Elertetted amit irtam a fogyasztasrol. Az uzletben ontottek bele annyit, hogy az elso vonalka villogott. Vagyis hogy eljussak az elso benzinkutig. En tettem bele ketszer 6.8 litert, vagyis 13.6 litert. Es meg van negy vonalka. Igy aztan a meres nem lesz pontos , de ha megint villog egy kb eredmeny tudni fogok. De nar latom kevesebb lesz mint a harom liter.
Csá
Ha enyire vészesen nagy foltokat hagy akkor miért nem deríted fel honnét "folyik".?Megkéne konkrétan állíapítani a szivrágás helyét.Benzin csak hagy jelet merről csorog :)
Túlfolyó tanknál sz.em kizárva...
Karburátor túlfolyó....NAGYON esélyes!(esetleg még a leengedő csavar is lehet hibás nem zárja le a leengedőt,és szivárog.
Szivárgások:karburátortömítése---hát nem itt fog kifolyni a tömítésnél 1-2Liter az tuti....mondjuk hibás tömítés úszómagasság stb már okoz galibát..,tank,üzemanyagszintjelző tömítése,üzemanyagcsövek,szűrő,....bilincsfelazulás csöveknél?
Úszócsere indokolt?Miért is cseréltek úszót lukas volt talán ....ha nem és nemvolt törött se akkor kérdés most milyen jó úszót kapott méretre súlyra stb...Ha nem hibás kár volt kicserélni.....Egyszerűen edénybe bele a benzin,bele az úszót azt ha lebeg és nem merül el nem lukas,vagy a legjobb ha belenyomod az edénybe elepi és figyeled forgatod hogy bugyborékozik e,vagy kotyogtatod a füled mellet az úszót hallani ha van benne benzin,...stb
Tűszelep állapota?(fenakadás...úszóberagadás tengelyen...úszó tengelye szakszerű szerelésnél elgörbítés ...:S)
Membrános benzincsap+úszó+túszelep+szelepülékje
Ezeket okvetlen megkéne nézni.
Elősoron a membrános benzincsap csak akkor nyit ki ha a motor jár,és a motor által keltett depresszió(....vákum....) nyitja
Álló helyzetben nem járó motornál ez zárva van :)....
nem akarok okoskodni de 13 literes a tank legalábbis a könyv szerint. Jó ebbe lehet nincs benne a tartalak még. Mert nekem a könyve szerint 1,4 liter van még a tankba mikor villog az utolsó egység hogy tankolnom kell. és a 250-es tankja is 13 liter mint ahogy az új 125-ös gépé is annyi. ahogy kiszámoltam akkor eddig 3 literre jött ki a fogyid hát akkor az nem sok különbség az enyémhez képest. MErt én átlagba eljárok 3,2 literrel és ott 6-7 ezerig forgatom néha jobban és folyamatosan 100 felett megyek olyan 110-120 körül használom ha elözök akkor több vagy egyenesekbe huzatom ki teljesen néha
Nem vagyok szerelo de: a szerelok is emberek, igy nem mindenhez ertenek. Probalkozz masiknal. Ja es a kollegemnak is folyt a benzin, mire kiderult hogy gyarihibas az uj uzemanyagszuro, vagyis repedt volt amit senki nem vett eszre. Utana megszunt a kellemetlenseg. Jo motrozast a tarsasagnak. Eddig a 13,5 liter benzinbol mentem 450 km, de meg nem panszkodik a meromuszer hogy kellene bele megint tolteni. Igaz a bejaratas miatt eddig 5000 porgetem...
Könyörgöm legalább ilyen dolgokba ne szólj bele!
Ha leveszed a tanksapkád ott a túlfolyó elvezető ami a motor alján lévő csőbe vezet. Mivel itt a hülye is gondolja, hogy a KARBURÁTORról van szó, annak a tömítésivel lesz valami, vagy egyéb probléma, ezért inkább hagyjuk a töltéses dumát. Meg egyébként is írja, hogy két hetes a probléma. 2 hét alatt állandóan teli +1 liter benzinnel járt vagy mi?
