én komárom esztergom megyei vagyok kár hogy nem vagy közelebb én szivesen mennék veled mert nem nagyon van akivel mehetnék motorozgatni. Itt a forumon már taliztam egy sráccal akivel gurultunk egyet de mással még nem
Szia, köszi a részletes leírást, most jónak tűnik, valószínűleg csak annyi volt a hiba, h a benzincsapnál túl laza volt a cső. Most meg lett szorítva joban, így nem tud ott kiszivárogni. Remélem végleg jo már
Szevasztok!
Van valakinek tapasztalata áttétel módosítással kapcsolatban? Úgy emlékszem, régebben volt itt téma, hogy az előre eggyel kisebb rugalmasabbá teszi a gépet, és a 6. fokozatot is jobban leforogja. Valaki használ esetleg más kombót? Mivel a szabályváltoztatások miatt úgy néz ki a korlátlan jogsim egy időre ugrott, egy kis pluszt kihoznék a cbr-ből.
Köszi előre!
Üdv! Nem hiszem, hogy bárki találkozott volna ilyen problémával, de hátha. Kb. 8000-es szerviz után kezdődött, hidegebb időben (5-10 fok) nem tartotta az alapjáratot, leállt. Ezután gáz nélkül már indítani sem lehetett, és húzkodni kellett, különben leállt. Egyszerűen nem volt alapjárat. Ezt a melegebb idő megérkeztével, elhagyta egy időre, de aztán már melegben is csinálta. A szervizben nem tudtak mit kezdeni vele, állítottak a pillangószelepen, így magasabb lett az alapjárat, de még így leáll. Egyszerűen egy fél perc után visszaveszi az alapjáratot, és mivel még nem üzemmeleg, elkezd dadogni, és megáll. A gond az, hogy még 10, de akár 30 km megtétele után is megcsinálja, vagyis üzemmelegen. Ha valakinek volt ilyen gondja, vagy tud valakiről, akinek volt, és lett rá megoldás, jelezze, mert már k.vára elegem van belőle.
Hello kérdezni szeretnék nekem még a karburátoros cbr van és történt kis baleset vele elborítottam a motrot és az első index benyomódott az idomhoz nem tört le csak beljebb kerül . valahogy meg tom én ezt csinálni mert nem tom hogy van felfogatva és ha kicsit kintebb lenne kicsit nyugodtabban aludnék :)
Akkor második felvonás:
Membrános benzincsap-1ik csöve megy a szívótorokra
másik cső a karbrátorra.
Lekötöd a karbira menőt(persze anyi benzin kifog folyni amenyi a csőben van,aláraksz ez a cső alá egy gyűjtőedényt(NEM POCSÉKOLUNK :) )
Mivel nem jár a motor nemkellene folynia a csőből.
Egyútal megnézed azt is kitud e nyitni rendesen a membrán,hogy hogyan?Lehúzod a szívótorokra menő csövet,rádugsz egy fecskendőt és megszívatod a fecskenőt.(Dekopressziós hatást kiváltja)
Mindezt csak a lelkiismeretedért teszed,ugyanis ha nem zárna a benzin csap ugyan mi történne?Önmagában az úszó+tűszelep+szelepülék felelős a benzin átengedésébe,ill. zárásában
Ergo ha jó az úszó tűszelep,szelepülék akkor és nincs görbülés,bergágódás akkor a megfelelő benzinszint után lezárja az úszó a tűszelepel a szelepüléket,ahonnét a benzin folyik be.
Túlfolyik a benzin,folyhat a leengedőnél is lehúzod a karburátor alján lévő csövet,oda csatlakozik egy elzáró csavar is megnézed megvan e húzva rendesen illetve száraz e a cső beselye.
Ergo megintcsak rossz beállításnál pl éreznéd a motorviselkedésé hogy nem jól reagál a gázadásra menet közben ha probléma lenne a benzinszintel.Ha gázadásra jól reagál és nem kormol a motor akkor azért még ránézel a gyertyádra egy gyertyaképért ;)Biztos ami biztos.
