
Ma meglett az uj gepem. cbr 125r. Nagyon orulok neki. Nagyon siman megy, a Szerbiai rossz utakat eszre sem veszi. igaz meg csak otvennel poroszkalok a bejaratas miatt.
Remelem sokaig nem lesz vele gond. Kicsit furcsallom a valtot.Jo motorozast mindenkinek.
vagy tudod mit majd valamelyik nap mikor feljössz ide meg én is itt vagyok és ráérsz akkor elmegyünk egyet valamerre motorozni . Legalább megmutatod mit tud a 125-ös:D
Csak a gyávák félnek az esőtől,a többi meg majd tanul a saját kárán. :D

De komolyan. A meló miatt a hétköznapjaim gázosak, sokszor még a hétvége is, ma is 6-kor végeztem. Pedig tök jó idő volt a reggelihez képest.
semmi baj hát nem volt lefixálva tutira én legalább motorztam egy jót. Amugy tök kihallt volt 3 autós volt csak azt ennyi. Ma már nem megyek motorozni mert lehet mindjárt esik meg már beáltam a garázsba meg késön is van már de valamikor mehetünk csak nem tudom melyik nap még pontosan
Tudom, bocs, ne haragudj, dolgoztam, ha még van kedved nyomok pár lityót a tankba és Oroszlányban összeugrunk valahol.