Ha másik szerelő kell itt Fehérváron van egy nagyon jó szervizes aki olcsón és jól dolgozik, ennek megfelelően sok is a munkája. Ha ennyit megér neked, hogy legalább ténylegesen rendbe van téve a gép akkor szólj aztán adok elérhetőséget. Többünknek varázsolta már meg a gépét.
az nem lehet hogy mindig túl tankolod? neked egyszer volt az igaz kocsinál hogy rosszul zárt a tanksapkám és ott nyomta ki a benzint mert kint volt a napon a kocsi és a benya kitágult és kifolyt. A másik lehet az hogy valamelyik tömlő kiöregedett és ott folyik vagy szivárog. Vagy vidd másik szerelőhöz
én csak akkor hallom a benzin pumpát mikor ráadom a gyújtást és lecsekkolja a műszereket meg benyomja a benyát. de után már nem hallok semmit. Akkor kb ugyan az az alapjáratunk de nekem mégis leáll hidegen elsőre 95-össel. 1500 melegen hidegen 2000 a fordulat
Sziasztok!
Nem akartam írni,de úgy tűnik muszáj. Nagyon elegem van már.
Minden kb 2-3 hete kezdődött. Elkezdett folyni járás közben a benzin a motorból.Ráadásul elég rendesen. Egyátalán nem értek a d olgohoz, az úszó fennakadhatott és a túlfolyón folyt ki a benzin vagy ilyesmi. El is vittem szerelőhöz, csinált vele vmit, azt mondta msot jó. Hát nem lett jobb, vissza vittem. Ott volt közel egy hetet nála, próbálgatta, mire végre nála is jelentkezett a probléma (eddig csak nálam volt problem ). Megbeszéltük, h kicseréli újra az úszót. Meg is történt, mentem is érte. ott beindítuk jó volt, nem folyt, hazafele se volt gond vele. (megjegyzem előtte sem folyt menet közben a benzin, ha vhogy az úszót "visszapöckölgette" az ember ütögetéssel...). Nah szóval szépen leállítottam itthon, állt egy napot, semmi folyás. Ma elmeygek a bnőmhöz, szépen indul, még midnig semmi folyás. Ott voltam vagy 6 órát b, megyek le a motorhoz, látok egy benzin foltot alatta. ráadásul nem is kicsit. Megilyedtem, h fuck. Beindítom, nem fullad (korábban annyira folyt a benya, h fulladt is), látom, h egy két csepp csöpög ki Nah mondom kva jó :S Gyorsan elindultam, h legalább hazaérjek. Az oldala tiszt benzin, mintha szivárogna. Út közben lámpánál néztem nem csöpögött, és itthon is mielőtt leállítottam megnéztem nem csöpögött, de tiszta benzin az oldal, de nem tudom h menet közben is szivárgott e.
Nagyon furi, mert korábban állás alatt nem folyt belőle, csak ha beindítom. És most már új az úszó is benne. MIt tegyek? Bocsia hosszú levelemért, de nnyira tanácstalan vok már, több mint2 hete megy a hajcihő, közle egy 20asom bánja már és még midnig nem jó. Már unom viszsa vinni is a szerelőhöz :S
Megneztem a forulatot, melegen ezerhat korul beinditaskor ezer nyolc korul. Neked is hallatszik a benzin (olaj) fogalmam sem nincs melyik pumpa hangja. Olyan futyulos mikor megindulok akkor mar nem hallatszik, csak mikor allok alap jaraton. Jo motorozast a rarsasagnak.
No majd en atsuhanok a nyaron megnezni a magyar testvereket, aztan motrozunk egyet. Biztos van valaki Szeged kornyeken cbres. Hat majd eppen utana nezek holnap ennek a fordulat historianak. Udv
az durva , de akkor szerencsétek volt. Na nekem ezért jó az ABS már 4-5 alakalommal elkellet a segitsége a hátsóféket simán lemerem nyomni koppig megcsuszás nélkül. Az első féktől félek mint a tüztől mert akkorát harap de azt is behuztam már félig vészfékezésnél de teljesen még nem mertem soha nem bizok a technikába annyira
akkor küldöd a gépnek rendesen ha már ennyi km van benne lassan viheted olajcserére. Nekem shell olaj van benne . Shell és Motul közül lehet itt választani a szalonba.
