Tegnap és ma megcsináltam a mocira a telefonomhoz a töltőt!
Hátsó helyzetjelzőről,repülő biztivel lekötöttem +, -, aztán egy alzatba mennek,persze végig zsugorcsövezve és szigetelve. A kis csomiban lett helye, talán itt kap a legkevesebb vizet.
Ezután kábelllel előre, és a kormány alatt van az a hurkos része ami tud a kormánnyal együtt mozogni.
Kis dróttal rögzitettem amit ha használni akarom,feloldok és mehet a buli.
:):)
Ha már le kellett kapnom a jobbos idomot körülnéztem.
A termosztátom csatlakozója nem volt valami bizalomgerjesztő tehát zsugorcső forrasztás , most rendben van.
Elado a motrom. Par adat. Suzuki koppintas, 2008 evjarat, 12000 km, majdnem karcmentes allapotban. Szereny 700 eurot kerek erte, akit erdekel jelentkezzen itt. Az ar azert ennyi mert kilatasban van egy uj cbr 125, igy a reginek menni kell. A motor maximalisan karban van tartva.
Nekem egy kinai (quinqi) 125 van, az elozo gazdaja piszkalt mindent rajta, de nem segitett nagyot rajta. A kisebb elso fogaskarek dobott a nyomatekan igy otodikben is szolidan huz a 165 kg ja ellenere. A kovetkezo motrom cbr 125 lesz, vagy semmilyen.
hát nem tudom nézzél videokat youtuben ott biztos találsz videokat. Nekem egyébként 250-es cbr-em van de elötte volt egy 125-ös cbr utánzatom aminek megvolt piszkálva a gyári kipufogoja és utána csökkent a teljesitmény egyszoval gány melo. De látom beláttad . A sport dobot még mindig visszatudod cserélni a gyárira ha megy a müszakira bár ha van mübizonylata akkor szerintem nem is kell cserélgetni
szerintem ne piszkáld a gyári kipufogott mert igaz hogy nagyobb lesz a hangja de szarabbul fog menni ha piszkálod meg a müszakin se megy átt majd. INkább akkor egy sport dob aztán akkor nem csökken a teljesitményed és még hangja is lesz
Sziasztok!
Olyan kérdésem volna felétek, hogy lett egy cbr 125-öm, és miként lehet a gyári kipufogóból kivenni a lefojtó elemet? Előre is köszönöm a választ!
a 250-es cbr-en is van nekem ilyen érzékezlő a kitámasztóba és igen van hártánya ha valami van arugóval de megvan az előnye is én már jópárszor kinthagytam a szendert és indultam volna na letilott amikor egyest tettem.
Én azért bent hagynám.
Pl ha most nem áll le a motor nem kezdem el keresni a hibát.
Két kanyar múlva bedöntöm aztán ha kint van teljesen a sztender akkor meg bukó :S
máskülönben egy kis eső,sár...stb azt kinyiffan az a kapcsoló amúgy is...odaverődik minden dzsuva....Régi motorokon nem kellett ilyen "biztonsági elem" mert csak arra jó ha lenn van az oldal támasz betud indítani a motort,de sebességbe téve leálljon a motor...csak egy biztonsági elem...érdekes én nem szoktam meg feledkezni hogy lenn van e vagy sem a stender :)
Arra viszont jó hogy menet közben galibát csináljon...pl te esetedben.haverom is járt már így.Vagy még hazaérsz felkötöd valamivel a támaszt vagy összehidalod a kapcsolóra menő vezetéket :) utóbbi maradhat végleges verzió forrasztás/zsugorcsövezés :)
Hát tegnap este menet közben elhagytam van széttörött a kitámasztóm rugója... Így sajnos a motor leállt én meg ottragadtam :)
Gondolom hegesztetés és akkor új rugó.
Sajnos merőlegesen is mozog a sztender.
Úgy fest a dolog,hogy pénteken du lesz időm flangálni Győrben!
Mert éjjel már Sopronban lesz jelenésem ;)
DE ha már gurulunk egyet és az Eto parkban kibeszéljük a 15Lóerő vas mivoltát már az is jó ;)
Tegnap és ma megcsináltam a mocira a telefonomhoz a töltőt!
Hátsó helyzetjelzőről,repülő biztivel lekötöttem +, -, aztán egy alzatba mennek,persze végig zsugorcsövezve és szigetelve. A kis csomiban lett helye, talán itt kap a legkevesebb vizet.
Ezután kábelllel előre, és a kormány alatt van az a hurkos része ami tud a kormánnyal együtt mozogni.
Kis dróttal rögzitettem amit ha használni akarom,feloldok és mehet a buli.
:):)
Ha már le kellett kapnom a jobbos idomot körülnéztem.
A termosztátom csatlakozója nem volt valami bizalomgerjesztő tehát zsugorcső forrasztás , most rendben van.
Holnap összerakom :)
Pár képet linkelek!
Nekem ilyenem van,én már így vettem a mocim.
4 től elfogy a hangja ,de alatta röfög :D
http://youtu.be/Z8QQK5ZgPpE
Olyan kérdésem volna felétek, hogy lett egy cbr 125-öm, és miként lehet a gyári kipufogóból kivenni a lefojtó elemet? Előre is köszönöm a választ!
Pl ha most nem áll le a motor nem kezdem el keresni a hibát.
Két kanyar múlva bedöntöm aztán ha kint van teljesen a sztender akkor meg bukó :S
Arra viszont jó hogy menet közben galibát csináljon...pl te esetedben.haverom is járt már így.Vagy még hazaérsz felkötöd valamivel a támaszt vagy összehidalod a kapcsolóra menő vezetéket :) utóbbi maradhat végleges verzió forrasztás/zsugorcsövezés :)
Gondolom hegesztetés és akkor új rugó.
Sajnos merőlegesen is mozog a sztender.
Tessék Marci :)
Akkor zsír. :D
NeM!
A jövő hétről volt szó!
100% hogy megyek hozzád a kertbe!
;) ;)
Mert éjjel már Sopronban lesz jelenésem ;)
DE ha már gurulunk egyet és az Eto parkban kibeszéljük a 15Lóerő vas mivoltát már az is jó ;)
Nekem ez a hétvége úgy néz ki még nemjó.
A jogsimnak se híre Se hamva...nemtudom mivan...
Illetve jövö héten lesz két vizsgám :(
DE jövö héten TUTI megjön a jogsim és akkor a következő vizsgát ugy veszem fel ,hogy péntek este /szombat reggel Győrbe tudok menni ;)
Érdeklődnék cbr után :D
Nincs e valakinek eladő?
Nem drágát keresek ami 450 ezer XD
Érdeklődni szadadm02@citromail.hu
Bocsi elutasítottam véletlenül! Bejelölsz ujra ? :) vagy irj egy üzenetet!