Köszi Roy hogy elmondtad a tapasztalataidat,és egyre jobban tetszik a cbr.viszont nem tudom elcserélni a Dt-met, igy egyelőre marad a Dt. viszont meghiredetem. :) örülök hogy ilyen fogyasztálsi adatokat irtál, nekem volt egy nsr125 is, de az több mint a dupláját ette meg.... mégegyszer köszi a segitséget! és széles utat,olcsó benzint.
Üdv leendő kisCBR-es Barátunk! Rövidre fogom, mert ha van egy kis időd, visszalapozgatsz a fórumon, és megkeresed a hsz-eimet, elég részletesen leírom, hogy miért a kisCBR, hogyanmerremeddig, stb. De, hogy kérdésedre válaszoljak is, röviden: én 2,6-2,7-tel járok vele, de hozzáteszem, nem óvatoskodok. Megetethető kevesebbel is Amikor nem sietek, kicsivel 100 felett tartom a tempót. Ha sietek, a 110-115 is stabilan tartható, de ott már érezni, hogy a végefelé járunk. Éves fenntartás? Amennyit tankolsz, kötelező nekem 2700/év, teljesítményadó 3500/év. Én 1,5 év/16000 km-nél tartok, eddig egy láncszett csere (8600 Ft), meg karbantartások (láncfújás, olaj és gyertyacsere), semmi komoly. Ennyi km alatt egy Aprilia RS125-ben már dugót kellett volna cserélni (kötelezően). Igaz, sokkal jobban megy, de ha valaki spórolni akar, vegyen kisCBR-t. Eddig nekem 320.000 Ft-ot spórolt az autóm fogyasztásához képest, vagyis az ára felét már visszahozta.
Hát azt nem tudom, de nagyon valószínű, hogy elég egy fél literes flakonnal. A rendszerben ugyanis annyi van, amennyi látszik (első-hátsó tartály), plusz még kb. talán kétszer annyi a csövekben és a munkahengerekben. Egy autóhoz elég szokott lenni egy liter, és ott jóval hosszabb és nagyobb a rendszer. A cserénél viszont fontos a légtelenítés, és az, hogy ne csöppenjen a fékfolyadék a motoron sehová, mert a gumin kívül mindent megmar.
sziasztok érdeklődni szeretnék, motorváltás előtt állok. most egy yamaha Dt125-ösöm van. de nagy a fogyasztása. meg szeretnék 4T-re váltani. néztem endurókat... de a fő szempontom az lenne hogy viszonylag keveset fogyasszon, és az utazó sebessége kb 100-at elérje (ezt egy 125-200ccm endurótól nem várhatom el.) ezért szóba jött a cbr125. nagyobb motort egyelőre nem szeretnék, max 125-250ccm... annyira nem használom sokat hogy nagyobb keljen.
kérdésem az lenne hogy cbr125-nek mi az utazó sebessége? milyen fogyasztása van? kb mennyi az éves fenttartási költsége? köszönöm sziasztok.
Nos, a magyarnyelvű leírás is csak annyit említ, hogy "utántöltéshez használjon DOT3 vagy DOT4-es fékfolyadékot". De valószínűleg DOT4-es van benne gyárilag. Viszont ha már több, mint két éves, érdemes lecserélni az egészet cakumpakk.
Hello!
Valaki nem tudja véletlenül, hogy gyárilag DOT 3-as vagy DOT 4-es fékolaj van-e benne? Kicsit darabos a fék, szerintem utána kellene tölteni, de nem tudom milyennel lehetne.
Sziasztok,ha valakinek van eladó,jó állapotú cbr 125-öse,szóljon.Legfőként 2005-2006-os.Csak kevés km-es és hibátlan állapotú,szervízkönyves,rendezett papiros.
Esetleg csere ha érdekel:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_vtr-4780680
ELADÓ sorba került szeretett 125-ös CBR-em kategória váltás miatt. Jó állapotban van, 15 ezret futott, nyár közepén esett át egy szervizen, olajcsere, vadi új gumik. Első tulajtól vásároltam, Tapolcán lakamoto nevű boltban és szervizben foglalkoztak vele az első tulaj kezei alatt is. Megbízható, jó állapotban van, egyszer eldőlt álló helyzetben ezért vannak karcolások a plexin. Garázsban tárolt. Érdeklődni: 06702495532 sagiadam@gmail.com
ár: 350.000-huf
Ilyen paraméterrel sztem más is e körül van.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_125_r-4986097
http://www.kepesmotor.hu/honda-sportmotor/p710397
kérdésem az lenne hogy cbr125-nek mi az utazó sebessége? milyen fogyasztása van? kb mennyi az éves fenttartási költsége? köszönöm sziasztok.
Mennyi kellene bele bele?
Valaki nem tudja véletlenül, hogy gyárilag DOT 3-as vagy DOT 4-es fékolaj van-e benne? Kicsit darabos a fék, szerintem utána kellene tölteni, de nem tudom milyennel lehetne.
Előre is köszönöm!
2004-es típushoz keresek farokidomot. Az se baj ha sérült.
Esetleg csere ha érdekel:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_vtr-4780680
Valamilyen úton-módon téged VFR csere érdekel? (750 V4 110 lóerő)
ár: 350.000-huf