Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mi a km órát bontottuk meg. Még jó, hogy elméletben az út szélén is ki kellene, hogy tudd cserélni sötétben... :D
Összesen egy oldalidomot szedtem le (4 csavar) és alulról hozzáférhető. Igaz én csak az egyiket a jobb oldalit cseréltem. A baloldalon még a duda is útban lenne (+pár csavar kivételével megoldható ez a probléma is). A kormányt kifordítottam balra és ha szűken is, de műthető volt. Kis kezűek előnyben
hogy szedted szét 20 perc alatt mi akik nem értünk hozzá vagy 2 óra matek volt hogy a lápát kibutassuk a helyéről millió csavar kiszedése meg az idomok szétbontása :D
Nem véletlenül van a nívópálcán min és max érték jelölve. A kettő között kell lennie az olajszintnek. A kezelési útmutató külön figyelmeztet arra, hogy ne legyen túltöltve (a max érték fölé).
Ha több van benne, engedj le belőle.
Pedig lehet. A túl keveset talán magyarázni sem kell (túlmelegedés, elégtelen kenés), de a túl sok sem jó, hiszen a nagyobb mennyiségű olajat ugyanúgy meg kell mozgatni a forgattyúsházban + nem csak olajfilm jut a dugattyúk alá a henger falára, hanem esetlegesen nagyobb mennyiség, aminek az ellenállása nagyobb, így az égéstérben bekövetkezett robbanás hatására lefelé meginduló dugattyút hátráltathatja. Ennek a hatásfokcsökkentő hatását nem ismerem, de a motor működési elve alapján biztos hátráltató tényező.
szerintem nem sok köze van az olaj mennyiségéhez annak hogy lomhább.
Nekem minkét gumim olyan mint a te elsőd.Mennyi volt?
Csak nem az igazi a cbr-em,amióta le lett szervizelve.
Ma reggel is amikor jöttem vele lomhának éreztem,igaz ezt azóta érzem amióta eljöttem a szervizből.Igaz hogy a szerelő visszaállitot a láncon,mert az mondta hogy feszes de attól nem hinném.Nem sokkal de egy minimálisan gyengébb.Én az olajra gondolok,mert mulkor amikor mások szervizbe vittem a szerelő csak 7,5l olajat tett bele és akkor fürgébb volt,most meg 1l van benne.Vélemény?
Vasárnapi túra?
Lehet gazdaságosabb, de vannak hátrányai is. Nem tapad meg úgy a láncon viszont, hamarabb összeszedi a koszt. Összességében jobb választás a spray, még ha kicsit drágább is. Nem ez lesz a legnagyobb tétel a motor fenntartásában.
Hali mindenkinek.
én a lánckenésre csak lánc spart ajánlanám máskától függetlenül.
125 ezer km alat a 6 dik lánc szettem van fent a cbr -en.meg egy pár flakonal el is fujkáltam ez alat a kevés kilométer alat.
mindegy hogy castrol motul, repsol. Mol . stb-- mindegyik jó a lényege
500 km kenni kell vagy esős menet után mert ha nem fujod be a láncot elnyulik és roszabb esetben szakadhat is.

gumi téma: a gyári gumikkal a legjobb választás de kurva drága az irc gumik és ritka mint a fehér holló. a más márkákon belül is van azonos gumiméretel. én hátsó gumám continetal twist sm 100/80 17 R . hamarab bemelegszik és jobban tapad mint gyári de hamarabb kopik.bár használatfüggö ki menyit megy el egy gumival.
nagyobb gumiméretnek nincs értelme max átmeneti. nem lesz gyorsab inkább lassab lesz töle. 14 ló nem egy erőművész gép sajna. a 600 gépnél mindegy hogy 180 vagy 190 es hátsó mert 120 ló elviszi.akkor inkább ha nagyobb gumiméret 110-120 -as hátsó akkor áttétel csere ajánlot. előre 14 kis lánckerék azzal menni fog.

lánc téma: láncot takaritani ajánlot mert az öszes koszt összeszedi és jobban kopik. de a legfontossab a hátsó lánckerék mindig tiszta legyen mert könyebben forog és lánc élettartalma is hosszabb. üdv jó takaritást mindekinek
Számomra ezek új infók voltak Lehet gazdaságosabb lenne motorolajjal
Nem használt motorolajjal, hanem motorolajjal. Régen is azzal kenték. De a használt nem az igazi, ahogy CBRpower is írta, tele lehet lekopott fémrészecskékkel és annak nem igazán örül a lánc.
hali én ezt : Castrol használom hát fáradt olajjal a Simson láncát se kenném meg mert tele van minden fajta szennyeződéssel
hát régen nem volt mindenféle spray akkor is olajjal kenték szoval biztos jó rá a használt olaj bár nem próbáltam. Maximum hamar leszorja a lánc mert nem tapad ugy mint ezek a kifejezetten lánckenők. ÉN valami gagyi neve sincs spayel fujom ujkora ota és jó beváltt nem nyult még a láncom semmit 8000 ezer km alatt. Ja és soha nem tisztitgatom a láncot csak fujom. A lánc odala koszos de a felület ahol érintkezik nem.
Szia!

Na, remélem akkor jól választottunk

Én petróleummal mostam le és ezzel fújom, eddig bevált: http://www.goldolaj.hu/motul/1...

Legújabban azt hallottam, hogy használt motorolajjal is lehet láncot kenni. Erről esetleg van vkinek véleménye?
Olyan láncsptér ami o ringhez van kitalálva :)
3k körül szokott lenni egy elég nagy. én 500kmként fújtam.
Hello!
Én is most vettem Dunlop TT900-at, tegnap hozta a futár.
Hátul egyelőre marad az a gumi, amivel vettem a motort, még szinte új Continental Conti Twist SM. Kíváncsi leszek milyen lesz így
---
Ma letakarítottam a láncot Brigéciollal, mert már nagyon vastag réteg cucc volt rajta, valami fehér teflonos sprayvel volt fújva előző gazdi által. Ki milyen spray-t használ láncfújáshoz?
Köszi a tippet, közben már megrendeltem a gumikat... a motorra
durex nincs nála..... tapasztalat :D
motorgumizala@gmail.com

Szabo Ferenc!

HA GUMI KELL Keresd! Slictől kezdve mindene van és JÓK!
Szia!

Slicket neki, jóval jobb mint ezek a gumik.

Üdv: Norbi
Köszi!

Igazság szerint Mitasból lenne ugyan olyan előre-hátra, de életemben nem hallottam róla, meg Continentalból is, de a tesztekben azt nem annyira dicsérték.

Bridgestoneról jókat írtak visziont, a Dunlop gumikban én is megbízom, remélem beválik.
Egyáltalán nem gáz ha más. Csak mindegyik jó minőségű legyen én ezeket a gumikat nem ismerem...de a Dunlopra esködök :)
Lehet hogy hülye kérdés lesz (nem értek hozzá) Gumicsere előtt állok és nem találok ugyan olyat előre és hátra. A webáruházból ahonnan rendelem előre Dunlop TT900-at ajánlottak, hátra Bridgestone BT45-t.

Szerintetek ez így jó megoldás?