Gondolom az eredeti gépkönyvében az ülepítőszűrő a centrifugálszűrő, de akkor miért van benne hogy 12000 km-enként ezt a szűrőt tisztítani kell? Vagy 12000 km lenne az élettartama a motornak utána felújítás? Azt azért nem hinném.
Üdv!
Most vettem egy CBR125-ös gépet.
10500 km van benne, a karbantartási terv szerint 12000 km-nél kell a motorolaj ülepítő szűrőt cserélni. Kérdésem az lenne hogy vajon ez az?: http://www.sportmotor.hu/motor...
Vagy ez tényleg csak az olajpumpa előtti biztonsági szűrő?
Olvasgattam a fórumot, láttam már volt ez téma, de nem találtam meg a végső tényeket :) :(
Előre is köszönöm!
Beléptem a CBR tulajdonosok táborába. Bazsi13 által ajánlott gép új tulajdonosa vagyok. Lábon hozta el az egyik motoros ismerősöm 200 km-re, mert még nincs meg a B-s jogsira a különbözetim A1-re. Most hogy itt van, jóval nagyobb a motiváció, hogy végre nekiugorjak a vizsgának. Olvastam már a fórumot a motor vétel előtt is, de utólag tudatosult bennem, hogy összefutottak a szálak. :)
Természetesen egyenesben kell nézni. Ha egy kicsivel több, az nem tragédia, egyébként is van túlfolyója túltöltés ellen. A jobbos lábtartó mögé van kivezetve a forgattyúsház szellőzőcsövével meg asszem a hűtőrendszer túlfolyójával együtt.
Üdv a kisCBR tulajok között! Először is, a vízhőfok mutató nekem sem megy nagyon fel, pedig én vadiújan vettem, vagyis ez normális. Valljuk be, azért a műszerek nincsenek a helyzet magaslatán, amikor az üzemanyagszint-jelző lefexik (lejjebb már nem tud menni a mutató), akkor még elmegyek 50-60 km-t. A kisCBR nagyon jó tulajdonsága viszont az egyszerű szerelhetőség. Nekem is kiégett a műszerfalvilágításom jobboldalt, és féltem, hogy mennyire kell szétbombázni. Semennyire. A műszerfal körüli műanyagot négy csavar tartja, azokat kell kivenni. Utána alulról a műszerfalat két csavar fogja, azokat is kivesszük, és máris feljebb lehet húzni az egészet annyira, hogy az izzókhoz hozzáférjünk. Célszerű mindkét izzót kicserélni, mert egyébként tuti, hogy két hét múlva kimegy a másik is.
Mondjuk elvileg van termosztát, ami megakadályozza, hogy úgy istenigazából túlhűtse a blokkot. Én azért csak szeretem letakarni ilyenkor. Nyáron viszont erősen célszerűtlen ilyesmit rajta hagyni, esetleg nem tesz neki jót.
Ha az enyim lenne az a kiscibere, én tuti letakarnám részben a radiátort valamivel ilyen időben, a legjobb eddig egy műanyagkanna oldalából kivágott lap volt. Teresán az év kevésbé boldog felében mindig rajta van egy ilyen hűtésgátló.
Műszerfalba persze, simán mehet a led, hogyne, bár nem tudom, konkrétan a CBR-be milyen kell. Sőt. Színezheted is, ha az tetszik. Én is piros-sárga hátsó világítást tettem bele. A visszajelzők mögé fehéret, de ezt egy kicsit bánom, mert (mint kiderült) hideg fehérek, így a piros rózsaszín lett, a zöld aoi, a sárgát el se tudom mondani, micsoda, a kék meg csak fényes Szóval ha megint hangulatom lesz szétszedni, kapnak azok is megfelelő színűt szerintem...
Majd jön valaki, akinek van kisCBR, mert én csak kibic vagyok, azért nézegetek be, mert valamikor szerettem volna ilyet (nem, semmiképp nem repsolt, nekem a fekete-fehér tetszett, amíg tavaly ki nem jött a szürke-narancs, az szerintem akkora design, hogy akkor is csorog rá a nyálam, ha egyáltalán nem is kéne )
2 hete lettem új honda moci tulajdonos :)
Egy 2005ös repsol mintás cbr 125 öst vettem.
Az első igazi motorom, ha leszámítom amit 14 évesen a babettávál műveltem :D :D
B125 ös jogsit tervezek tenni, amint lehet a következő hetkben.
Lenne viszont azonnal 3 kérdésem hozzátok.
Hosszabút után (haverom elvitte 10kmre meg vissza), is csak 1/4 körüli vizhőfokot mutat a gép. Ez normális? Mondjuk odakinn 11 fok van és nem tolta neki a haverom,de érdekes volt nekem.
