Nézegettem a fórumot de nem találtam azt a rendelési lehetőséget amit említettél a levegőszűrővel kapcsolatban. Gondolom ezzel és egy nem gyári dobbal már szükség van a karburátor újrahangolására is. Vagy nem? Már csak ez az alkatrész hiányzik a plusz kraft érdekében. Tegnap mosás után meg kellett szárítsam a mocit. Kb 130-at mutatott az óra de nem húztam neki tovább mert elfogyott a 1-es út és jött a kanyar. :D
a karbi 28.4mm karbi a levegőszűrőt netom
de én dirketszűrőt nemtennék rá mert minden mocskot beszív.
jobb a gyári papir helyére K&N sportbetétet tenni.
nekem is ez van 120 ezer km van benne és még működik. csak mosni meg olajozni kell 12 ezer km ként.
hülyeség tunigolni mert nemsok értelme van kis cm gép.tuning henger is 166 cm malosi kb 90 rugó .
a tuning áráért akor már 250 -es az igazi vagy 600 -as.
mért meg tolomérővel a legszűrőháznál a gumiharangot.
csaó üdv mindekinek
Valaki tudna nekem segíteni abban, hogy mekkora az átmérője a karbinak a levegő oldalon?
Sport szűrőt szeretnék felrakni.
Válaszokat előre is köszönöm...:)))
szia én 250-es vettem még tavaly nyáron és nem bántam meg igen 1000km a bejáratás de le van irva a könyvébe is részletesen hogy kerülni kell a hirtelen gyorsitásokat stb. illetve 4500 föle nem szabadott pörgetnem az első 100km-en után lehetet emelni a fordulatot 500-asával. 1000km után már a végsebességét is kilehet probálni. Nekem a váltó összekopásához kellet vagy 2500km mire tökéletes lett most 6100kmnél járok
Először is gratulálok, remélem, hamarosan valósággá válik a terved. 1000 km-ig tart a bejáratás, akkor olajat cserélnek. A lényeg az, hogy mindig melegítsd be egy pár percig (bár én ezt azóta is megteszem, ártani nem árt), és finoman gyorsítgass. Kb. 4-500 km-ig ne nagyon küldd 5-5500 fölé a fordulatot, 1000 km-ig már felmehetsz 6-6500-ig. A hangsúly a finom gyorsításokon van, mert olyankor kapja a legnagyobb terhelést a dugattyú. A 250-est már eltolt főtengellyel oldották meg, vagyis a főtengely nincs egyvonalban a dugattyúval, így csökkentették a dugattyú terhelt oldalának igénybevételét. Plusz molibdén bevonatot kapott a henger fala.
Tizenot ev varakozas utan ugy latszik lesz egy uj 125 cbrem. Kozel a negyedik evtizedhez is orulok neki hogy alkalom nyilik ra. Erdekel hogy valamit tudtok e egy ilyen gep bejaratasahoz? Nekem volt uj suzukim tizenket evvel ezelott, es pontosan irta hogyan kell bejaratni. Ennel a gepnel pedig nem tudom mit ir elo a gyarto. Segitseg? Elore is kosz
Sziasztok!
Csináltam pár képet az emelőmről, amit sógorom készített a kis cbr-hez. Elég stabil lett, és könnyen kezelhető. http://www.sportmotor.hu/motor...
Pontosan nem tudom mennyit forog 90-nél, azt tudom, hogy egy 100-as tempóban pörög a motor 8500-at. A végét nem néztem, 10000 körül forgott a mutató 120-nál kettőnk alatt amikor Pestről jöttünk haza az 1-esen. Tovább viszont nem húztam neki. Nem akartam, hogy felszálljunk. :D
A 15-ös lánckerékkel 90-nél nem nagyon akart többet menni kettőnk alatt. A dob viszont nagyon durva, ismerősöm első megjegyzése az volt, hogyha sötétben jöttem volna és nem látja a motort, azt mondta volna, hogy legalább egy 600-assal jöttem. :)
Csatlakozok én is hozzátok egy 2007-es Repsol festésű 25-ös géppel.
