Egyébként nekem inkább jók a tapasztalataim az autósokkal mint rosszak. Én a jófej autósokat is ugyanúgy megjegyzem mint a faszfejeket. Nagyon sokan lehúzódnak az útról mikor hallják hogy jövök többen mint ahányan kijönnek elém vagy rámhúzzák a kormányt (mondjuk BP-n nem igazán közlekedek motorral).
Ebben sajnos nem lehet bízni.
Én ma alíg 50-nel jöttem be a 10-esen és egy X3-as barom majdnem rámhúzta a kormányt.
És itt jött az jól, hogy a cibere alacsony tartományban is húz.
Ezzel is egyet értek!
De 1,3M-ért már lehet, hogy valami nagyobb gépet vennék.
Az biztos, hogy az olasz design előtt megemelem a kalapom. Vissza is fogok szerintem majd térni hozzájuk ha nagyobb gépet veszek. Ma elpöfögött mellettem egy RSV 1000-es szerencsére volt időm kicsit szemügyre venni és mondhatom csöpögött a nyálam!
yaya nagyon szépre megcsinálták..... én nem vennék kis ccm-ben 4T mert télleg nem arról híres hogy húú de bika, mert azért mégis a sport kategóriába tartozik akkor már menjen rendesen....de nehogy megint vita legyen hogy 2T vs 4T mert felkötöm magam
Igazából nekem még a kis CBR se való mert full broker vagyok. Csak ha a barátnőm ül mögöttem akkor van bennem némi önkontroll, ha egyedül vagyok akkor sajnos elég nagy faszságokat szoktam csinálni . Az a baj hogyha elkezdem neki húzni rendesen akkor valami miatt állati könnyen megtudom magam arról győzni hogy úgyse fog kijönni elém senki.
Igen ezt alá tudom támasztani!
Pont ma mértem fogyasztást és 2,5re jött ki úgy, hogy többnyire hegyi utakat jártam és döngettem az autópályán 100 fölött vele, városban meg 80 alatt nem nagyon közlekedem (de ezt ne mondjátok el senkinek ). Kevesebbet fogyaszt mint a robogóm. Én is aprilia párti voltam, de nem akartam 2T mocit. Kényelmes csak az ülést találja a hátsóm egy idő után kicsit keménynek, de meg lehet szokni.
Valamelyik nap mondtátok, hogy az RS megeszi a 6-7-t is ha jól emlékszem 100-on. Hát annyival nem nyújt többet.
látod erről beszélek ha mégis egy robeszt veszel megint és utána meg egy 600-as valamit akkor nagy a valószínűsége hogy fára fogsz csavarodni, ezért valami speed gép amivel megtanulod az alapokat esel vele meg ilyenek és utána rutinnal ülsz a 600-asra
én az rs-re gondoltam másodiknak ne vesetek meg de full aprilia párti vok
deh a vfr 800 a kedvnc mocim és egy cb 600 hornetet akarok majd venni a 125/150es után
CBR 125R a megoldás!!! állati kényelmes, annyit eszik mint egy robogó és kb. annyiba is kerül és azért kicsit többet nyújt mint egy robesz (kérdezd meg Norris-t )
Én ma alíg 50-nel jöttem be a 10-esen és egy X3-as barom majdnem rámhúzta a kormányt.
És itt jött az jól, hogy a cibere alacsony tartományban is húz.
A "cég ajándéka" volt
Na jó azért nem, alkudoztam egy jót a maxxpowerban.
De 1,3M-ért már lehet, hogy valami nagyobb gépet vennék.
Az biztos, hogy az olasz design előtt megemelem a kalapom. Vissza is fogok szerintem majd térni hozzájuk ha nagyobb gépet veszek. Ma elpöfögött mellettem egy RSV 1000-es szerencsére volt időm kicsit szemügyre venni és mondhatom csöpögött a nyálam!
Megtaláltam a Jet kutat, de akkor már maradt inkább az Esso. Mol meg a Jet benzinben nem bízom.
Pont ma mértem fogyasztást és 2,5re jött ki úgy, hogy többnyire hegyi utakat jártam és döngettem az autópályán 100 fölött vele, városban meg 80 alatt nem nagyon közlekedem (de ezt ne mondjátok el senkinek ). Kevesebbet fogyaszt mint a robogóm. Én is aprilia párti voltam, de nem akartam 2T mocit. Kényelmes csak az ülést találja a hátsóm egy idő után kicsit keménynek, de meg lehet szokni.
Valamelyik nap mondtátok, hogy az RS megeszi a 6-7-t is ha jól emlékszem 100-on. Hát annyival nem nyújt többet.
deh a vfr 800 a kedvnc mocim és egy cb 600 hornetet akarok majd venni a 125/150es után