Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Annyit nem fog De ha vissza olvastok pár oldalt télleg irták hogy 135-140-et megyegetett.Persze én sem ugy gondolom ha maglesz valamikor..akkor egyböl dobom rá a cuccokat, hanem elöször bejáratom, szokom a gyorsabb tempót a váltót.És ha ez megvolt, akkor mehet a teljesítménynövelés, de leht hogy már 120-nál becsikozok a gatyámba
Még két hét és a cbr 160-at megy...
Nem bántasz meg.Én ide tájékozódni jövök föl, nem vitatkozni! Hát eze eszembe se jutott hogy nem birná a cbr.Mondjuk én egy sportkipura, meg valami kisebb dologra gondoltam, amitöl egy 140-et elmegy, de itt már ment másoknak is annyit gyárilag de alattam tuti nem fog, mert nehéz vagyok, és ezért még inkább fontos lene gy kis erőt belegyűrni ebbe a gépbe, ha ilyenem lesz.Meg amugy is csak 2 évig tervezem, csak tanulómotornbak, és utánna valami emberibb gépre ülni, ami nem vánszorog alattam. De azért azt gondolom senki nem nézné jó szemmel ha mennék mint állat és közbe a robogós csávó röhögve elmenne melettem/meletetek.
A röpsúlyos kuplungról beszélsz, értem. Nem pont a cbr-re gondoltam a "hülyeségek" alatt. Egy 125-ös motorból nem fogsz hayabusát csinálni. De ha mégis, akkor nem fogja meghálálni. "egynyári tuning"
Na ez csak az én véleményem, remélem nem bántalak meg vele.
Amugy nem vagyok olyan okos és nem tudok mindent mindenkinél jobban. Ebbe a 125-ös kategóriában még szinte semmit, de ezen akarok változtatni.De azt azért már tervezgetem hogy a cbr tempóját szintre kéne hozni, igy tettem a robeszommal is.
Nem vezettem még váltós motort, de kuplungot húztam már.Amugy robogóba is van kuplung, csak azt nem te húzod De gyorsuláskor ugy szokták, hogy fékeket behúzzák, és a gázt is huzzák, és amikor rajt van akkor fék ki, a motor addigra eléggé felpörög, és akkor jól el tudsz húzni. Ez hasonlít a kuplunghoz.De mit mondtam hülyeséget a cbr-röl?
Látom te nagyon okos vagy. Mindent jobban tudsz mindenkinél. Egyébként kuplungot húztál már? Robogón nincs, tudod? Amúgy még én is csak 30-án vizsgázok forgalomból, szal nem kioktatni akarlak, de tapasztalat hiányában ne beszélj hülyeségeket.
Igen kipuban én is igy gondolkodok.Nekem tuningba az a lényeg, hogy max 140, hogy legalább egy 70-es robesszal tempót tudjak tartani. Amugy hiba sztem a kis plex, meg kicsi a fejidom, kevés szélvédelem, de magasitott plexivel lehet ezen segíteni.
Na kíváncsi vagyok, hogy mik a hibái! Mesélj!
Amúgy csak azért baszogatunk, mert már többet költöttél fejben tuningra mint amennyibe az egész gép kerül.
Ami "tuning" kell erre a gépre az egy sárhányó a hátsó kerékre, mert nagyon könnyen koszolja az alkatrészeket nedves úton. Viszont a sport kipufogót én kötelező tartozéknak ajánlanám.
nem feltétlen szarabb a döntögetés..... sőt lehet hogy jobb is egy picit szélesebb gumival....
Mert? Naggyábol tudom mik a hibái, de az mindenki tagadja.Nem értem ha szélesebb a gumi mért szarbb vele a döntögetés.Valaki mondja már meg.
nem fog nagy meglepetés érni hidd el
Faszom baszogat mindenki ezzel.Mejd megveszem ha jogsim is lesz rá.(Még nem is lehetne 15 vagyok.)Addig nyomom 50-esen.De ezt már le írtam ezerszer.Meg múltkor a cagiva topikban is.Addig szeretnék mindent megtudni erröl a gépröl, hogy ne érjen tul nagy meglepetés.Amugy a tuning ötleteket csak azért osztom meg mindenkivel, hátha valaki ötletet merít belöle.
Én szivesen mennék csak még nincs meg a jogsi
nah senki???
Páran össze jöhetnénk....
Holnap rohadt meleg lesz! Egy pilisi túra késődélután?
Akkor jó mert 2000km volt a motorban amikor vettem és ha lenne 2000es szervíz akkor nem biztos hogy meg lenne csinálva rajta
1000, 4000, 8000, 12000 ...
Sziasztok!
Hány kmenként vannak a cbr kötelező szervízei?
Xenon fényű izzót bele lehet rakni a Cbr be?
Vkinek nincs vmi tapasztalata ilyen téren?
amit itt nézegetek a neten azok 100W osak ebbe meg 35/35W kell
Nekem egyszer véletlenül összejött egy kis kerekezés és azzal a lendülettem majdnem ki is ütöttem egy haverom alól a 929RR-jét igazából azóta meg nem volt kedvem újra megpróbálni
Én már soxor kipróbáltam de még folyamatosan nem tudok vagy csak 40-50m
Amúgy nem érdemes nagyon nehéz az eleje és nem is olyan erős, olykor nagyon könnyen át lehet esni a súlyponton, szóval én annyit mondok idomokat le bőruha fel ha egyáltalán meg akarod tanulni esés nélkül nagyon necces!
A magyar kipuffok közül a vLado a legdrágább Bár a Vlado egyébként nem is magyar mint a neve is mutasssa Vladimir Kovacevic