Elgondolkodsz mi tévő legyél,megnézed szemrevételezed a csövek állapotát és csatlakozását,ugyanis ezek a kis "bilincsek" attól hogy rajta vannak eltud repedni a cső....30.000km-erel 1-2 cső végéből én is nyiszantottam kínomban....
Ami leginkább biztos hogyátkell nézd úszóház tömítés állapota,
Szelep állapota ill.szelepülék állapota.
Berágodott elkopott esetleg selejt tűszelep+szelepülék eredményez ilyet,illetve piszok fenakakdást,bár berágódás is egyértelműen
Ha nemvolt eltörve görbülve lukadva az úszó,akkor felesleges csere volt,műanyagból van és azért nem kopik az el ilyen hamar,viszint egy helytelen fogóval kirángatott tengely már okoz meglepit,fennakadást.
Egyszerű lenne levenni a karbit és megrázogatni finoman hallani az úszó mozgását ha nincs beszorulva.
Levenni a karbit rakni rá egy csővet+tartályba folyadék, a bemenő ágra,és 20másodperc alatt kiderül hol folyik a benzin:)
szia, normális áron tudnék megoldást a problémádra Budapesten, akár meg is várhatod a hibafeltárást, vagy a javítást amennyiben (esetleg) nem kell alkatrészt beszerezni hozzá.
üdv
Ricsi
20-256-16-82
hát ja messzire nem érdemes vinni szerelőhöz így hogy folyik a benzin mert ebben a hőségben még a meleg blokkon folyik a benzin aztán belobban azt leshetsz
Sziasztok! Köszönöm a aválaszokat, egyben reagálnék is!
Csövek, tömítések nem hinném, h okozzák, mert elsőnek át lett nézve, de ha még se akkor is az jelent valamit, h úszócserénél sokkal jobb lett. Tehát ha vmi ilyen lenne ahibás akkor ugyanannyira folyna még. Úszó azért lett vgül kicserélve, mert állítolag a tengeszén ötyögött vmennyire és a tűszelep fennakadt rajta és nem tudott zárni.
De még mindig nem jó tehát vagy a tűszelep vagy a benzincsap a hibás - mondták egy másik fórumon. Egy srácnak is iylen problémája volt, javasolta cseréljem ki mind2-t az a tuti. Csak így látatlanba nem akarok cserélgetni, h előre megveszem azt majd vki beszereli.
Igen most máshová akarok menni szerelőhőz, talán a hivatalos Honda szerelő csak meg tudja már csinálni. Köszi, Fehérvár picit messze van innen, pesti vok. Már csak azért is mert csöpögővel nem akarok nagy távokat menni.
Tehát elvben a tűszelep és a benzincsap csere megoldhatja a hibát.
üldök egy képet, bár nem sok látszik, éjjel fotóztam telóval.
http://kepfeltoltes.hu/view/120617/201206161198_www.kepfelto
ltes.hu_.jpg
ja értem. Amugy ja nekem is villogot a benzin amikor áttadták a szalonba a gépet. De én még ugy simán hazajöttem 30 km-re és otthon tankoltam meg. Neked elvileg ilyen 2,5 liter plussz minusz pár deci lesz a fogyasztásod szerintem
Lehet buta a kérdés, de le lehet dönteni a gépet a lábtartó csavarjáig?
Irány az A-s jogsi! :)
Van valakinek tapasztalata áttétel módosítással kapcsolatban? Úgy emlékszem, régebben volt itt téma, hogy az előre eggyel kisebb rugalmasabbá teszi a gépet, és a 6. fokozatot is jobban leforogja. Valaki használ esetleg más kombót? Mivel a szabályváltoztatások miatt úgy néz ki a korlátlan jogsim egy időre ugrott, egy kis pluszt kihoznék a cbr-ből.
Köszi előre!
Membrános benzincsap-1ik csöve megy a szívótorokra
másik cső a karbrátorra.