Emellett a müszerfalam jobb oldala éjszaka sötét :( kiégtek az izzók, azokat hogyan cseréljem? Akár ledesre is cserélném, valaki csinált már ilyet?
Köszönöm. A tiéd is szép. Nézegettem én is a Repsolosokat is, de mikor megláttam ezt, tudtam, hogy ezt fogom megvenni, és így is lett. :)
Most vettem egy CBR125-ös gépet.
10500 km van benne, a karbantartási terv szerint 12000 km-nél kell a motorolaj ülepítő szűrőt cserélni. Kérdésem az lenne hogy vajon ez az?:
http://www.sportmotor.hu/motor...
Vagy ez tényleg csak az olajpumpa előtti biztonsági szűrő?
Olvasgattam a fórumot, láttam már volt ez téma, de nem találtam meg a végső tényeket :) :(
Előre is köszönöm!
Nekem is egy hete lett meg, és 19 én megyek a különbözetire :)
Nekem is megjött a motivácio!
Nagyon szép feketében is! Gratu hozzá!
Beléptem a CBR tulajdonosok táborába. Bazsi13 által ajánlott gép új tulajdonosa vagyok. Lábon hozta el az egyik motoros ismerősöm 200 km-re, mert még nincs meg a B-s jogsira a különbözetim A1-re. Most hogy itt van, jóval nagyobb a motiváció, hogy végre nekiugorjak a vizsgának. Olvastam már a fórumot a motor vétel előtt is, de utólag tudatosult bennem, hogy összefutottak a szálak. :)
Ha megszorulok szólok!
Üdv
Funnyboy
Megvan ,de Még megtartanám,a kocsimról is meghagytam. Ki tudja mikor jön majd jól.
De azért leirhatod mennyit gondoltál érte.
Üdv
Funny
Látom sportdobod van, nem adod el a gyárit?
Új vagyok, de erre leletem.
Talán a megvétele is megfontolandó :)
http://auto-motor.vatera.hu/al...
Amugy asszem amit leolvastam nissin nkx16ff
Ez nagyon hasznos volt ,köszönöm Nektek!
Azt a tulfolyot én is láttam, tényleg!
A müszerfal ledesítésén gondolkozom, de gondolom ahoz rommá kellene szedni, majd meglátom ,de asima izzócsere akkor nem is olyan bonyolult!
Köszi még1 szer!
funny
Na de jo!
Én még sajnos nem tudok menni sokat mert B125 ös jogsira hajtok és még nincs vizsga itt Fehérváron.
De akkor ez rendben van, ennek örülök!
másik, az olajszintet ugye nem sztenderen kell nézni? mert ugy száraz a pálca.
Egyenesben meg kicsit sok volt.
HA valaki tudna a konkrét müszerfal operácioban segíteni mgköszönném :) :)
Műszerfalba persze, simán mehet a led, hogyne, bár nem tudom, konkrétan a CBR-be milyen kell. Sőt. Színezheted is, ha az tetszik. Én is piros-sárga hátsó világítást tettem bele. A visszajelzők mögé fehéret, de ezt egy kicsit bánom, mert (mint kiderült) hideg fehérek, így a piros rózsaszín lett, a zöld aoi, a sárgát el se tudom mondani, micsoda, a kék meg csak fényes Szóval ha megint hangulatom lesz szétszedni, kapnak azok is megfelelő színűt szerintem...
Majd jön valaki, akinek van kisCBR, mert én csak kibic vagyok, azért nézegetek be, mert valamikor szerettem volna ilyet (nem, semmiképp nem repsolt, nekem a fekete-fehér tetszett, amíg tavaly ki nem jött a szürke-narancs, az szerintem akkora design, hogy akkor is csorog rá a nyálam, ha egyáltalán nem is kéne )
2 hete lettem új honda moci tulajdonos :)
Egy 2005ös repsol mintás cbr 125 öst vettem.
Az első igazi motorom, ha leszámítom amit 14 évesen a babettávál műveltem :D :D
B125 ös jogsit tervezek tenni, amint lehet a következő hetkben.
Lenne viszont azonnal 3 kérdésem hozzátok.
Hosszabút után (haverom elvitte 10kmre meg vissza), is csak 1/4 körüli vizhőfokot mutat a gép. Ez normális? Mondjuk odakinn 11 fok van és nem tolta neki a haverom,de érdekes volt nekem.
Emellett a müszerfalam jobb oldala éjszaka sötét :( kiégtek az izzók, azokat hogyan cseréljem? Akár ledesre is cserélném, valaki csinált már ilyet?
Köszi
Üdv
Köszönettel!
Funnyboy