jól van mert én még közelről ugysem láttam 125-ös cbr-t csak mindig menet közbe. Meg te is jobban szemügyre veheted a 250-es cbr-em. De nem adom senkinek kölcsön kiprobálni
Annyira nem vagyok benne a témában, ezért azt akarom megkérdezni tőled, hogy a sima H4 izzóhoz át kell alakítani valamit, vagy hogy lehet így megoldani? Illetve van-e valami hatása a motorra nézve?
Remélem sikerült megtalálnom a hiba okát. A tank aljából jön ki két vastagabb gumicső aminek a másik vége levezet a motor alá és szabadon van. Mindkettő meg volt törve közvetlenül a tank alatt. Gondolom amikor szervizben volt és cserélték a légszűrőt, a tank visszaszerelésénél nem figyeltek rá eléggé. Megigazítottam és rögtön elindult, veszi a fordulatot. Viszont a tanknak nem találtam meg a helyét rendesen, mert az eleje most nem tűnik túl fixnek. Elöl az alján van egy kiálló fémfül és az bele is megy a váz megfelelő hornyába, de nem tartja meg rendesen, hanem lötyög benne.
Oldalra kicsit mozog, bár az nem jelentős és nem is nagyon könnyen, viszont fölfelé 1-2 cm-t simán tud mozogni. Az ok, hogy a tankot nem szokták fém a fémen módon rögzíteni, hanem általában van valamilyen rugalmas anyag (szivacs, gumi) a fém alkatrészek között, de ennyit semmiképpen nem mozoghatna.
Van valakinek ötlete, hogyan kellene lennie, hogy ne mozoghasson?
Üdv,szerintem kesett a tű a subertből,én annó ugyanígy jártam az mz-vel.Igaz h más de én erre tippelek.Ja és engem is ugyanígy hagyott ott a semmi közepén.
Sziasztok ! Kis segítséget szeretnék kérni ! Egyik barátomék megkértek hogy rakjam nekik rendbe a családi kis CBR-t ,mert csak úgy tudják elindítani mióta szerelőnél volt, hogy fecskendővel rátöltenek a karbira.Nekem NSR-em van de szeretnék nekik segíteni bár nem ismerem ezt a típust. Ha jól tudom 2007-es a motor, és nem tudom hogy mi lehet a karbi típusszáma és szeretnék róla keresni egy robbantott ábrát. Nem tudom hogy membrános-e a csap ,mert szerintem az még 1sanszos hiba lehet. Szerintetek még mi lehet? A másik hogy szeretnének hátulra a 100as guminál valami szélesebbet, én 120 /80-ra gondoltam ( Bridgestone BT45R , az egyik motorunkon is ilyen típusu gumi van, csak más méretben de iszonyú jó ) . Köszi előre is :)
jólvan, reméljük nem lesz nagy baja. Nekem volt már ilyen, hogy hazajöttem az első motorommal érdről 80 km-erre majd megálltam a helyi klubnál ahol dolgozom körbemutogattam majd mondom elmegyek. kiállt mindenki majd egy kanyarig jutottam. Szerinted? :D
Karbi tisztítás és utána rendben volt... :) Viszont ha ezt csinálja akkor nézzetek rá a keverékképzésre is.
Az eladótól 200 km-t jött saját lábán. Egy barátom hozta el. Semmi baja nem volt akkor. Utána állt 3 hónapot. 1,5 hónapja volt szervizben, ahol átnézték+a 16000 km-es cserélnivalókat cserélték. Ebben benne volt a légszűrő is. Szóval remélem csak a karbival van gond. Oda akartam vinni ahol az átnézést és az előző szervizt csinálták. Meg az is szempont volt, hogy közel van hozzám és a motort tolva könnyen elérem. Már beszéltem másik szerelővel is. Ha nem boldogulok vele holnap, akkor megy az autószerelőmhöz, aki már azért látott motorokat is, csak nem ez kifejezetten a profilja, de holnap du tud fogadni.
ja meg multkor volt szó rola hogy lyuk van a kipufogon hogy normális-e. Nekem a 250-esen is van lyuk a kipufogo alján ahol kifolyik a viz ha belemegy a kipuba vagy télen mikor beszoktam inditgatni akkor a pára ami lecsepodott az csepegett ott
Szia!
