Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köszi az infót:) igen olajat tudok cserélni,azzal nincs gond nekem amúgy nagytesó van (1000rr),barátnőmnek van 125ös cbr e, motul olajat akarok venni bele,az 1000esbe is azt rakok,a kistesó is olyat kap
akkor 8deci körül kell bele,okés
üdv:Tomi
Hello!
A 125-ös cbr-be 1 litert (én MOTUL-t ajánlok) ír a könyv, bár nekem személyesen 7-8 deci elég volt. Ha beletöltötted, utána járasd egy picit a motort, majd leállítod és megnézed az olajszintet (vízszintes motornál), ha kell utántöltesz. Bár gondolom ezt tudod te is...
hali
pontosan mennyi olaj kell cserélénél cbr 125be?
Hello!
El kell szomorítsalak, szinte semennyit. Legalábbis nekem (nyílt, motorral együtt vettem, külsőre olyan mint a gyári csak a vége nincs lekonyítva). Ezek még olyan "kis" teljesítményű gépek, hogy nem sokat ér a sportkipufogó...dobot is ha veszel szerintem csak a hang miatt éri meg, nagy változás nem lesz, legfeljebb egy picit több nyomaték.
Inkább az első fogaskereket lehet variálni, ha veszel rá egy kisebbet, akkor nagyobb lesz a végsebesség.
Legalábbis dob terén tapasztalat, ha valakinek van nagyobb változás az jelezze kérem...
Sziasztok rég irtam ide igy egy kérdést szegezek felétek.
ha a jövöbeni CBR-met megszeretném kicsit vaditani teljesitmény terén akkor mit ajánlotok?legkézenfekvöbb egy sport kipufogo felrakása gondolom.egy sport dob mennyit dob a motor teljesitményén és végsebességén? és milyet ajánltok.
köszi a segitséget :)
120%ék ez a baj!Ez egy afféle biztonsági cucc,úgy mint vannak motorokba amikben pl van dőlés érzékelő...

Amúgy haveri kör is szívott már hasonló problémával,csak ott,a kapcsolón belül az érintkezők oxidáltak be....Hasznos dolog a motoron,de meglehet nélküle is lenni :)
Reméltem hogy ez a baj,ez így egyszerűen orvosolható.Köszi!
Hogyne lenne!Az pont arra szolgál hogyha be van indítva a motorod,és standeren van és úgy próbálod sebességbe rakni hogy leálljon a motor!Ezért áll le!Forraszd vissza,vagy forraszd össze a két kábelt,és akkor direktbe működik a rendszer,kiiktatod a kapcsolót....(mintha mindig fellene hajtva a stander)
Sziasztok!A hétvégén elővettem a gépet, gondoltam megjáratom, és az történt, és folyamatosan történik, hogy mikor berakom sebességbe, a motor rögtön leáll, de úgy mintha olyankor egy kapcsolóval leállítanám. Megnéztem, és egyelen rendellenességet találtam, mégpedig azt hogy a kitámasztónál lévő kapcsolóról mindkét vezeték le van szakadva. Szerintetek van összefüggés?
köszi a részletes leírást:) Ma elment tankolni., sztem eléggé teletöltöttem:) Manual vhol a hátsó fékhez rajzolja a leeresztőt, majd megnézem remélem meglesz:D csak 1xűen kitekerek ott 1 csavart és már folyik is a benzin?
Mindenesetre ez egy tanács,végül is úgyis úgy teszel ahogy majd te szeretnél :)
Jogos kérdés lenne akkor a tankban pl miért nem csapódik ki? azért mert ott nem ml benzinmennyiség van,hanem jó esetben 1 liter felett, a lényeg lényege nem tud "kipárologni annyira a benzin" hogy ott kitudjon a tank aljára csapódni az adalékanyagok hada,sokkal inkább az a probléma lép fel hogy sajnos fém tank hátránya korrózió,és bizony párolog minimális benzinmenyiség,de azért nem napok alatt és nem liter számra,igyekezni kell kiszorítani minél több levegőt,ne segítsük elő az oxidációt a szép kis tank belső felületén....
Látom nem érted :)

Naszóval a benzinben található különféle adalékanyagok.a Motor hosszas állása alatt a karburátorban az úszóházban lévő benzin mennyiség elég csekély térfogatú,és a karburátoron található levegő furat/tok-on a benzin bizony párolog(melegben még jobban párolog gondolj csak bele nyári jó időbe)

Sajnos hosszas állás alatt ez a kis mennyiség az úszóházból elpárolog,de az adalék nem párolog el hanem kicsapódik,pl úszóház falára,fúvókákra,járatokat eltömíti...

