Hello Szeki!
Volt szerencsém kipróbálni egy YBR-t, mivel egy haverom most vette.Még bejáratós, így igazából nemsokat mutatott, de 6ezren 70-et lehet vele tempózni, és sztem a vége is lesz 120!hangja télleg frankó, VISZONT, persze bejáratós, de nagyon idegesítő, hogy felcsavart alapjárattal néha még váltásnál is lefulladt...sőt még tök melegen is néha rákellett rakni a szivatót...remélhetőleg járatás során ez megoldódik!azzal viszont nagyon figyelni kell, hogy alapból furcsa volt az üléspoz. de mikor kanyarba döntöttem volna reflexből, majdnem kirepültem dönteni nemigen lehet, a kormány viszont majd 360fokban forog
mindentösszevetve eddig nekem bejött, de biztos nem rá egy 2t sportmotor után..ez igazi kezdő motor...
A kis CBR-nek meg vannak a korlátai, mert a 13 LE-től nem lehet azért csodákat várni.Annyit azonban igen hogy folyamatosan jól pörög, húz kb 100-110-ig és te suhansz vele az úton
Ugy ahogy mondod.Én otthon vagyok a robogós témába, de most szeretnék tályékozódni ebbe 125-ös kategóriába is.Ha mindn jól megy talán jövöre kapok egy cbr-t.Meg jogsim is lesz.Van egy két pofátlan árú robogó is, van amin cbr-t kapni.
Neked cbr-ed van? De mondjuk fullra felnyomha nem hiszem hogy annyira kezes lenne.DE lehet vele attol még agressziven menni nem? Én ugy szeretek.Az YBR-is nagyon jó gép, csak kissé fura váltás egy mito után.Viszont nagyon megéri föleg 2 évre, annyi mint egy jobb robogó.És elveri
Te tudod, de én azért választottam a CBR-t mert egyrészt HONDA, másrészt meg a REPSOL fényezés nagyon vadító külsőt kölcsönöz a gépnek, mindezek mellett ugyanúgy gazdaságosan fenntartható, könnyen kezelhető kis kezes bárány.
Volt szerencsém kipróbálni egy YBR-t, mivel egy haverom most vette.Még bejáratós, így igazából nemsokat mutatott, de 6ezren 70-et lehet vele tempózni, és sztem a vége is lesz 120!hangja télleg frankó, VISZONT, persze bejáratós, de nagyon idegesítő, hogy felcsavart alapjárattal néha még váltásnál is lefulladt...sőt még tök melegen is néha rákellett rakni a szivatót...remélhetőleg járatás során ez megoldódik!azzal viszont nagyon figyelni kell, hogy alapból furcsa volt az üléspoz. de mikor kanyarba döntöttem volna reflexből, majdnem kirepültem dönteni nemigen lehet, a kormány viszont majd 360fokban forog
mindentösszevetve eddig nekem bejött, de biztos nem rá egy 2t sportmotor után..ez igazi kezdő motor...
szerintem azt nem kéne már folytani.... teljesen perfekt tanulómotor!
az lenne a kérdésem hogy a CBR 125 hány lóerő fojtással és anélkül?
Itt a tavasz!
Mik a fejlemények hol mikor legyen tali?
Mehetünk nyitásra, de nem tudok sokat maradni.
qrva életbe
PÁPÁ
F4ther nekked mi van a CBR-el?
Csinálják már?
Szerintem az ennyémnél most ér véget a papirmunka (biztositó) és már nekki is álnak h meg javítsák!!!