Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hali. 12 ezrenként van a szervíz szoval a könyve szerint 12 ezrenként kell olajat is cserélni de sokan az évenkénti cserét ajánlják de én mindig is szervizintervallumok alapján cseréltem az olajat az ez elötti motorjaimba. Most a 250-es cbr-be 3500km-nél járok. eddiga legtöbb amit mentem vele az 156km/h és a 130-at igen tudja utazóba simán. én átlag 100-110-el használom a fogyasztás 3 liter kölül jön ki. Nagyon jól gyorsul könnyü vele elözni nem igen kell visszaváltani. A különbség a 125-ös meg ez között annyi hogy ez nem érzi meg a dombokat ugy mint a 125-ös meg kétszeméllyel is lehet vele haladni illetve jobban gyorsul meg kiemeli kerékre nem kell a kuplungal se játszani. Két személlyel is mentem 140-et vele
Így igaz, valószínűleg én is így fogok tenni.
Szia bazsi13! Igen, esetleg érdekelne. Kérlek, írj róla, küldj képet, vagy a hirdetésed, ahol meg lehet nézni. (nemenyilaszlo@freemail.hu)
Ma voltam eredetiségvizgán meg okmányirodán ugyhogy a mai naptól hivatalosan is enyém a gép.Ma tudtam kipróbálni először igazán és bár reggel vittem -8 fokban azért jó volt és mentem is vele 100km-t.
Nekem kicsit furcsa hogy 4000alatt semmi se történik,de 125-ös motorom vagy 6 éve nem volt.Ahogy éreztem a váza nagyon stabil és dönteni is jól lehet(ne).Majd tavasszal.
Akkor egy kicsit átidőzítve a dolgokat, lehet neki 8 ezres intervallumot csinálni, úgy tűnik :) Mindent megkap akkor is, csak picit átrendezve. Csak mert napi használatú járműnél szerintem kényelmetlenül gyakori a 4 ezres ciklus, 8 ezer már barátibb azért.
Meg ha lenne nekem ilyenem, tuti nyomnék vele hosszabb túrákat is, ott is hátrány a túl gyakori szervizigény, tuti átrendezném a dolgokat. Az olajjal nem lenne bátorságom lazázni, azt kapja csak meg, amikor a gyárban megfelelőnek vélik.
Köszönöm, rendes tőled! Igyekezni fogok! :)
Az fórum tetején van egy keresőmező, írd be, hogy "gyári leírás", majd klikk "keresés ebben a topicban". Az első találat az általam lefotózott leírás idevonatkozó része. De egyébként, mivel karbantartási naplót vezetek egy Excel-táblázatban: 1000 km - olajcsere, 4000 km - ellenőrzések, kenések, tisztítás, szelephézag-állítás, 8000 km - ellenőrzések, kenések, tisztítás, olajcsere, gyertyacsere, 12000 km - ellenőrzések, kenések, tisztítás, szelephézag-állítás, légszűrő csere. 16000-nél ugyanaz, mint a 8000-es. De ha már nem garis, 4000-enként olajcsere, 8000-enként gyertya, 12000-enként légszűrő. Időnként azért el kell vinni szelephézag-állításra is. Évente legalább egyszer, de inkább kétszer be kell fújni a forgáspontokat (kuplung, fékkarok, lábtartók, oldaltámasz, stb). A láncot én kéthetente szoktam fújni (6-700 km), ha jó láncspray-t használsz, nem kell gyakrabban. Egyébként is hallani a hangján, amikor kéri az anyagot.
Oka, várunk a kisCiBeRe tulajok között!
Szia!
Köszi a választ! Visszaolvastam, megtaláltam, meggyőztél!
Megveszem, ha találok egy jót!
Köszönöm!
De ha olaj csak 8-anként kell bele, akkor mi a fenét csinálnak minden 4 ezernél? Van valami papír elérhető helyen erről?
Nem, olaj és gyertya is 8000-enként, ez a gyári előírás. Persze nem volt csúnya a gyertya a 8000-es cserénél. De mint mondtam, ha már nem kell szervizbe hordanom (garis), átállok a 4-5000-es olajcsere-periódusra.
Mármint olaj 4, gyertya 8 ezrenként? És meg is szokta enni a gyertyát ennyi távon? Mert nekem 20 ezrenként szokta is mutatni a szerelőm, hogy jól megcsócsálta Teresa, na de 8 ezer alatt? Jó, mondjuk egy hengernél olyan mindegy a gyertya költsége
Üdv! Harmadszor már nem írom le, miért ezt vettem. Néhány oldalt lapozz vissza, és ott leírtam nemrég. Hátrányát nem tudnék mondani, talán a teljesítmény. DE: kinek mire kell. Amire nekem, arra elég a 13 paci is. Bár a következő 250-es lesz, hogy azért 100-ról se legyen gond az előzés. Az NSR-hez képest biztosan csalódni fogsz teljesítmény tekintetében, de minden másban jobb a kis CiBeRe. (Fogyasztás, szervizelés, stb). Szóval lapozgass vissza kicsit, és keresd a hsz-eimet.
Igen, ezt a cikket én is olvastam. Ha 12000-es lenne, az jó lenne. A 125-ösök 4000-enként mennek szervizbe. 8000-enként olaj és gyetyacsere, 12000-enként légszűrő. Persze ha lejár a garancia, én is 4-5000-enként fogok olajat cserélni. De még mielőtt belémkötne valaki, a gyári olajcsere-periódus 8000 km.
Tudtommal az a négy szín van, de talán még kiadtál Repsol-os festéssel is, az narancssárga (is). Amit belinkeltél, az piros, csak a napfény miatt megtévesztő.
Sziasztok!

