Megjött a felnicsík és a krómozott rendszám tartó, de olyan hülye kis célszerszámot adtak a csíkkal, hogy sehogysem tudom elképzelni hogyan is kellene feltenni vele a csíkot..... :S
Csak felhős az idő, esni nem akar, este 6-ig szabad vagyok gurulni....
Ez nem repsol fényezés hanem HRC mint az enyém is HRC színű.
Amugy meg nálam a 250-esnél a hatodik se disz mint sok motornál csak a fogysaztás miatt van. Nekem 5.-be még nem éri el a végsebességét kell hozzá a hatodik is. Tegnap volt az eslő alakalom hogy tiltásig kihuzattam az egyest menet közbe miközbe üldöztem egy 125-ös cbrt mert azhittem vigfter vagy hogy kell irni a nevét . Álló helybe üresbe is csak egyszer huztam le tiltásig hogy milyen a hangja.
Ma a kornyrek legrosszabb utszakaszan mentem vele, es olyan siman ment mitha uj lenne az utburkolat, igaz csak 55 mentem. Olvastam itt hogy a hatodik sebesseg csak papiron jo, 4000 fordulatnal is huz hatodikban, meg enyhe emelkedo plusz a mai eleg eros szembeszelben is. Hat ennyi egyenlore. Balesetmentes utat a cbreseknek!
HAt az azert tulzas hogy csattog a valto. Szerintem egeszseges hanja van a valtonak. Nekem ugy tunik hogy javulni fog, mert van amikor teljesen siman valt foleg ha negyezer ot koruli a fordulat. Ma megmentett a motor fordulekonysaga egy oregur banta volna hogy suket es vak meg gondolom az uj motor egy ket oldalidomja. Az regi motrommal tuti hogy megcsuszas lett volna kb 11000 vezettem azt. Bar azert az arert jobbat nem lehet venni. Hajra honda!
van leirásom de csak a 250-es-hez és nem a 125-öshöz. Szoval az meg nem jó neked. Jól van majd várom a következő véleményeidet a gépről. Kiváncsi vagyok mennyi eltérés van a 125-ös meg a 250-es között. Váltó hideg inditás stb.
Mondjuk az is igaz hogy nagyon könnyű összekeverni a váltó és a lánc helytelen beállításából,utánállításából adódó hangokat...Rossz láncfeszeség,lánckopás is meglepő hangokat hallat...
Igazság szerint nem egészséges ez a csattogás akárhogy nézzük,van a kapcsolódásnak egy hangja de feltételezem többeknek igen hangos nagy csattogásal párul,mintha csak érezné hogy a két fogaskerék mikor találkozik egymásal nem egészségesen találkoznak....
Nem para ez addig amíg a csattogásból nem az lessz hogy levállik a fogaskerék kérge,így már nemlessz ellenálló ,kilágyul,kitörik,a törött darabka meg rendet tesz a blokkban.....
30.000km-er felett van a cbr-em és ez nemkéne ilyen hangokat hallason....mai napig is az van hogy a váltó secunder tengelye lóg,oldalirányú játéka van aminek nem kéne lennie...(ezen van a kislánckerék)
Majd a csattogós váltósok is írják le ha leveszik a kislánckerék védőburkolatát és kézzel megmozgatják a tengelyt mekkora az a "ki-be sétálás"....elvégre csapágyazása van a tengelynek...
Vagy lehet hogy a tengely megforog a csapágyban,és a hézagolás is enyire gyatra? vagy maga a csapágy is járkál a fészképbe :)Honda cbr én így szeretlek
Nekem eddig nem allt le, noha itt szerbiaban a legrosszab minosegu uzemanyag van, fele viz. Kerdeztem az eladot, aki a motros reszlegen dolgozik, mert olvastam amit irtal a benzinrol.... Azt mondta a legegyszerubbet tankoljam az jo bele. Mar varom hogy huzzak neki egy nagyobb fordulatot, de eddig negy es otezer korul huzom a bejaratas miatt. Az ismerosok szulok a muszakisok csak amulnak a motron, mert egy sincs a kornyeken. De en nem ezert vettem, hanem mert SZERETEK MOTROZNI es nem a szagulast szeretem benne. Neked van utasitasod?
