Hello!
Gumit kell vennem a CBR125-ösömre. Még a gyári van fenn, 34000km, ebből 2000km pálya, szóval eléggé viseletes, és most már egy nagy szög is van a hátsóban. Aki már cserélt, az tudna 1-2 info-t adni, hogy mire értemes. A gyári méretűből nem találtam túl nagy választékot. Alapból meg nem akarok semmivel sem nagyobban, szélesebbet, mint a mostani, ez mindennek megfelelt, de, ha azt mondjátok, hogy 100-szor jobb, akkor nem zárkózom el teljesen.
Töltsd teljesen teli a lényeg hogy kiszorítsd vele a levegőt a tankból,ugyanis ha nem,akkor jön a párakicsapódás a tank belsejében,és az oxidáció....Szóval bravúrkodj bele annyi benzint amennyit csak tudsz.
Karbiból meg engedd le a benzint ha nem használod már a motort,mert tény és való hogy az a sok adalék amit a mai benzinbe kevernek pár hónap állás után karburátorban fogja magát és kicsapódik ilyen massza szerűvé.... :S
És felejtsd el tavaszig a motort,nem kell indítgatni meg ilyenek!
Nagy hülyeség aki azt hiszi jót tesz vele,ugyanis pl csak elősegíti a kipufogó rendszere oxidálását azzal hogy télen beindítja 2 percre,meg még üzem meleg hőmérsékletet se ér el és enyi. Ez az idő arra elég hogy a "kondenzvíz-pára"kicsapódjon a kipufogóba és segítse az oxidációt....
Hm, az az 1.7 nem rossz. CBF-fel láttam egy portugál csókát, aki lejjebb ment ennél, de ő már olyan elvetemült volt, hogy üdítős üvegből tankolt fél litereket
CBR-em van, 2010-es. Szerintem a fogyasztás a legkevesebb, az enyémet 300 liter üzemanyaggal mértem (vagyis elég pontos az adat, nem egy tank), 2.6-ot evett. Volt egy hét, amikor majdnem megette a 3-at. Meg is dádáztam, hogy viselkedjen már. Na de komolyan, folyamatos 110 oda-vissza, és úgy sem ette meg a 3-at. De vannak, akik 1.7-ig lementek vele, de az általános a 2.5-ös fogyasztás a CBR esetében.
Nos, bár küllemre sportmotor kinézete van, az üléspozíció a CBR-nél is inkább a túramotorokat idézi. Én napi 60-at megyek vele, egyenesen ülök rajta, és semmi gondom. A 90-et vidáman viszi, de én inkább 100-105-ös utazót szoktam vele tartani, azt is kényelmesen viszi. Ha nagyon sietek, a 110-et is tartósan nyomja, de ott már érezni, hogy a végét járja.
koszi a gyors valaszt akkor a legnagyobb kulonbseg a hutes milyensegebe van.
ahogy lattam a cbf-nek turazobb alakja van talan ebbol adodoan valamivel kenyelmesebb mint a cbr. mondjuk elobbi ujabb kiadasu ,fiatalabb szal ha jot fog ki az ember akkor tenyleg semmit sem kell vele csinalni a szokasos dolgokon kivul mondjuk ez vonatkozhat cbr-re is. nekem azert fontos a sebesseg is foleg ilyen kiskategoriaba mert mindenap 55kmt mennek vele munkaba es azert az a +10km/h is sokat szamit mondjuk a 60kilommal tuti elerem a maximalis vevgsebesseget akarmelyik motorrol van szo :p
koszi a segitseget
Nos, a pontos műszaki adatokat megtalálod a neten, de a legfontosabb különbség, hogy a CBF léghűtéses, a CBR vizes. Ezáltal valóban gyengébb a CBF, lassabb is kicsivel, viszont egyszerű, mint a faék. Nem kell a fagyállót kétévente cserélni, figyelgetni a szintet, nem kezd el szivárogni sem. Viszont ugyanazt mondom, mint az injektor esetében: nem hinném, hogy egy Hondánál bármi gond lenne a vízhűtéssel. Ha valami Kaucsukcsincsüng kínai sz*ron gondolkoznál, aggódnék. Így nem. Vegyél egy injektoros CBR-et párezer kilométerrel, aztán tankolgasd. Persze a szükséges karbantartásokat ne feledd.
meg ha nem gond valaki irhatna egy CBR-CBF összehasonlitást a 125ös osztálybol ha nem lenne gond. sajnos eléggé kevés az ajánlat a CBR-ek között ,ha jol tudom a CBF egy kicsit a CBR butitott változata., olvastam hogy kicsivel lassabb is.
ezen kivül valami?