Lekötöd a karbira menőt(persze anyi benzin kifog folyni amenyi a csőben van,aláraksz ez a cső alá egy gyűjtőedényt(NEM POCSÉKOLUNK :) )
Mivel nem jár a motor nemkellene folynia a csőből.
Egyútal megnézed azt is kitud e nyitni rendesen a membrán,hogy hogyan?Lehúzod a szívótorokra menő csövet,rádugsz egy fecskendőt és megszívatod a fecskenőt.(Dekopressziós hatást kiváltja)
Mindezt csak a lelkiismeretedért teszed,ugyanis ha nem zárna a benzin csap ugyan mi történne?Önmagában az úszó+tűszelep+szelepülék felelős a benzin átengedésébe,ill. zárásában
Ergo ha jó az úszó tűszelep,szelepülék akkor és nincs görbülés,bergágódás akkor a megfelelő benzinszint után lezárja az úszó a tűszelepel a szelepüléket,ahonnét a benzin folyik be.
Túlfolyik a benzin,folyhat a leengedőnél is lehúzod a karburátor alján lévő csövet,oda csatlakozik egy elzáró csavar is megnézed megvan e húzva rendesen illetve száraz e a cső beselye.
Ergo megintcsak rossz beállításnál pl éreznéd a motorviselkedésé hogy nem jól reagál a gázadásra menet közben ha probléma lenne a benzinszintel.Ha gázadásra jól reagál és nem kormol a motor akkor azért még ránézel a gyertyádra egy gyertyaképért ;)Biztos ami biztos.
Elgondolkodsz mi tévő legyél,megnézed szemrevételezed a csövek állapotát és csatlakozását,ugyanis ezek a kis "bilincsek" attól hogy rajta vannak eltud repedni a cső....30.000km-erel 1-2 cső végéből én is nyiszantottam kínomban....
Ami leginkább biztos hogyátkell nézd úszóház tömítés állapota,
Szelep állapota ill.szelepülék állapota.
Berágodott elkopott esetleg selejt tűszelep+szelepülék eredményez ilyet,illetve piszok fenakakdást,bár berágódás is egyértelműen
Ha nemvolt eltörve görbülve lukadva az úszó,akkor felesleges csere volt,műanyagból van és azért nem kopik az el ilyen hamar,viszint egy helytelen fogóval kirángatott tengely már okoz meglepit,fennakadást.
Egyszerű lenne levenni a karbit és megrázogatni finoman hallani az úszó mozgását ha nincs beszorulva.
Levenni a karbit rakni rá egy csővet+tartályba folyadék, a bemenő ágra,és 20másodperc alatt kiderül hol folyik a benzin:)
Menyi km-eres a cbr-ed?
üdv
Ricsi
20-256-16-82
Csövek, tömítések nem hinném, h okozzák, mert elsőnek át lett nézve, de ha még se akkor is az jelent valamit, h úszócserénél sokkal jobb lett. Tehát ha vmi ilyen lenne ahibás akkor ugyanannyira folyna még. Úszó azért lett vgül kicserélve, mert állítolag a tengeszén ötyögött vmennyire és a tűszelep fennakadt rajta és nem tudott zárni.
De még mindig nem jó tehát vagy a tűszelep vagy a benzincsap a hibás - mondták egy másik fórumon. Egy srácnak is iylen problémája volt, javasolta cseréljem ki mind2-t az a tuti. Csak így látatlanba nem akarok cserélgetni, h előre megveszem azt majd vki beszereli.
Igen most máshová akarok menni szerelőhőz, talán a hivatalos Honda szerelő csak meg tudja már csinálni. Köszi, Fehérvár picit messze van innen, pesti vok. Már csak azért is mert csöpögővel nem akarok nagy távokat menni.
Tehát elvben a tűszelep és a benzincsap csere megoldhatja a hibát.
üldök egy képet, bár nem sok látszik, éjjel fotóztam telóval.
http://kepfeltoltes.hu/view/120617/201206161198_www.kepfelto
ltes.hu_.jpg