nekem kellet vagy 2000-2500km mire a váltó összekopott rendesen bár még igyis néha van hogy az egyest nem akarja venni csak ha ujra kuplungolok de ez nagyon ritka hogy nem veszi az egyest. A többi sebesség jó lett. A kettesnél csaattan egyet de amugy viszonylag halkan jár és finoman a váltóm. Sok motornál az egyesnél csattan nekem a kettesnél. Hidegen nem áll le elsöre neked? nekem a 250-es csak 100-as benyával nem áll le hidegen elsöre.Melegen már jó a 95-ös is neki
A motor tobbi reszevel eddig maximalisan meg vagyok elegedve... Vagyis az elvarasaimnak megfeleloen mugodik. Szeretenk egy magyar nyelvu utasitast. Ha valaki tud segiteni irjon. Nekem a regi tipus is tetszik, csak sokat kertek erte, igy megtoldtam igy lett az uj. A kornyeken egy sem nincs belole, mert az elado szerint tobb 17000 e motrot ad el mint parezreset. es nem irtam el a 17000e. Jo motrozast
Eddig nyolcvan kilometert tekertem bele. A valto nehezen megy, volt ra pelda hogy nem vette be a sebesseget. Bar az is lehet hogy szoknom kell. Es az is lehet hogy en a kinai utan elvartam hogy olyan lesz a valto hogy csak ra kell nezni es valt. Maj holnap teszek fel kepet rola.
Köszönöm."sajnos"volt már dolgom telóval,tudom mivel jár.A motorban most van 1200KM-nél pisilt be.Nagyon remélem,hogy azért,mert majd 4 évet állt a masina.Na meg azt is,hogy ennyi kilométer mellet nincs felverődve a szár.Hálás köszönet mégegyszer neked,a korrekt válaszért!
egyenlőre még nem tudom majd akkor derül ki mert én is barátnömmel leszek a hétvégén falunapon igy ne mtudom még
Amugy ma azhittem téged láttlak mert itt ORoszlányon a Shell kuton ment egy cbr-es gyerek repsol szinű sport dobbal egy darabon követtem
Kisütött ja, de itt mar beborult es jonnek az esofelhok nagyon. Meg megyek az asszonykamert, el kell hozzam es haza kell vigyem. A mai nap az ove, nem a motore, a hetvegen viszont sztem jo lenne. Mit gondolsz?
majd mindenképp számolj be a cbr-ről hogy milyen mert érdekelne mivel nekem is az ujfajta van csak nagyobb köbvcentisbe ugye. Hidegen neked nem áll le elsőre?
siesssss
vigfer.... :D
Megjött a felnicsík és a krómozott rendszám tartó, de olyan hülye kis célszerszámot adtak a csíkkal, hogy sehogysem tudom elképzelni hogyan is kellene feltenni vele a csíkot..... :S
Csak felhős az idő, esni nem akar, este 6-ig szabad vagyok gurulni....
Amugy meg nálam a 250-esnél a hatodik se disz mint sok motornál csak a fogysaztás miatt van. Nekem 5.-be még nem éri el a végsebességét kell hozzá a hatodik is. Tegnap volt az eslő alakalom hogy tiltásig kihuzattam az egyest menet közbe miközbe üldöztem egy 125-ös cbrt mert azhittem vigfter vagy hogy kell irni a nevét . Álló helybe üresbe is csak egyszer huztam le tiltásig hogy milyen a hangja.
Igazság szerint nem egészséges ez a csattogás akárhogy nézzük,van a kapcsolódásnak egy hangja de feltételezem többeknek igen hangos nagy csattogásal párul,mintha csak érezné hogy a két fogaskerék mikor találkozik egymásal nem egészségesen találkoznak....
Nem para ez addig amíg a csattogásból nem az lessz hogy levállik a fogaskerék kérge,így már nemlessz ellenálló ,kilágyul,kitörik,a törött darabka meg rendet tesz a blokkban.....
30.000km-er felett van a cbr-em és ez nemkéne ilyen hangokat hallason....mai napig is az van hogy a váltó secunder tengelye lóg,oldalirányú játéka van aminek nem kéne lennie...(ezen van a kislánckerék)
Majd a csattogós váltósok is írják le ha leveszik a kislánckerék védőburkolatát és kézzel megmozgatják a tengelyt mekkora az a "ki-be sétálás"....elvégre csapágyazása van a tengelynek...
Vagy lehet hogy a tengely megforog a csapágyban,és a hézagolás is enyire gyatra? vagy maga a csapágy is járkál a fészképbe :)Honda cbr én így szeretlek
Hétfőn megyek érte :)
Amugy ma azhittem téged láttlak mert itt ORoszlányon a Shell kuton ment egy cbr-es gyerek repsol szinű sport dobbal egy darabon követtem