Elvileg kell hogy legyen különbség a fordulat között melegen meg hidegen. de majd néz meg pontosan mert édekelne hogy ott mi a helyzet. Nem megyek én külföldre még itt se jártam be sok helyet illetve eltévedek még itt is nem hogy ott.
Fogyasztásom átlagba 3,2 liter. De elmentem én már 2,5 literrel is meg 3,7 literrel is 100 km-et.
Csak, hogy mindenkinek tanulsag legyen mennyire figyelmetlenek az autosok velunk szemben. Kb 15 perce johettunk haza motorral az asszonykammal. Ketsavos ut, ugye menetirany szerint jobb oldalon haladtunk. A bal oldali savban az ut mellett parkolok. Ment elottunk egy terepjarofeleseg, olyasmi mint a Pathfinder csak nem olyan draga auto. Ment elottunk, lassitott, mondom megegyszer lassitott de nem allt meg, iranyjelzo vagy barmilyen arra utalo jel, hogy a bal oldalon az ut mellett levo parkoloba szeretne allni, sehol. Meg csak meg sem allt, gondoltam nem tokolok, megelozom es megyunk tovabb. Belekezdtem az elozesbe, majd amikor elhagyom a hatso tengelyenek vonalat, hirtelen ram rantja a kormanyt. Olyan hirtelen tortent az egesz, hogy levegot sem volt idom venni. Annyi volt a szerencsem, hogy nem padkat fogtam, hanem be tudtam allni abba a parkoloba amit emlitettem az elobb, persze majdnem elorebuktunk annyira kellett fekeznem. Mikor lassitott meg csak szikrajat sem lattam annak, hogy o a balra levo parkoloba szeretne beallni. Szerencsenk volt, senkinek semmi baja sem lett. Megjegyzem nem mentem gyorsan, kb 20km/h-val. Ha ez a sebesseg a duplaja, az arok fog meg minket.....
Allitolag letezik honda olaj, amit a gyarban ontenek bele. En rakerdeztem az uzletben a szerviz arara, es akkor mondta hogy van valami masfajta meg lehet kerni honda olajat ami kicsitdragabb . Bar mondhat amit akar. En nem vettem eszre hogy lenne kulonbseg az alapjaratban a hideg es a meleg motor kozott. Holnap pont megnezem mennyin porog, bar ugy emlekszem 1900 korul. Holnap leirom pont. Jo motrozast. Atjossz szerbiaba egy nap?
helo. Neked hidegen mennyi az alapjáratod, mátrmint közvetlenül beinditás után mennyire megy fel a fordulatszámod? nekem 2000-ig megy fel hidegen aztán melegen 1500. Lehet nekem ezért áll le hidegen mert nem pörgeti fel eléggé az automata szívató csak azért kérdem neked mennyi a 125-ösnél hidegen
Ha enyire vészesen nagy foltokat hagy akkor miért nem deríted fel honnét "folyik".?Megkéne konkrétan állíapítani a szivrágás helyét.Benzin csak hagy jelet merről csorog :)
Túlfolyó tanknál sz.em kizárva...
Karburátor túlfolyó....NAGYON esélyes!(esetleg még a leengedő csavar is lehet hibás nem zárja le a leengedőt,és szivárog.
Szivárgások:karburátortömítése---hát nem itt fog kifolyni a tömítésnél 1-2Liter az tuti....mondjuk hibás tömítés úszómagasság stb már okoz galibát..,tank,üzemanyagszintjelző tömítése,üzemanyagcsövek,szűrő,....bilincsfelazulás csöveknél?
Úszócsere indokolt?Miért is cseréltek úszót lukas volt talán ....ha nem és nemvolt törött se akkor kérdés most milyen jó úszót kapott méretre súlyra stb...Ha nem hibás kár volt kicserélni.....Egyszerűen edénybe bele a benzin,bele az úszót azt ha lebeg és nem merül el nem lukas,vagy a legjobb ha belenyomod az edénybe elepi és figyeled forgatod hogy bugyborékozik e,vagy kotyogtatod a füled mellet az úszót hallani ha van benne benzin,...stb
Tűszelep állapota?(fenakadás...úszóberagadás tengelyen...úszó tengelye szakszerű szerelésnél elgörbítés ...:S)
Membrános benzincsap+úszó+túszelep+szelepülékje
Ezeket okvetlen megkéne nézni.