Karbis verzió? Ha igen akkor tessék szépen kitakarítani a karburátort! Illetve ami van leeresztőcső fekete dugóval a végén onnan is a szmötyit kitessékelni. Valami biztos, hogy a keverékkel nem stimmel, még a légszűrőt lenne érdemes megnézni el van e tömődva. Talán azzal kezd! Utána jöhet a karbi. Biztos, hogy ez lesz a baja, nem a blokk. Nyugi!
elképzelhető hogy az állás végett van ez a megállás de az is lehet hogy valami más baja van és ezért adták el és te mivel eddig nem használtad mert nem volt jogsid csak most jött elő a probléma hosszabb távon. Melyik honda szalonba kértél időpontot? vagy miért nem viszed el másik szerelőhöz vagy valami.
Éjszakai gyalogtúra....
Bőr motoros ruhában....
Motort tolva....
6 km. :(
Megállt a kicsike. Ha húzom a gázt lefullad. Szivatóval felpörög, de amint a gázkarhoz hozzányúlok fulladni kezd. 3 hónapot állt a motor. Közben néha elindítottam, de nem mentem vele, mert nem volt jogsim. Most hogy meglett 50-60 km-t mentem vele. 2x még tovább tudtam vele menni némi játék után, de aztán harmadszorra már nem. Szerintem dugulás lehet. Egyéb tipp?
A szerviz július 6.-ára tudna időpontot adni. Nincs kedvem kivárni.
Holnap megbontom. Ha valaki tud némi tanáccsal szolgálni szívesen venném.
Szia!
Igen szükség van egy kis állításra, hogy ne durrogjon!
Itt a rendelési lehetőség: Légszűrő
Kikeresed kiválasztod, rendeled. Mosható szóval jócucc. :)
Nekem még egy 50-et kéne ráköltenem a gépre... Nah majd augusztusban.... :(
nekem lenne, majd kitaláljuk de legyen jobb idő ,mert ez most foscsi!
Annyira nem vagyok benne a témában, ezért azt akarom megkérdezni tőled, hogy a sima H4 izzóhoz át kell alakítani valamit, vagy hogy lehet így megoldani? Illetve van-e valami hatása a motorra nézve?
Köszönöm a választ!
Oldalra kicsit mozog, bár az nem jelentős és nem is nagyon könnyen, viszont fölfelé 1-2 cm-t simán tud mozogni. Az ok, hogy a tankot nem szokták fém a fémen módon rögzíteni, hanem általában van valamilyen rugalmas anyag (szivacs, gumi) a fém alkatrészek között, de ennyit semmiképpen nem mozoghatna.
Van valakinek ötlete, hogyan kellene lennie, hogy ne mozoghasson?
Van valakinek útmutatója a krabi tisztításhoz?
Karbi tisztítás és utána rendben volt... :) Viszont ha ezt csinálja akkor nézzetek rá a keverékképzésre is.
Karbis verzió? Ha igen akkor tessék szépen kitakarítani a karburátort! Illetve ami van leeresztőcső fekete dugóval a végén onnan is a szmötyit kitessékelni. Valami biztos, hogy a keverékkel nem stimmel, még a légszűrőt lenne érdemes megnézni el van e tömődva. Talán azzal kezd! Utána jöhet a karbi. Biztos, hogy ez lesz a baja, nem a blokk. Nyugi!
Bőr motoros ruhában....
Motort tolva....
6 km. :(
Megállt a kicsike. Ha húzom a gázt lefullad. Szivatóval felpörög, de amint a gázkarhoz hozzányúlok fulladni kezd. 3 hónapot állt a motor. Közben néha elindítottam, de nem mentem vele, mert nem volt jogsim. Most hogy meglett 50-60 km-t mentem vele. 2x még tovább tudtam vele menni némi játék után, de aztán harmadszorra már nem. Szerintem dugulás lehet. Egyéb tipp?
A szerviz július 6.-ára tudna időpontot adni. Nincs kedvem kivárni.
Holnap megbontom. Ha valaki tud némi tanáccsal szolgálni szívesen venném.
Igen szükség van egy kis állításra, hogy ne durrogjon!
Itt a rendelési lehetőség: Légszűrő
Kikeresed kiválasztod, rendeled. Mosható szóval jócucc. :)
Nekem még egy 50-et kéne ráköltenem a gépre... Nah majd augusztusban.... :(
Nyüstölöd te is a gépet állandó jelleggel,gondolom alig akarsz leszállni róla,vagy csak akkor ha már nagyon muszály.
Amúgy témához visszakanyarodva.
Megkerültem a Balaton Csütörtökön (Fehérvárról indulva érkezve)
2.56 lett a számolt fogyim, Marcell a tanum :)
Az marhajó, pedig huztam neki 100-110eket jöttem DOBOZZAl!
KötelezŐŐŐŐŐŐŐ! :D