Sziasztok.
Következő kérdéssel állnék elő!
Sajna egyetlen műszerfalon elhelyezkedő analóg mérőmnek nincs háttérvilágítása! :(
Vigyem el szervízbe (15 ezer izzók darabja egy ezres) vagy kezdjem el lebontani a motort.Sajna nem vagyok egy nagy barkácsolós,eddig a kis RS 50-emet foltozgattam de őhozzá nem merek úgy hozzá nyúlni.
Mennyire kellene lebontani a motort hogy hozzá férjek az izzókhoz?
A segítséget előre is köszönöm
Ja én is most kezdtem használni a kis gépet és kicsit furcsa volt de már kezdek hozzászokni.Gondoltam hogy nem a motorral van gond mert az állapota nem azt tükrözi.
Mindenkinek köszi a rezonanciás dologra a választ!
Mondjuk elég durva h ez normális :D Majd megszokom...
Ha véletlen valakinek mégsem rezonál, azért szóljon :)
igen az a szűrő de elég azt cserélni vagay tisztitani akkor ha valami más probléáma miatt megkell bontani a blokkot . De csak ezért a szűrőért nem szokták megbontani. üdv márkatárs
Normális jelenség nekem a 250-es cbr is berezonál 8 ezer felett igaz közel se olyan mértékbe mint a 125-ös csak a tökrön látom a rezonanciát de a 125-ösnél még talán az idomokon is érezni
hali. Nekem 250-es cbr van a 2011-es évjáratú. Honda szalonba azt mondták hogy elég ha nézed a vízet és az olajt aztán ha nem pörgeted szét akkor egy életet kibír és szerintem ez így is van .
Üdv.
Valaki olyan segítségét szeretném kérni akinek már régóta van ilyen motorja és sok mindent átélt vele, olyan lenne az igazi aki magának is szervizelte. Konkrétan motorvásárlás előtt vagyok és azt szeretném megtudni, hogy ennél a fajtánál mi az amire nagyon kell figyelni, milyen hibák a leggyakoribbak meg, hogy hány km után vannak szervizek és ezek mit takarnak...
Üdv motortársak :)
Segítségeteket szeretném kérni több itteni forumozótól is.
Nekem is Honda cbr 125-ösöm van 2004-es 29.000km-erel
Feltűnt nálam egy számomra elég súlyos hibajelenség a motoromon,viszont szeretnék megyőződni arról hogy neme esetleg a motor típus hibája lesz...
A problémám a következő:
A váltó secunder tengelye amin a kislánckerék van radiálisan nekem lóg,magyarán ki be mozog a tengely sajnos pár mm-ert
Más tapasztalta ezt a hibajelenséget?Gépkönyvből látom hogy a váltó primer és secunder tengelye is golyóscsapágyazású,bár a kihézagolását nem tudom a váltónak,azt se menyire "passzentosan " van illesztve a tengely a csapágyba...
Ha nem lenne nagy kérés akinek van cbr 125-öse kapja le a kislánckerék deknijét és mozgassa meg azt a secunder tengelyt és ossza meg a tapasztaltakat!
hivatalosan ott nem kellene lennie mm-eres lógásoknak ,de nem zárom ki hogy a mérnök urak odatervezték azt a lógást,valaminek elkel kopnia...
Előre is köszönöm aki leírja menyi km-erel tapasztal e lógást és ha igen kb mekkorát...
Következő kérdéssel állnék elő!
Sajna egyetlen műszerfalon elhelyezkedő analóg mérőmnek nincs háttérvilágítása! :(
Vigyem el szervízbe (15 ezer izzók darabja egy ezres) vagy kezdjem el lebontani a motort.Sajna nem vagyok egy nagy barkácsolós,eddig a kis RS 50-emet foltozgattam de őhozzá nem merek úgy hozzá nyúlni.
Mennyire kellene lebontani a motort hogy hozzá férjek az izzókhoz?
A segítséget előre is köszönöm