Elősoron a membrános benzincsap csak akkor nyit ki ha a motor jár,és a motor által keltett depresszió(....vákum....) nyitja
Álló helyzetben nem járó motornál ez zárva van :)....
CBR 125-höz készítettem, de nincs rá szükség. Ha valakit érdekel: 6000.-Ft. (Dél-Budán)
Ha leveszed a tanksapkád ott a túlfolyó elvezető ami a motor alján lévő csőbe vezet. Mivel itt a hülye is gondolja, hogy a KARBURÁTORról van szó, annak a tömítésivel lesz valami, vagy egyéb probléma, ezért inkább hagyjuk a töltéses dumát. Meg egyébként is írja, hogy két hetes a probléma. 2 hét alatt állandóan teli +1 liter benzinnel járt vagy mi?
Ha másik szerelő kell itt Fehérváron van egy nagyon jó szervizes aki olcsón és jól dolgozik, ennek megfelelően sok is a munkája. Ha ennyit megér neked, hogy legalább ténylegesen rendbe van téve a gép akkor szólj aztán adok elérhetőséget. Többünknek varázsolta már meg a gépét.
Nem akartam írni,de úgy tűnik muszáj. Nagyon elegem van már.
Minden kb 2-3 hete kezdődött. Elkezdett folyni járás közben a benzin a motorból.Ráadásul elég rendesen. Egyátalán nem értek a d olgohoz, az úszó fennakadhatott és a túlfolyón folyt ki a benzin vagy ilyesmi. El is vittem szerelőhöz, csinált vele vmit, azt mondta msot jó. Hát nem lett jobb, vissza vittem. Ott volt közel egy hetet nála, próbálgatta, mire végre nála is jelentkezett a probléma (eddig csak nálam volt problem ). Megbeszéltük, h kicseréli újra az úszót. Meg is történt, mentem is érte. ott beindítuk jó volt, nem folyt, hazafele se volt gond vele. (megjegyzem előtte sem folyt menet közben a benzin, ha vhogy az úszót "visszapöckölgette" az ember ütögetéssel...). Nah szóval szépen leállítottam itthon, állt egy napot, semmi folyás. Ma elmeygek a bnőmhöz, szépen indul, még midnig semmi folyás. Ott voltam vagy 6 órát b, megyek le a motorhoz, látok egy benzin foltot alatta. ráadásul nem is kicsit. Megilyedtem, h fuck. Beindítom, nem fullad (korábban annyira folyt a benya, h fulladt is), látom, h egy két csepp csöpög ki Nah mondom kva jó :S Gyorsan elindultam, h legalább hazaérjek. Az oldala tiszt benzin, mintha szivárogna. Út közben lámpánál néztem nem csöpögött, és itthon is mielőtt leállítottam megnéztem nem csöpögött, de tiszta benzin az oldal, de nem tudom h menet közben is szivárgott e.
Nagyon furi, mert korábban állás alatt nem folyt belőle, csak ha beindítom. És most már új az úszó is benne. MIt tegyek? Bocsia hosszú levelemért, de nnyira tanácstalan vok már, több mint2 hete megy a hajcihő, közle egy 20asom bánja már és még midnig nem jó. Már unom viszsa vinni is a szerelőhöz :S
Elvileg kell hogy legyen különbség a fordulat között melegen meg hidegen. de majd néz meg pontosan mert édekelne hogy ott mi a helyzet. Nem megyek én külföldre még itt se jártam be sok helyet illetve eltévedek még itt is nem hogy ott.
Fogyasztásom átlagba 3,2 liter. De elmentem én már 2,5 literrel is meg 3,7 literrel is 100 km-et.
Én Motul 10W40 5100-at használok és meg vagyok elégedve vele.
http://www.sportmotor.hu/motor...