Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello!
Gumit kell vennem a CBR125-ösömre. Még a gyári van fenn, 34000km, ebből 2000km pálya, szóval eléggé viseletes, és most már egy nagy szög is van a hátsóban. Aki már cserélt, az tudna 1-2 info-t adni, hogy mire értemes. A gyári méretűből nem találtam túl nagy választékot. Alapból meg nem akarok semmivel sem nagyobban, szélesebbet, mint a mostani, ez mindennek megfelelt, de, ha azt mondjátok, hogy 100-szor jobb, akkor nem zárkózom el teljesen.
Töltsd teljesen teli a lényeg hogy kiszorítsd vele a levegőt a tankból,ugyanis ha nem,akkor jön a párakicsapódás a tank belsejében,és az oxidáció....Szóval bravúrkodj bele annyi benzint amennyit csak tudsz.

Karbiból meg engedd le a benzint ha nem használod már a motort,mert tény és való hogy az a sok adalék amit a mai benzinbe kevernek pár hónap állás után karburátorban fogja magát és kicsapódik ilyen massza szerűvé.... :S
És felejtsd el tavaszig a motort,nem kell indítgatni meg ilyenek!
Nagy hülyeség aki azt hiszi jót tesz vele,ugyanis pl csak elősegíti a kipufogó rendszere oxidálását azzal hogy télen beindítja 2 percre,meg még üzem meleg hőmérsékletet se ér el és enyi. Ez az idő arra elég hogy a "kondenzvíz-pára"kicsapódjon a kipufogóba és segítse az oxidációt....
Sziasztok!
Téli pihenőre a fém tankos ciberét teljesen fel kell tölteni benzinnel, vagy jó az úgy ahogy épp áll?
Sziasztok! Honda CBR 125 alkatrészekre van igény? Kérlek írjatok, ha kell valami, vagy hogy mit vinnének, mert ha úgy alakul, bontok egy CBR-t is.
Hm, az az 1.7 nem rossz. CBF-fel láttam egy portugál csókát, aki lejjebb ment ennél, de ő már olyan elvetemült volt, hogy üdítős üvegből tankolt fél litereket
CBR-em van, 2010-es. Szerintem a fogyasztás a legkevesebb, az enyémet 300 liter üzemanyaggal mértem (vagyis elég pontos az adat, nem egy tank), 2.6-ot evett. Volt egy hét, amikor majdnem megette a 3-at. Meg is dádáztam, hogy viselkedjen már. Na de komolyan, folyamatos 110 oda-vissza, és úgy sem ette meg a 3-at. De vannak, akik 1.7-ig lementek vele, de az általános a 2.5-ös fogyasztás a CBR esetében.
nem esett le nekem eddig.Cbr-ed van vagy CBF-ed?
Azt olvasgattam a CBfNek jobb a fogyasztasa gondolom egyertelmu cbf kicsivel lomhabb.
Nos, bár küllemre sportmotor kinézete van, az üléspozíció a CBR-nél is inkább a túramotorokat idézi. Én napi 60-at megyek vele, egyenesen ülök rajta, és semmi gondom. A 90-et vidáman viszi, de én inkább 100-105-ös utazót szoktam vele tartani, azt is kényelmesen viszi. Ha nagyon sietek, a 110-et is tartósan nyomja, de ott már érezni, hogy a végét járja.
koszi a gyors valaszt akkor a legnagyobb kulonbseg a hutes milyensegebe van.
ahogy lattam a cbf-nek turazobb alakja van talan ebbol adodoan valamivel kenyelmesebb mint a cbr. mondjuk elobbi ujabb kiadasu ,fiatalabb szal ha jot fog ki az ember akkor tenyleg semmit sem kell vele csinalni a szokasos dolgokon kivul mondjuk ez vonatkozhat cbr-re is. nekem azert fontos a sebesseg is foleg ilyen kiskategoriaba mert mindenap 55kmt mennek vele munkaba es azert az a +10km/h is sokat szamit mondjuk a 60kilommal tuti elerem a maximalis vevgsebesseget akarmelyik motorrol van szo :p
koszi a segitseget
Nos, a pontos műszaki adatokat megtalálod a neten, de a legfontosabb különbség, hogy a CBF léghűtéses, a CBR vizes. Ezáltal valóban gyengébb a CBF, lassabb is kicsivel, viszont egyszerű, mint a faék. Nem kell a fagyállót kétévente cserélni, figyelgetni a szintet, nem kezd el szivárogni sem. Viszont ugyanazt mondom, mint az injektor esetében: nem hinném, hogy egy Hondánál bármi gond lenne a vízhűtéssel. Ha valami Kaucsukcsincsüng kínai sz*ron gondolkoznál, aggódnék. Így nem. Vegyél egy injektoros CBR-et párezer kilométerrel, aztán tankolgasd. Persze a szükséges karbantartásokat ne feledd.
