Hali hát szerintem az első leirást válaszd hogy veszel egy drágábatt szerintem max 400-ért aztán ennyi. Nem igen érdemes tuningolni mert nagy különbség ugysem lesz. MAx sport dobot meg sporlégszüröt tudnál rá tenni de egyiknek sem látom sok értelmét. A sport dobtól sem lesz sokkal nagyobb meg mélyebb hangja meg telsejítménybe sem fogod érezni azt a max fél lóvat vagy egyet. A sportlégszűrő meg csak beszivja a sok port meg minden csak a gond van vele nekem volt már sport légszűröm a másik motoromon.
Sziasztok.Köv. hónapban szeretnék vásárolni cbr 125öt és a keret rá úgy 400-450.000. Két opció között vacilálok, az egyik hogy ennyiből veszek motort és pont, a másik hogy 300ér is árulnak már 2005-6os modelleket, és hogy egy ilyet tuningolnék fel a maradék összegből.A véleményetek érdekelne, a kettes opciórol, és hogy ekkora keretből egy fontossági sorrendet ha megvitatnánk annak nagyon örülnék.Egyébként 23vagyok, eddig robogóm volt, melóba járni veszem elsődleges célbol.Köszi előre is.
akkor mindig 4 ezer km után cseréled az olajat? Szezontól függetlenül? Mámint te sem cserélsz olajat szezon elején csak akkor ha megvan a 4 ezer? mert én nem cseréltem a robogomba se szezon elején soha csak amikor megvolt az adott km. Igy most a cbrnél se fogom csak km után. a Robogó már 7 éves és nem lett töle baja hogy nem volt olajcsere szezon elején. Havi egyszer vagy kétszer beinditom járni azt ennyi
Üdv emberek! Rég írtam ide, s most is azért mert eladó a szerelmem!
Idén már biztos nem ülök rá (babona). Hívjatok nyugodtan bármilyen kérdéssel! http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_125_r-5544315
Gyönyörű a moci, a leszabályzós videó is jó, gyönyörű hangja van, nyilván élőben még jobb. A kis CBR-nek is a hangjába zúgtam bele először, amikor még csak keresgéltem, megnéztem egy német srác videóját, és amikor beindította, na mondom, ez kell nekem. De azért meg fogom nézni feketében is élőben.
Ja gondos tulaj, odafigyelő, egy forintot nem kell rá költeni, új gumi stb.Kérdezhetc nyugodtan, mer amúgy tudok róla mindent.Csak nemtudtam hol hirdeti.
Nem értem, a 250-esből miért nincs olyan "KTM"-színű, mint a 125-ösből, mióta kijött abban a színben, azóta csorgatom rá a nyálam, pedig egyébként semmi szükségem nincs rá
Mindenesetre CBR-ként jelen felállásban szerintem kicsit kevesebbet eszik egy injektoros F650-nél, nekem azért erősen csínján kell bánni azzal a 100-110-zel (na meg a fékkel), ha 3 liter alatt akarom tartani, télen nem is megy lassabban se.
Nagyon kíváncsi lennék egyébként erre a 250-esre egy NC700-szerű körítésben, pakolóhellyel, (saját magához képest) extra hosszú hatodikkal, mit hozna úgy (főleg fogyasztásra), szerintem faja munkába járós meg könnyű túrázó lenne, csak félek, kereslet nem nagyon lenne rá errefele, valahogy nem szokták értékelni a kisebb gépeket, max "városba"... de lehet, hogy mire oda jutok, lesz ilyen elektromosban is, bízom benne, hogy Teresa nem hagy cserben még jó ideig
valakinek kérdésen van még az uj 2011-es évjáratú cbr 250r-röl az irjon szivesen válaszolok nekem bevált. Tavaly júliusba vettem 3500km-ert tettem bele oktoberig most meg még téli álomba van
hali igen télleg 12 ezrenként kell cserélni az olajat . Igaz sokan ragazkodnak az évenkénti cseréhez de én járatom télen is havonta egyszer kétszer. a Gyertyát 48 ezernél cserélik a légszüröt pedig 24 etrenként
Itt a szezon ideje felkészíteni a gépeket! Van itt olyan, aki a gyáritól eltérő guminyomást használ, és pozitívak róla a benyomásai?
Köszi!
Idén már biztos nem ülök rá (babona). Hívjatok nyugodtan bármilyen kérdéssel! http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_125_r-5544315
CBR 125 gyári kipufogó dobot vennék, vagy ha tudtok eladót szóljatok légy szíves! Köszönöm!