Zavarnék egy kicsit, ezért elnézéseteket kérem!
Motorváltás előtt állok, és külsőre nagyon megfogott a CBR125R...
Mivel ti már mindannyian ilyen gépekkel mentek, ezért azt hiszem tőletek kell megkérdezzem az előnyös és hátrányos dolgait is a gépnek. Érdekelne, hogy mik a legnagyobb, legsűrűbben előforduló hibái, mennyire szervízigényes a motor, 2 személlyel mennyi az utazósebessége, valamint az is, hogy egy személlyel mennyi az utazója. Nagyjából egyelőre ennyi lenne. Előre is köszönöm szépen a segítségeteket és a válaszaitokat!
További szép napot!
Tényleg, miért nem látom sehol az adatlapokon egy motornál se a szervizperiódust?

Amúgy ezt találtam (forrás: http://www.origo.hu/motor/2011...):

"Az alig 161 kilós kis motor nagy erénye, hogy 12 ezer kilométeres szervizciklussal és két év korlátozás nélküli garanciával büszkélkedhet."

Ha ez tényleg azt jelenti, hogy 12 ezrenként kell csak cserélni, az nagyon pozitív. A 125-ösnek tényleg 4 ezrenként kell? Valamiért 6-ra emlékeztem, persze ez nem jelent semmit, nem értek hozzá... csak valamikor szerettem volna. Az az újabb szürke-narancs most is nagyon tetszik...
Wáááááhh de csudijól néz ki a gép! alig várom hogy nekemis meglegyen...ésis az újabb modellt néztem nagyon nagyon szépek...
hány féle színben adták ki őket? ez a 4 szín lenne?

http://www.mcnews.com.au/Testing/Honda/2007_CBR125R/CBR125R_M
ontage.jpg

szerintetek ez a gép milyen színű? piros vagy narancssárga?

http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_cbr_
125-5452374

előző kép szerint csak pirosban adták ki... én ezt inkább narancssárgának nézem.vagy csak a fények játszanak a színekkel? vagy egyszerüen csak szeretném sárgának látni
Köszi. Majd viszem szervizbe, jelezni fogom, aztán gyertyacsere után kiderül, az egyébként is esedékes. De tavasszal már nem biztos, hogy kiderül, jó lett-e az új gyertyával, mert 8-10 fokban már nem csinálta, inkább 5-6 foknál szokta. De ha új gyertyával is csinálja, és a szerviz sem tud rá okosat, feltétlen kipróbálom a 100-as benzint. Egyébként milyen a 250? Azt szeretnék majd később. Sokkal jobban gyorsul, mint a 125? Előzni milyen vele? Utazóban viszi a 130-at? És a legfontosabb: azt is 4000-enként kell szervizbe hurcolni?
hali. Nekem 250-es honda cbr-em van 2011-es évjáratú és nekem is leáll hidegen elsöre még melegebb napokon is. Melegen nincs gond. A megoldást megtaláltam V-power 100-as benzin még lejegesedett tankkal meg minden tiszta jeges volt a motoron ugy is indult első gombnyomásra. Azota V-power 100-ast teszek bele igaz drágább de kiméletesebb megoldás mint inditgatni
Döntsd el magad (176 cm, kb. 70 kg):

http://www.kepesmotor.hu/cagiv...

Hátha valakit érdekel...
Halóhaló!

Még egy olyan kérdésem lenne, hogy mennyire nagytestű motor ez élőben? Én a 185 cm-el mókásan mutatnék rajta?
Helló mindenkinek!

Szeretném megtudni h. honda cbr 125r nek a lenkerek lehuzója mien paraméterekel bir...
és hogy 1álltalán hol is lehetne ilyet kapni rendelni
Ha lehet erre az gmailra külgyétek már el nekem

vidabela1975@gmail.com
Mikori a gép?
Amugy én is most vettem egyet,kb 1 hónapja de menni nem nagyon tudtam még vele.