amugy lehet hogy csattog neki a váltoja mivel nekem az uj 250-es cbr van és amikor egyedből másodikba teszem nagyott csattan a többinél van hogy semmit vagy csak halkan.
ird le pontosan mit furcsálsz a váltón? mert nekem is elöször fura volt néha nem vette az egyest illetve párszor nem vette be a sebességet csak másodjára még bejáratos volt
utángyártott porvédőt én sehol se kaptam se neten se boltba utána jártam nem létezik ilyen méretben hozzá
Ha megadta magát a bal oldal akkor a jobb is megfogja.
párban kellene cserélni,mind tömítőgyűrűt,mind porvédő gyűrűt!
Ha ezeket kicseréled,meg ugye friss teleszkóp olaj 10W-s azt hiszem a gyári olaj.
Hamár olajat cserélsz és úgyis kikell venni a teleszkópot,akkor hamég sose volt benne cserélve olaj,és van pl a gépedben 30Ekm-er akkor jócskán megérett arra hogy szétszedd és ki is pucold az egész teleszkópot!
"Simmeringbeütő"-kötelező!(én gyártattam hozzá Danamidból kilett esztergálva
Mind a teleszkóp ki és beszereleése megkövetel egy szerelési sorrendet,és későbbiekben nyomatékulcs kötelező,lehúzásoknál
Szükséged lessz menetrögzítőre is(kapsából pl féknyeregnél a csavarok gyárilag is menetrögzítőzve vannak+előírt nyomatékra lehúzva...
Teleszkópszétszerelés és összeszerelés:nyomatékulcs,simmering beütő
Nemsorolnék fel mindent,de jóha tudod nem mindegy mikor mit lazítasz fel és majd hogy rakod vissza és húzod le.....
Csak egy példa:felső villabefogót ha fellzítod,és utánna fellzítod a teleszkóp felső zárókupakját akkor nem fogsz szívni vele,+nem téped szét a menetet hogy kinyisd.Ha pl ezt elmúlasztod és kiszerelt állapotban akarod fellazítani a felsó zárókupakot,akkor majd szívsz de rendesen....
ugyan ilyen kis fortélyok lesznek pl ha szétakarod szedni elég sok helyen.
Csak egy példa még1: Ha majd visszrakod a telókat és rossz sorrendben húzd le a dolgokat és úgymond "nem rázod össze"a rendszert akkor keletkezhetnek feszülési pontjaid pl befeszül a teleszkóp az első keréktengely végett,azt majd érdekesen fog menni az eleje a motornak.
Vagy jóha tudod olajszintnél pumpálva légtelenítve kéne csinálni az olajfeltöltést....
És ezermás dolog van még amit ha elmúlasztasz fájront
nemárt átnézni maga a teleszóp alkatrészeit (krómszár beverődés,stb....mertha az sérült már eleve pénzkidobás lessz a "simmeringezés"
na nem írok többet biztos csak adatra volt szükséged és érted a dolgod :)
Ennyi pénzért veszek egy 94-96 os swiftet. Megcsinálom kb 40 ezerből és van egy alacsony fogyasztású nyüstölhető autóm amivel ki tudod dzsangázni németbe és egy évig rohadhat a szabadban.
Pufit meg felbakolom öregapáméknál.
mivel nekem is cbr 125-ösöm van karbis változat,annak a váltójával nem vagyok kibékülve....most hogy elvégeztem a sulit és lesz időm/pénzem akkor felderítem mi a bibi,mert nem egészséges ezeknek a váltója sz.em,és másnak is adódott vele probléma.
Igen az igaz hogy egy 0km-eres motornál minden elemet bejáratunk,összehangoljuk az alkatrészkapcsolatokat egymáshoz,de majd kiváncsi leszek pl első olajcsere után menyi kopadék lesz a motorban...az olajpumpa direktszűrője amely egy nevetséges fémháló menyire tolerálja a dolgot hogy áteressze a finomszemcséket.....
Olaj+kopadék =tökéletes csiszolóanyag....kopadékkivállás mértéke az olajban megmutatja majd mire tervezték a motort....
Én ajánlom a kollégának elemzés céljából megfigyelni majd,olaj színe,menyire van tele kopadékal....esetleg mágnessel beletúrkálni majd menyit szed össze
Am ma csatlakoztam hivatalosan is a motorkerékpár szerelői hivatásba a vizsgám sikeresen jelesel szerepelt,megkaptam a bizonyítványom,tudás az bővíthető amíg az ember él,de minimális tapasztalataim vannak már
Ma meglett az uj gepem. cbr 125r. Nagyon orulok neki. Nagyon siman megy, a Szerbiai rossz utakat eszre sem veszi. igaz meg csak otvennel poroszkalok a bejaratas miatt.