Néhány adat róla: második tulajtól vettem. Az első egy idősebb hölgy, a második egy idősebb férfi volt. :) Szerencsém volt, több hozzáértő ember is kutakodott mellettem vásárlás előtt. Ez a moci tűnt a legjobbnak, az is lett. :) 460e volt. Kifogástalan, törés és karcmentes állapotban vásároltam kb. 3800 Km-rel! Az ár persze tartalmazta a műszakit, egyébként 470e-ért árulta a tulaj. Kaptam még mellé egy új aksit is. Bár első "nagymotorom" :D :D :D
Azt kell mondjam városba kitűnő, úgy mint munkába járásra is.
Azóta felkerült rá egy hozzáértő által készített új dob és 14-es fogaskerék is. Képeket dobok fel este ha valaki esetleg kíváncsi lenne rá.
még régebben volt szó a gyertya cseréről aztán akkor írtam hogy nekem 48 ezernél kell gyertyát cserélni a könyve szerint aztán utána néztem az enyémbe gyárilag iridium gyertya van lehet ezért.
Kicsit más téma ,de ez is én vagyok és hozzá és hozzájárult az életmódváltáshoz és a motorozáshoz is :)
"Tuning" opciók amik "olcsók":
-K&N légszűrő
-14-es fogaskerék
-Sportdob, karbi után állítással.
Nagyjából ennyit lehet tenni az ügy érdekében.
Ha kevesled tessék nagyobb köbcentis gépet venni! ;]
a karbi 28.4mm karbi a levegőszűrőt netom
de én dirketszűrőt nemtennék rá mert minden mocskot beszív.
jobb a gyári papir helyére K&N sportbetétet tenni.
nekem is ez van 120 ezer km van benne és még működik. csak mosni meg olajozni kell 12 ezer km ként.
hülyeség tunigolni mert nemsok értelme van kis cm gép.tuning henger is 166 cm malosi kb 90 rugó .
a tuning áráért akor már 250 -es az igazi vagy 600 -as.
mért meg tolomérővel a legszűrőháznál a gumiharangot.
csaó üdv mindekinek
Valaki tudna nekem segíteni abban, hogy mekkora az átmérője a karbinak a levegő oldalon?
Sport szűrőt szeretnék felrakni.
Válaszokat előre is köszönöm...:)))
Este csak 10 óra felé érek haza, de tuti, hogy motorra kapok és megyek egy nagyot.
3800km ? nincs még 1 nulla :D
Az enyémben 32 ezer van ,de a repsol az igazi :D :D :D
Csináltam pár képet az emelőmről, amit sógorom készített a kis cbr-hez. Elég stabil lett, és könnyen kezelhető.
http://www.sportmotor.hu/motor...
A 15-ös lánckerékkel 90-nél nem nagyon akart többet menni kettőnk alatt. A dob viszont nagyon durva, ismerősöm első megjegyzése az volt, hogyha sötétben jöttem volna és nem látja a motort, azt mondta volna, hogy legalább egy 600-assal jöttem. :)
Ketten fehérváriak vagyunk Funnyboyal. Nekem szintén 14-es fogaskerék! Mennyit forog neked 90-nél? Illetve mi a vége?
Csatlakozok én is hozzátok egy 2007-es Repsol festésű 25-ös géppel.
Néhány adat róla: második tulajtól vettem. Az első egy idősebb hölgy, a második egy idősebb férfi volt. :) Szerencsém volt, több hozzáértő ember is kutakodott mellettem vásárlás előtt. Ez a moci tűnt a legjobbnak, az is lett. :) 460e volt. Kifogástalan, törés és karcmentes állapotban vásároltam kb. 3800 Km-rel! Az ár persze tartalmazta a műszakit, egyébként 470e-ért árulta a tulaj. Kaptam még mellé egy új aksit is. Bár első "nagymotorom" :D :D :D
Azt kell mondjam városba kitűnő, úgy mint munkába járásra is.
Azóta felkerült rá egy hozzáértő által készített új dob és 14-es fogaskerék is. Képeket dobok fel este ha valaki esetleg kíváncsi lenne rá.
Nincs valaki Tatabányán vagy annak közelében?