eladó cbr125r mastek sportdob 25.000ft hibátlan!
illetve egyéb gyári hibátlan, és sérült alkatrészek, nem csak ami a képeken van, valami érdekel írj vagy hívj.
Ja, az alvázszámot, motorszámot, papírokat, stb. érdemes megnézni (ha van, ha nincs, akkor rendszámozható-e), hogy helyesek-e. Persze a gumit, láncot, idomokat, kopó alkatrészeket is nézd meg, hogy milyen állapotban vannak.
Remélem segíthettem
Szerintem jó választás, nekem simson után tökéletes. Nagyon megbízható, japcsi gép, még sosem hagyott cserben eddig. Keveset eszik, bár a kétütemű 125-ösök jobban mennek, de szerintem a mostani benzinárak mellett épp elég 3-at 100 kilométerenként tankolni 7 helyett...
Szerintem bírja a gyűrődést, bár én nagyon nem szoktam széthajtani az agyát, csak ritkán, de annyi kell neki... :-D
Sziasztok ! Lehet hogy eltudom cserélni a motorom egy kis Cbr-re :D
Szeretném kérdezni mit kell figyelni vételkor ?
Mit tudtok mondani a menettulajdonságaikról , mert sokan szidják a jó kis 4T 25-ös gépeket !
Még egy olyan kérdésem lenne hogy hogy bírják ezek a fiatalos használatot ( nem gumi füst meg ien baromságokra gondolok) csak szimplán kihuzatás iesmik !
Nagyon köszönöm segítségeteket előre is .! :)
Hát azt nem tom. Néha nekem is szokott, de csak egész kicsit, tkp csak akkor szoktam észrevenni, amikor tolom be a garázsba, és hallom, hogy meg-meg nyikkan. Esetemben ez attól lehet, hogy a betétek alapállapotban is kicsit hozzáérnek a tárcsához, és ha valami kosz kerül oda (por), akkor nyüsszöghet. Néha vagy nitrohigítóval vagy féktisztító sprayvel érdemes letisztítani a tárcsákat, már csak azért is, mert ha befújod a láncot, szinte biztos, hogy jut belőle a tárcsára is, az meg ugye nem jó. De autóknál vannak olyan betétek, amelyeknél a ferrodolba szándékosan be van építve valami keményebb anyag, és amikor határértékre kopik a betét, eléri ezt a keményebb anyagot, és nyikorgással jelzi, hogy ideje cserélni.
Természetesen egyenes kormánnyal, egyenes motorral. De sokat nem kell vele foglalkozni, a fékbetét kopásával csökken ugyan kismértékben a szint, de a betétcsere után visszaáll. Bár elvileg kétévente a fékfolyadékot is cserélni kellene.
Tedd hozzá a motorod árához az e havi zsebpénzzel, és vegyél egy 95-8-as ZX6-ost, aztán jó szórakozást
Sajnos a kipuff nem fog jelentőset dobni rajta, ezek kis teljesítményű motorok.
LeoVince-ben találtam rá: http://leo-vince.hu/index.php?...
110 000 Ft-ért kicsit drágának találom személy szerint, mert sokat nem dobna rajta szerintem, de ha igen javítsatok ki.
Heló CBF 125-höz keresnék sportkipufogó rendszert valaki nem tudna nekem eladót?vagy hogy hol tudnék venni? köszi várom a válaszokat Üdv Szabi
EMAIL: Szasza1994@indamail.hu
Segíteni nem tudok, de a gyertyára tippelek. Hogy miért? Néha előfordul, hogy akár hidegen indulok, akár melegítés után, megyek párszáz métert, és egy kuplungbehúzás-lassítás után annyira leesik a fordulat, hogy leáll a motor. Kis gázt kell húzni az újraindításhoz, és utána már nem szokott leállni. Soha nem csinálta a 8000-es szerviz előtt. Akkor pedig csak olaj és gyertya lett cserélve, tehát sztem gyertya.
Hívj fel elérhetőségem az adatlapomon!
Üdv