Nekem ugyan nagyon nincs kiscbr-em, de nézegettem egy időben - nos, szerintem, szigorúan szerintem az újabbak sokkal jobban néznek ki (Mondjuk nekem legjobban a 2011-es szürke/narancs tetszik, folyton megkísért, ha látom, hogy vegyek egyet, de tulajdonképpen nincs rá szükségem )
köszi a segitséget. ha jol tudom a régebbi széria 1-2 loerövel erösebb is ha jol tudom pont ez az injektor hiánya miatt. gondolom a 2007es szériát ajánljátok jobban.:)
Nos, ami így hirtelen eszembe jut, az a fejidom és a színösszeállítás, illetve másképp fest a műszerfal (ami láccik), és az injektor (ami nem láccik). Elvileg az injektoros kevesebbet fogyaszt, és mechanika híján kevesebb a hibalehetőség (meg pucúni sem kell). Mondhatnánk, hogy az injektorosat drágább javítani, na de kérem, egy Honda injektorhibával?
Szewasztok.Mik a föbb különbségek a 2004-2006 os CBR-ek és a 2007-2011es CBR-ek között. a 3. szériát (2011-) direkt nem irtam mert azt sajnos anyagilag nem engedhetem meg magamnak.
Várom a segitökész válaszokat. :)
Amugy már más helyen is kértem segitséget motor téren egy másik forumon egyböl a helyesirásom miatt beszoltak :D az volt a legnagyobb problémájuk hogy nem nagy betüvel kezdtem a mondatokat :d itt segitökészebbek a forumtársak
Szokásos kopó alkatrészek, gumik, blokk-, alvázszám, papírok, rendben legyenek. Talán annyira figyelj, hogy nincs-e nagyon lestrapálva, széthajtva a blokk, húz-e rendesen. Többet nemigen tudok.
Köszönöm Srácok a gyors segitségeket,sok mindent leirtatok a motorral kapcsolatba.Napi szinten használnám majd 55 km-t igy aggodtam a kényelem miatt remélem nekem is megfog felelni majd az ülés.Angliában élek ugy hogy az itteni alkatrész árakkal nagyon nem vagyok tisztába de nem lehet olyan borzalmas.Köszönöm mégegyszer a gyors tanácsokat és remélem hamarosan csatlakozok a CBR klubba más motor nagyon nem jöhet szoba elöttem tökéletesen leirták hogy a fogyasztása messze a legjobb ennek a gépnek és nekem egy 100km/h utazo sebesség tökéletesen megfelel nem vagyok egy nagy darab srácc ugy hogy ez könnyen fog sikerülni szerintem. egy valamibe kérnék még segitséget. vásárlásnál mit célszerü figyelni egy CBR-n mik a rossz pontjai?!
köszi :)
Én azt mondom, hogy annál hosszabb távokat is nyugodtan lehet menni vele. Én debreceni vagyok és tavaly nyáron elmentem vele Ausztriába, ami oda vissza 1700km-re jött ki egy kis tekergéssel. Hegyre is sokszor jártam vele túrázni, abban viszont az odaút nem tetszik soha, amikor 100km-en keresztül egyenesen kell menni. Viszont a kis Cbr még hegyen is élvezetes. Az üléspozíciója kényelmes akár 120km megtételére is egy huzamban bár én 178cm vagyok...
Gumit kell vennem a CBR125-ösömre. Még a gyári van fenn, 34000km, ebből 2000km pálya, szóval eléggé viseletes, és most már egy nagy szög is van a hátsóban. Aki már cserélt, az tudna 1-2 info-t adni, hogy mire értemes. A gyári méretűből nem találtam túl nagy választékot. Alapból meg nem akarok semmivel sem nagyobban, szélesebbet, mint a mostani, ez mindennek megfelelt, de, ha azt mondjátok, hogy 100-szor jobb, akkor nem zárkózom el teljesen.