meg ha nem gond valaki irhatna egy CBR-CBF összehasonlitást a 125ös osztálybol ha nem lenne gond. sajnos eléggé kevés az ajánlat a CBR-ek között ,ha jol tudom a CBF egy kicsit a CBR butitott változata., olvastam hogy kicsivel lassabb is.
ezen kivül valami?
(Mármint az injektoros széria jobban tetszik az elsőnél, ettől független, hogy a harmadik sorozat szürke/narancsban még jobban...)
Nekem ugyan nagyon nincs kiscbr-em, de nézegettem egy időben - nos, szerintem, szigorúan szerintem az újabbak sokkal jobban néznek ki (Mondjuk nekem legjobban a 2011-es szürke/narancs tetszik, folyton megkísért, ha látom, hogy vegyek egyet, de tulajdonképpen nincs rá szükségem )
köszi a segitséget. ha jol tudom a régebbi széria 1-2 loerövel erösebb is ha jol tudom pont ez az injektor hiánya miatt. gondolom a 2007es szériát ajánljátok jobban.:)
Nos, ami így hirtelen eszembe jut, az a fejidom és a színösszeállítás, illetve másképp fest a műszerfal (ami láccik), és az injektor (ami nem láccik). Elvileg az injektoros kevesebbet fogyaszt, és mechanika híján kevesebb a hibalehetőség (meg pucúni sem kell). Mondhatnánk, hogy az injektorosat drágább javítani, na de kérem, egy Honda injektorhibával?
Szewasztok.Mik a föbb különbségek a 2004-2006 os CBR-ek és a 2007-2011es CBR-ek között. a 3. szériát (2011-) direkt nem irtam mert azt sajnos anyagilag nem engedhetem meg magamnak.
Várom a segitökész válaszokat. :)
Na végre, a kesztyű után már van rendes motoros csizmám is. Igaz használt, de jó állapotban van, és 4000 Ft-ot megért.
Amugy már más helyen is kértem segitséget motor téren egy másik forumon egyböl a helyesirásom miatt beszoltak :D az volt a legnagyobb problémájuk hogy nem nagy betüvel kezdtem a mondatokat :d itt segitökészebbek a forumtársak
szia 1font 30 P egy liter benzin. :)
Arrafelé egyébként mennyibe fáj egy liter benzin?
okés köszönöm szépen a segitséget megint.benzint is majd csekkolni fogom :P
Legyen benne benzin.
Szokásos kopó alkatrészek, gumik, blokk-, alvázszám, papírok, rendben legyenek. Talán annyira figyelj, hogy nincs-e nagyon lestrapálva, széthajtva a blokk, húz-e rendesen. Többet nemigen tudok.
Köszönöm Srácok a gyors segitségeket,sok mindent leirtatok a motorral kapcsolatba.Napi szinten használnám majd 55 km-t igy aggodtam a kényelem miatt remélem nekem is megfog felelni majd az ülés.Angliában élek ugy hogy az itteni alkatrész árakkal nagyon nem vagyok tisztába de nem lehet olyan borzalmas.Köszönöm mégegyszer a gyors tanácsokat és remélem hamarosan csatlakozok a CBR klubba más motor nagyon nem jöhet szoba elöttem tökéletesen leirták hogy a fogyasztása messze a legjobb ennek a gépnek és nekem egy 100km/h utazo sebesség tökéletesen megfelel nem vagyok egy nagy darab srácc ugy hogy ez könnyen fog sikerülni szerintem. egy valamibe kérnék még segitséget. vásárlásnál mit célszerü figyelni egy CBR-n mik a rossz pontjai?!
köszi :)
Én azt mondom, hogy annál hosszabb távokat is nyugodtan lehet menni vele. Én debreceni vagyok és tavaly nyáron elmentem vele Ausztriába, ami oda vissza 1700km-re jött ki egy kis tekergéssel. Hegyre is sokszor jártam vele túrázni, abban viszont az odaút nem tetszik soha, amikor 100km-en keresztül egyenesen kell menni. Viszont a kis Cbr még hegyen is élvezetes. Az üléspozíciója kényelmes akár 120km megtételére is egy huzamban bár én 178cm vagyok...