Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

YBR-en vastagabb a gumi mint a cbr-en?
Pedig ez is elég virsli .
Ezt a rieju-t én is nézegettem, de a honlapon sincs valami bő info róal.5 sebességes váltro.Max kinézetbe jobb egy cbr-nél, meg szélesebb rajt a gumi, meg 20e-el drágább.Ha azt nézzük abbol a 20 000-böl veszek a cbr-re egy szélesebb gumit, és kész.Amugy az is jó gép, de nekem az a bajom vele hogy ahol nálunk árulják ott nincs olyan szervizháttér hozzá.És én asszem kitartok a cbr melett, mert azért az még is csak egy honda.Megt sokkal több tuning cucot lehet a cbr-re kapni.
En anno ennyiert vettem a cbr-emet ujonnan (a reg adot leszamitva)
én nem csippantom a robogót, maradok inkább a váltósnál.....
Egy robogó többe kerül.
560 000 Ft ??? Határeset..... bár lehet hogy az kicsit drága az ybr- ért, kb 450 000 lenne a reális ára...
560ezer
Mennyibe is van most egy ilyen mocc???
Eddig nagyon tetszik. Ami kicsit érdekes hogy kettesbe váltani nem mindig sikerül elsőre. De ezt már olvastam máshol is hogy ottt kicsit nehezebben kapcsolható. Amúgy tök kényelmes, megy rendesen, pedig még nem pörgettem 6ezer fölé.
és milyen?? grat hozzá
Jaja. Már van benne kemény 100km .
Bánhatja aki nem jött ki hungaroringre!!!
Nagyon jó volt a pálya csak kicsit vizes volt az első pár kör.
ugyan miért nem sirod vissza a mitot?
tán a cbr az jobb???
Lemaradtam valamiről?megvetted a YBR-t?
lehet hogy a tanulómotor ellustul de ebbe votl összesen 500km mikor ráültem azóta mentem vele vagy 100at és nálam nem volt ideje lustulni
Én nem sírom vissza a mitot az biztos. Most értem vele haza. Nekem eddig nagyon tetszik. Csak azok a qrva kamionok ne lennének. Átlagsebességem 50-60 volt .
Láttam egy videt anno vmikor régen,a hol 118ig ment az óra...és az gyári volt elvileg, viszont ha Te így tapasztaltad elhiszem, mivel mi még nem hajtottuk meg, de 70ig nagyon ott volt..sztem azért jócskán megüti 100 felett...CG meg YBR között van talán asszem pont 900Ft
Mindenesetre azt ne hanyagold, hogy a tanuló motor nem arra van h kihúzzák...és ettől NAGYON ellustul ám é ez számíthat akár 10-15km/h-t is...mentem már járőrös rendőr opel astrával...100 fölé alig ment...
sztem hamarosan bejáratja és akkor meghajtjuk, meglátjuk mit megy
Hetfo-kedden jon ki a biztosito a szervizhet felmerni a kart, onnan a markaszerviznek kb juni 5-6. an lesz kovetkezo idopontja megszerelni...
1. kicsit nehezen melegszik, de pl NSR-től sokkal hamarab, VISZONT télleg van hogy 45 perc után is leáll alapjáraton sőt mondom akár két váltás között is...bár nálam nem állt le mert én nem 5 mp-ig váltok mint a haverom akinek áltásnál alapjáratig lemegy szinte
2. dönteni sztem a súlypont és a kerekek miatt nem lehet...miest dönteni akartam dobta alólam...bár akkor a guminyomás se volt megfelelő!igazából nemsok tapasztalatom van vele, mondom majd a srácnak h regelje ide magát, és akkor majd kikérdezed
én nem nagyon biznék abba hogy a z YBR megy 120at, mert nekem a 125ös tanulómotor ami az iskolánál van az 1 Honda CG125 és multkor városon kivűl úgy voltam vele szarom le hol van az oktatót megnézem mit megy, és 95km/h-nál meghalt a motor, már nem is huzott intenziven de azért ment feljebb 1 sebesség 1 picit de sztem max 105km/h és behal a motor, ráadásul az 5 sebességből kb 4 ér vmit mert mikor kapcsoltam az 5.et akkor az egész motor visszaesett, és nem hiszem hogy az YBR annyival jobb lenne, mert a 2 szinte 1 árba van és nagyjából úgy is néz ki, szal szerintem 1 kaptafára készült mind a két motor itt az volt a lényeg hogy marha alacsony áron létrehozzanak egy 125ccm-es motort ami 4 ütemű és mara jó lesz a fiataloknak, persze nem is tagadom hogy nem jó motor, mert városba nagyon jól elmentem a kis CG-val ráadásul az kis sulya miatt egyesbe 1 kis kuplungjátékkal emeli az elejét, de ha városon kívülra kerül a motor akkor az kész halál, nem hiszem hogy jó lenne egy 125ös 2t-s motor után, sztem visszasírnád!
ennek a riejunak van hivatalos oldala???
keskeny gumi pont elősegíti a döntést,sztem minden motort lehet döntögetni,megszokás kérdése,meg persze hogy mikor ér le minden:)
ittvan pár kép az rs2-ről,sztem 1000szer jobb választás lenne.
van belőle naked is,ha teidmnélküli egyeneshátast akarsz
Szeki,van egy gép,rieju rs2 matrix 125,,,yamaha blokk van benne,de azért kellemesebb mint az ybr!
ha már ennyire yamaha blokkos dolgot akarsz,inkább azt vedd meg.
mondjuk 125cc 4t-ből 1 milla alatt a cbr125 a legjobb választás,az tény.