Az én xenonom is bicenon.Alpból,motor nélkül.Ugyan úgy működik mint a sima izzó.A kábelezéshez adnak egy fordító adaptert,beleteszed(0 barkács olyan egyszerű)és minden!ugyanúgy működik korm.kapcs.ról!
cbr HID H4 Bixenon van. 1 égő van benne az is xenon és egy foglalatban van . az égő alapban ég simán és ha refi kell akkor egy elektromotor egy lemezt elfordit és ugy refi.már 4 éve benne van még megy egész jó föleg este. legaláb látok én is meg engem is látnak.
6000 K az xenon égő benne kék fehér szine van.
a foncsorba csak egy csikot vágtam bele hogy a sima H4 izzó belemenjen, ha műszakira megy.de a sima H4 izzó 60w os jobb a fénye mint a gyári 35/35w nak.
A cbr 125 R tankja 2004-2010 ig az 10 literes. a legujabb 3dik generációs változaté 13liter. 2012 modelé.
a 100 benzin jó fogyasztásban is kevesebet eszik belőle 1-2 dl -rel.
a gyár sima 95 benzint ir elő. lehet mindnet tölteni bele 98., at99+ et
vagy 100-at de nem sok mindne változik menet közben. hidegen könyeben indul tán meg kevesebet eszik de nem sokkal. a legjobb a sima 95 öt.azal megy a gyárban is ezt ajánlják kész.
karbis változatok nagyon kényeseb az olcso szar benzinre. mert vizezik és azért olcsob 10-15 ft / literje. ugy tudod hogy szar a benzin ha leáll vagy menet közben időnként rángat. karbiban úszkaházban van víz azt le kell engedni van egy csavar azt kész.utána megy.
hát nekem nem nőtt az alapjáratom . amugy szerintem olyan 10 literes a tankod. Mert az uj cbr 125-ösé 13 literes a 2011-es-é a régebbi az szerintem csak 10
Valaki esetleg nem tudja hány literes a kicsike tankja?Szerintem fogyiban annyira minimális az eltérés,lehet észre sem venni.Az meg hogy jobban húz,sztem nem beleképzelés.Nekem pl.mrgnőtt az alapjàratom is.
hát én már ezt szajkozom ezer éve, hogy van különbség a sima benzin között meg a 100-as között mert nekem nem áll le töle hidegen meg talán jobban huz de azt már lehet csak beleképzleem:D de fogyasztásra ugyan annyira jön ki nekem
Én a kanyarban már abban a sebességben vagyok amiben kijövök onnét benn nem matatok, fékezni sem szoktam.
Se mocival se kocsival.
Alapból megindult a szar úton ,és 1 mp el később kellett volna gát húzni neki. A kettő együtt megfektetett...szegény pont szembe voltunk a földön...olyan szomorúan nézett... :(
Ma kimentem ,vizsgára készülés szüneteként, motorozni egyet.
Hulla meleg,meleg gumik, mondom döntögetek kicsit.
Hát a fehér aszfalt még így is csuszik...elestem. Hál isten csak 30 am mentem,de a kicsi így is csúszott 3-4 métert. Váltót visszaegyenesítettem, indexet visszaraktam,megsimogattam aztán mentünk tovább még 1 órát :)
Nekem nem lett bajom ,mert csizma naci kabát kesztyű minden volt rajtam! DE a térdem és a csípőm tuti lila lenne,ha engedek a meleg kíértésének! Szóval vigyázzatok magatokra és vegyetek fel felszerelést,ha lehet mindig!
A xenont tudod úgy kapcsolni,hogy tompított üzemmódban világítson? vagy csak refinek?
:) bocs h hülye vagyok!
Köszi, és amugy a foglaltba simán beleült?
cbr HID H4 Bixenon van. 1 égő van benne az is xenon és egy foglalatban van . az égő alapban ég simán és ha refi kell akkor egy elektromotor egy lemezt elfordit és ugy refi.már 4 éve benne van még megy egész jó föleg este. legaláb látok én is meg engem is látnak.
6000 K az xenon égő benne kék fehér szine van.
a foncsorba csak egy csikot vágtam bele hogy a sima H4 izzó belemenjen, ha műszakira megy.de a sima H4 izzó 60w os jobb a fénye mint a gyári 35/35w nak.
a 100 benzin jó fogyasztásban is kevesebet eszik belőle 1-2 dl -rel.
a gyár sima 95 benzint ir elő. lehet mindnet tölteni bele 98., at99+ et
vagy 100-at de nem sok mindne változik menet közben. hidegen könyeben indul tán meg kevesebet eszik de nem sokkal. a legjobb a sima 95 öt.azal megy a gyárban is ezt ajánlják kész.
karbis változatok nagyon kényeseb az olcso szar benzinre. mert vizezik és azért olcsob 10-15 ft / literje. ugy tudod hogy szar a benzin ha leáll vagy menet közben időnként rángat. karbiban úszkaházban van víz azt le kell engedni van egy csavar azt kész.utána megy.
Fórumos társunk linkelte!
Elméletileg van neki!
Valamelyik oldalon láttam 33 000-ért, de az nekem igen sok lenne érte.
Se mocival se kocsival.
Alapból megindult a szar úton ,és 1 mp el később kellett volna gát húzni neki. A kettő együtt megfektetett...szegény pont szembe voltunk a földön...olyan szomorúan nézett... :(
Nála érdeklődtem, és azt mondta tud postázni a 2005-öshöz is.
Egy kérdést megérhet.
biciklisek jöttek mögöttem, néztek egyet az tuti :D am egyirányú utca volt szerencsére(palotavárosban).
idomoknak nem lett baja?
Ma kimentem ,vizsgára készülés szüneteként, motorozni egyet.
Hulla meleg,meleg gumik, mondom döntögetek kicsit.
Hát a fehér aszfalt még így is csuszik...elestem. Hál isten csak 30 am mentem,de a kicsi így is csúszott 3-4 métert. Váltót visszaegyenesítettem, indexet visszaraktam,megsimogattam aztán mentünk tovább még 1 órát :)
Nekem nem lett bajom ,mert csizma naci kabát kesztyű minden volt rajtam! DE a térdem és a csípőm tuti lila lenne,ha engedek a meleg kíértésének! Szóval vigyázzatok magatokra és vegyetek fel felszerelést,ha lehet mindig!
Na szeva!