Remelem sokaig nem lesz vele gond. Kicsit furcsallom a valtot.Jo motorozast mindenkinek.
vagy tudod mit majd valamelyik nap mikor feljössz ide meg én is itt vagyok és ráérsz akkor elmegyünk egyet valamerre motorozni . Legalább megmutatod mit tud a 125-ös:D
semmi baj hát nem volt lefixálva tutira én legalább motorztam egy jót. Amugy tök kihallt volt 3 autós volt csak azt ennyi. Ma már nem megyek motorozni mert lehet mindjárt esik meg már beáltam a garázsba meg késön is van már de valamikor mehetünk csak nem tudom melyik nap még pontosan
Megbeszéljük! ,de nem ígérem h megtartom addig már kinéztem egy autókát!
Köszi :)
Elviszem szerelőhöz hétfőn meg el ennyi :)
Akit érdekel van Hondás"L" es kabátom - 22000 Majdnem új.
és Vanucci Nadrágom is. 15000Ft alig használt
Összezippzározhatóak
Askew 42-43as motoros csizma 10000Ft szép állapotban ,pici rojtosodás van rajta.
180 centis vagyok 70-85 kilóig megfelel mindenkinek.
vagy méréses módszernél 131mm-er
utángyártott porvédőt én sehol se kaptam se neten se boltba utána jártam nem létezik ilyen méretben hozzá
Ha megadta magát a bal oldal akkor a jobb is megfogja.
párban kellene cserélni,mind tömítőgyűrűt,mind porvédő gyűrűt!
Ha ezeket kicseréled,meg ugye friss teleszkóp olaj 10W-s azt hiszem a gyári olaj.
Hamár olajat cserélsz és úgyis kikell venni a teleszkópot,akkor hamég sose volt benne cserélve olaj,és van pl a gépedben 30Ekm-er akkor jócskán megérett arra hogy szétszedd és ki is pucold az egész teleszkópot!
"Simmeringbeütő"-kötelező!(én gyártattam hozzá Danamidból kilett esztergálva
Mind a teleszkóp ki és beszereleése megkövetel egy szerelési sorrendet,és későbbiekben nyomatékulcs kötelező,lehúzásoknál
Szükséged lessz menetrögzítőre is(kapsából pl féknyeregnél a csavarok gyárilag is menetrögzítőzve vannak+előírt nyomatékra lehúzva...
Teleszkópszétszerelés és összeszerelés:nyomatékulcs,simmering beütő
Nemsorolnék fel mindent,de jóha tudod nem mindegy mikor mit lazítasz fel és majd hogy rakod vissza és húzod le.....
Csak egy példa:felső villabefogót ha fellzítod,és utánna fellzítod a teleszkóp felső zárókupakját akkor nem fogsz szívni vele,+nem téped szét a menetet hogy kinyisd.Ha pl ezt elmúlasztod és kiszerelt állapotban akarod fellazítani a felsó zárókupakot,akkor majd szívsz de rendesen....
ugyan ilyen kis fortélyok lesznek pl ha szétakarod szedni elég sok helyen.
Csak egy példa még1: Ha majd visszrakod a telókat és rossz sorrendben húzd le a dolgokat és úgymond "nem rázod össze"a rendszert akkor keletkezhetnek feszülési pontjaid pl befeszül a teleszkóp az első keréktengely végett,azt majd érdekesen fog menni az eleje a motornak.
Vagy jóha tudod olajszintnél pumpálva légtelenítve kéne csinálni az olajfeltöltést....
És ezermás dolog van még amit ha elmúlasztasz fájront
nemárt átnézni maga a teleszóp alkatrészeit (krómszár beverődés,stb....mertha az sérült már eleve pénzkidobás lessz a "simmeringezés"
na nem írok többet biztos csak adatra volt szükséged és érted a dolgod :)
Ennyi pénzért veszek egy 94-96 os swiftet. Megcsinálom kb 40 ezerből és van egy alacsony fogyasztású nyüstölhető autóm amivel ki tudod dzsangázni németbe és egy évig rohadhat a szabadban.
Pufit meg felbakolom öregapáméknál.
Igen az igaz hogy egy 0km-eres motornál minden elemet bejáratunk,összehangoljuk az alkatrészkapcsolatokat egymáshoz,de majd kiváncsi leszek pl első olajcsere után menyi kopadék lesz a motorban...az olajpumpa direktszűrője amely egy nevetséges fémháló menyire tolerálja a dolgot hogy áteressze a finomszemcséket.....
Olaj+kopadék =tökéletes csiszolóanyag....kopadékkivállás mértéke az olajban megmutatja majd mire tervezték a motort....
Én ajánlom a kollégának elemzés céljából megfigyelni majd,olaj színe,menyire van tele kopadékal....esetleg mágnessel beletúrkálni majd menyit szed össze
De ha menni kell menni kell,olvastam sófacén hogy miért.
Ilyen világot élünk.
erasmus ösztöndíj miatt eladó.
http://www.youtube.com/watch?v=Z8QQK5ZgPpE
http://www.haszn
altauto.hu/motor/honda/honda_cbr_125_r_szep_allapotban-5885560
Szias
ztok!
Remelem sokaig nem lesz vele gond. Kicsit furcsallom a valtot.Jo motorozast mindenkinek.
De komolyan. A meló miatt a hétköznapjaim gázosak, sokszor még a hétvége is, ma is 6-kor végeztem. Pedig tök jó idő volt a reggelihez képest.