Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

azért nem lesz 150 LE-s utána se, szal emiatt annyira nem aggódok
A cbr-nek állitható a futóműve? Mert ha rocky ha te megtuningolod a géped akkor jó lenne azt is hozzá álitani a motorhoz.
Bár nem biztos hogy annyira jó lenne rá mert akkor elég egyenesen állna rajt.
Aha, de rá menne azért nem? Nem álna égnek, de legalább formásabb lenne a hátulja. Amugy ezek a pálya cbr-ek hol vannak kitéve? Mert nagyon megnézném öket. Nyárin megyek ugy is pestre, és ott már a maxpowert is utbaejtem.
csak akkor lehet rá alacsonyabb kormánycsutkát rakni ha kidobod a motorból a műszerfalat ami azért nem olyan jó biznisz utcai használat mellett. A farokidom azért tűnik magasabbnak mert a megváltoztatott vázgeometria miatt az égnek mered a motor segge.
De a faridom és az ülés sem ugyan olyan. Akkor nekem az is elég lenne. Az rámenne a gyári motorra? Akkor lehet szerezni olyan "sportkormány"-t is, de akkor megszünik a cbr-ke kényelme, és hajlani fog a sportosság felé. Akkor csak egy olyan kormány meg egy pálya faridom kéne és kész is lenne a CBR-RR ala 50ccm
had kérdezzem már meg hogy ha innen rendelek, akkor az kb mennyibe kerülne?
full ugyanolyan a pályaidom mint a gyári (nem nagyobb nem kisebb) csak egybe van öntve az egész és nincs a lámpának hely kivágva, ennyi.
Ami miatt máshogy néz ki ez a CBR a többinél, hogy meg van változtatva a vázgeometria és alacsonyabb kormánycsutkákat kapott.
De jól láttam télleg hogy ugyan az a lengővilla? Amugy a pálya iodom jobban takar, ha megnézitek a képet a moto is jobban el van takarva.
Ez a bukógomba mekkora egy kamu
Onnan tudom, mert van egy haverom (26-án jön Ő is) aki már lecserélte a felnit. Én a tudomány mai állása szerint a motorbontókat tudnám javasolni ha alkatrészt keres az ember. NSR alkatrészből annyi van mint a szemét mert egy pár darab azért már széthullott az elmúlt 15 évben. Egyébként Ő 30-ért vette a felnit a 130-as gumival együtt.
Megnézegettem ezt az oldalt. De azt kitöl tudjátok hogy az nsr kerék rámegy a cbr-re? Ahogy elnéztem a cbr hátsó lengővillája ugyan olyan mint az nsr-é. Ez télleg igy van? Lehet nem jól láttam. De ha rá is megy honnan keritene akár ki is csak ugy egy nsr kereket? Mert más kerék lehet hogy nem kompatibilis a cbr-el nem? Na itt a képen a két fontos optikai tuning:
a nagy szart, huszon valahányezer annyit szerintem nem ér.
Valaki néhány hete föltett képeket valamiféle magyar CBR125-ös versenyről a Pannoniaringen, na tőle kellene megkérdezned a dolgot mert azokon a motorokon pályaidom volt, a motorkiállításon is ki volt állítva egy a Honda standon. Lefotóztam az idomon lévő matricát amin a telefonszám volt de sajnos olvashatatlan lett a képen a telszám
hát az az üléstakaró az olyan 27000Ft körül mocorog, deitt meg tudod nézni!és még 1 csomo jó cuccot, itt tényleg lehet hozzá tuning alkatrészeket kapni
Mér mennyi? 10000? Te se tudsz semmit erröl a pálya idom vételröl/csináltatásrol?
Kurva drága az utasüléstakaró idom nem éri meg szerintem.
