de könyörgöm mit akarsz rajta erősíteni!!! semmit nem dob. ekkora motorokat nem lehet úgy tuningolni egy kipuffal h valamit érezzél is. persze felreakod, de qrva jól megy meg bebeszéled magadnak, de kb semmit különbség. inkább rakd el a pénzt egy nagyobbra
Szorgalmasan olvasom a forumot mar regota és sok érdekességet megtudtam már Tőletek
Viszont lenne 1 kérdésem.Mennyivel dob több teljesítményt a motorra az ha nem "csak" 1 dobot veszek rá hanem egy egész rendszert? Erőssebb lesz ugy mint csak 1 dobtol?
szerintem cbr-re hatsonak böven eleg a 120as, elöre meg a hatsot kell fel rakni. amugy akinek kell az nezze meg bontoban, versenypalyan meg vhol köszegnel aszem van hasznaltgumi kereskedö is a legjobb gumikat lehet kapni mar 5000 ft-ol
drágák, 25-30-körül van egy új 120-as. Ezért általában a szegényemberek (mint én, meg még sokan) használt gumit szoktak venni a gazdagoktól (akik így még gazdagabbak lesznek )
Hát ha nem veszélyes tulon túl nagyot rakni rá pl 120-ast esetleg 130-ast akkor jó. És igy azért gondolom döntögetni is más. Azért tuttam hogy lesz olcsób, hozzáférhetőbb megoldás. És elöre milyet lehet fölrakni? 90-est 100-ast? (Asszem elöl 80-as van ha jól emléxem.)
a képen látható gumi 130-as és mint látod nem szökik ki a levegő 130-ast sokan használnak, de a legtöbben 120-ast szoktak rádobni. Nekem most van 110-es és 130-as gumim is itthon, és azon töröm a fejem hogy melyiket rakassam rá. Valszeg egyenlőre a 110-es lesz, az szinte alig használt.
Aha 110-es Hát ezt elöbb tudnák szerezni mint NSR felnit. De az mennyivel is nagyobb? 120-as már necces mi? De nem szökik ki a levegő? Amugy ha olyan széles mint a képen akkor már jó is.
a gyári felnire is lehet szélesebb gumit venni, de nem javasolja a kereskedő a 110esnél vastagabbat mert összerántja a gumit a felni, bátyám vett 110eset és neki nagyon bejött, és hamarabb is melegedik a gumi mert máskor mikor a gyárival ment épp hogy langyos volt, de most megy 1 kis távot és már meleg is a gumi!
Ahogy nézegetem a netet, egyre jobban tetszik a cbr. És rájövök hogy ez egy szinte tökéletes motor. CSak 1 baj van vele, amit én nehezn tudnék orvosolni. A kerék. Már allig várom hogy mehessek az A1-re. De nem sokára az is eljön.Addig is itt van pár kép, mert egyesek már megoldották ezt a problémát De nekem fogalmam sincs honnan tudnék nsr kereket szerezni.De ezen ráérek akkor tünödni ha jogsi is lesz motor is lesz. Addig is hajtom a jó kis 50-est.
Szorgalmasan olvasom a forumot mar regota és sok érdekességet megtudtam már Tőletek
Viszont lenne 1 kérdésem.Mennyivel dob több teljesítményt a motorra az ha nem "csak" 1 dobot veszek rá hanem egy egész rendszert? Erőssebb lesz ugy mint csak 1 dobtol?
Hüséges forumfigyelő : TT
egyébként bátyám 110es gumija 12rugó volt
Nem állítható a futómű.