Ha így egyszerűbb: Oldat = oldószer + oldott anyag Jelen esetben Oldat:benzin+adalékanyagok,megszűnik az oldószer marad az oldott anyag.....Ez bizony kicsapódik,kb olyan gyantás szerűen...és élvezet kipucolni,belerakódik a járatokba,és nem egyszerű azt eltüntetni onnan,tud szép kis dugulást eredményezni....

Lehet nem voltam érthető nem tudom...azért igyekeztem :)
+16 ban lenne. Ezt azért írtam, mert korábban írtad, h hidegben bekocsonyásodik. Na de +16 fokban már csaknem. Ok, tankot megpróbálom színig tölteni
-16 fok igen csináld meg,nem olyan nagy ördöngőség leengedni a karbiból a benzint,és megtölteni a tankot amenyire csak bírod..

Az is lehetséges hogy teljesen leengedni a tankból a benzint,és befújni a tank oldalát hirtelen nem tudom mivel de valami spray,vagy bár ezt csak hallottam hogy benzin helyett, gázolajat töltenek "IDÉGLENESEN BELE CSAK TÁROLÁSIG-utánna ezt leengedik és kimossák a tankot!
ne járasd,azzal többet ártasz vele ha el sem éri az olaj az üzemi hőfokot.ha precíz akarsz lenni menj vele 20km-t,így minden meg lesz mozgatva benne.
hali nekem 250-es honda cbr-em van az idei változat. Az lenne a kérdésem hogy a téli tárolás során beszoktátok indítani a motort egyszer kétszer havonta legalább? Nekem most csepptöltőre van kötve de havi szinten azért leglább egyszer beinditom és hagyom járni legalább 5 percig így talán az olaj sem állosodik be ugy, nem akarok olajcserével nyitni a szezonba majd. Tudom javasolt de nem igen áll modomba 20 ezerret fizetni a szerviznek egy olajcseréjért mivel még garanciás nem nyulhatok hozzá illetve lekell bontani az egéssz oladalidomot és a hasidomot is hogy hozzáférjek az olajszűrőhöz.
és et az egész hercehircát akkor is meg kell csinálni ha fűtetlen garázsban áll majd feltehetőleg? (~16fok)
Tankot ugy is lehetetlen színig tölteni, h ne legyen benne egy csepp levegő sem..
A karburátorban rossz esetben a szellőző furatokon elpárolog a benzin,a maradék ami a benzinben volt(adalék anyagok) kicsapódnak a karbi aljára 2-3hét vagy hónap után magyarán hosszas állás után, ez a massza olyan mint a gyanta beleköt...szép zöldes színű "trutymo lesz" mellékesen valamennyi víztartalom is előfordul ami beletud fagyni a karburátorba... nem vesztesz vele sokat ha leengeded a benzint

Tankot meg teli töltsd mert jogos a kérdés tankba nem ül ki az adalékanyag nem csapódik ki? nem! mert ha kiszorítod a levegőt,ami a karburátorban lehetetlen,szellőzőfuratok stb stb... akkor 1. nem csapódik ki a pára ami hozzájárul az oxidációhoz a tankodon,kettő nem párolog el anyi benzin hogy csak az adalék maradjon a tankba,karbi úszóházában lévő benzin menyiség bizony eltud párologni és az a kicsapódott adalékanyag reakcióba lépve az oxigénnel szépkis gyantát alkot ami beleköt.....tanknál az a lényeg legyen teli rozsdásodás elkerülése végett,és mivel tele van elég benzin van benne ne csapódjon ki semmi se a tankba...
kösz szépen. Majd megnézem a karbi csavart, de még sose csinátlam iylet. mi történk ha nem engedem le?
Karbis volt szerintem, de mire hívtam már eladta, a másik meg nem érdekel, ami volt fent. A többi drága. :) Most úgy néz ki, hogy hétvégén jön a CRM.
Milyen tipust karbis vagy injektorosat?
nemtölti fel a képet de karbi alján van egy leengedő csavar
Lehetséges hogy így? :)
Karbiból hogy lehet leengedni a benzint?