Kategóriákat télleg a kevesebb baleset miat találták ki. A cbr ezért jó. Kezdőmotor jó hanggal Jövö héten meglesegetem a boltba, és a még megváloszolatlan kérdéseimre is választ kapok.(pl mennyibe kerül az a gyári hátsó ülés helyetti idom) Meg ami még a katalógusba van....Megnézem majd a rucikat is.Amugy 15 és fél éves kortol lehet kezdeni A1-re. Ugyhogy nem sokára megyek.
szerintem meg nem véletlenül vannak kategóriák!
volt 1 csávó életében nem motorozott, mivel pénze az volt vett egy kawa ZX10R-t pedig még a tesztelök is azt mondják rá hogy brutál egy gép és csak pályára!a csávó meg is halt vele!
kezdjük ott hogy egy ekkora motor még bejáratosan is megy simán 170et!
a kategorizálás nem hülyeség, nem pénzszerzés céljából találták ki, hanem hogy megvédjék az embereket!
simán fel lehet ülni kezdésnek egy 400as motorra, mondjuk ami nem speed gép hanem chopper abból még a 800as is simán elmegy, de tényleg észnél kell lenni, a motorozás veszélyes hobby!
Az önkontroll szerintem ott kezdődik, hogy eleve az utcán nem kéne baromkodni. Akinek ez hiányzik, menjen pályára, és ott mehet körbe-körbe, gáz-fék gáz-fék, ott lehet tanulni és állatkodni.
De ezt hiába magyarázom/magyarázzuk, mert sajnos nem ez a helyzet, és nem is fog javulni... Az emberek általánosságban nem nagyon szeretik a motorosokat, pláne a sportmotorosokat, és én meg is értem. Nagyon sok a hülye.
Akinek van önkontrollja, az nyugodtan üljön rá egy nagyobb gépre, és menjen ésszel vele. Akinek pedig nincs, az meg éppen azért fog nagy gépre ülni - pedig nem kéne -, mert hiányzik belőle ez a tulajdnoság...
Amitől viszont ledobja az agyam a szíjat ezek a luxus robogósok.
Direkt nem megyek me mondjuk két teherautó közé pirosnál, mert látom, hogy nem férek el kényelmesen. Erre jönnek ezek az állatok kikerülnek a böszme nagy robeszukkal és belépkednek a kamionok közé. Aztán félúton beragad! Gratula!! Aztán meg akkor mind a két sofőrnek durran az agya mert tekerniük kell a kormányt, hogy ne amortizálják be a kis hülyét.
Kezdem érteni, hogy miért nem szeretik az autósok a robogókat.
Amúgy igaz. Sokan segítik a közlekedésünket, de akkor is jobban megmarad az emlékezetemben amikor épp halál közeli élményem volt.
Már olyan is volt, hogy dugóban mentem a körúton és nem is cikáztam az autók között csak simán mentem a belső sávban a pirosnál meg a külső sávban előttem lévő autós kihúzódott és még ki is hajolt szólni az ablakon, hogy menjek. Nagyon rendi volt.
Safee ezzel csak az a probléma, hogy ez köbö olyan mint a cigivel, mikor azt mondják rá hogy "áá csak egykettőt szívok, meg egyébként is bármikor letudom rakni, nem vagyok olyan hülye". A nagy motorra meg azt mondják hogy "ne aggódjatok, vigyázok vele meg tisztelem az erejét". Persze köbö max 1000km-ig, amíg amúgy is bejáratós és akkor sokat mondtam...
yah csak a halálos balesetek nem kis százaléka ezt mutatja sajnos hogy rögtön nagymotor azt csá oszlop
Ez butaság. Nagyon sokán ezt magyarázzák, hogy lépcsőzni kell meg hasonlók, de butaság.
Elismerem, tényleg jó lenne egy kis fokozatosság, de azt anyagilag nem lehet bírni.
Nem lehet évente motort cserélni. Egyből rá kell ülni egy nagyra és kész. És abban még nagyon sokáig lesz tartalék. Meg kell hogy legyen az önkontroll. Először kicsit húzni neki, majd tanulgatva egyre jobban és jobban. Ha pedig valaki tisztában van azzal, hogy egy idióta, az meg ne üljön egyáltalán nagyobb gépre szerintem, max pályán...
én átlagban csak érden és környékén mocizok egyszer mentem budaörsre motorral, de engem legalább egyszer vagy elakarnak ütni vagy kijönnek elém, és idáig mindig csaj volt.............. pedig városban abszolút nem mek gyorsan max 60-al