Üdv!
Szeretnék segítséget kérni tőletek...A motorom mostanság úgy "szórakozik" velem hogy beindítom, hidegen elindulok vele semmi baj (persze nem nyélgázon) máskor meg meleg motorral megyek és mintha nem kapna benzint lehörböl és leáll.. o.O ráindítás után 2-3 ezres fordulat felé nem bírom pörgetni mert ugyan ez a hörbölés jön utána meg mintha mi se történt volna semmi baja "észbekap" és mehetek tovább.. először hidegen csinálta ezt gondoltam hogy nincs meg az üzemi hőfok ezért melegítettem.. egy ideig nem is volt semmi utána megint elkezdte ezt hogy melegen is leáll :O
ennek mi lehet az oka? mikor megvettem új gyertya, olaj csere karbi ,légszűrő takarítás volt rajta de olyan mintha valami dugulása lenne...
nekem csak végdob van rajta könyök a gyári.Kb 4000 km óta ez van fenn és most több mint 21000 van benne. Semmi gyengülés szerintem ez nem a dob hibája főleg ha könyök gyári. Karbin semmit sem kell állítani mivel így a katalizátor benne marad. sokkal hangosabb illetve talán jobban húz alacsony fordulatról de szerintem nincs benne több erő. viszont a hang miatt megéri:)
Remélem átmegy majd a vizsgán :) Tudsz adni valamilyen elérhetőséget? Vagy az adatlapomon lévők közül jelezz valamelyiken, kérdezni szeretnék pár dolgot.
Ha van hozzá türelmed, küldd vissza és kérj másikat. Mindenesetre meglepő, hogy billeg. Lehetséges okok: 1. A négyszög profil görbe (kikalapálod). 2. A csövek hegesztése nem azonos helyen van (megkalapálod). Vagy csak szimplán aláteszel valamit, hogy ne billegjen, attól nem fog eltörni, hogy kicsit billeg.
Volna egy kérdésem: van egy sportdobom (nyílt, nagyobb cső mint a gyári), ha felrakom kell állítani a karbin?
Ja illetve, emel-e a teljesítményen és hosszútávon nem gyengíti-e le a motort? (Haverom kiesztergáltatta a gyárit és neki egy idő után már csak 80-at ment...)
nekem did erősített lánc van de még nem raktam fel ha felkerült majd mondom hogy jobb e mint a gyári... bár én nem vagyok egy láncgyilkos mert 21000 van benne és a gyári még vagy 2 ezret kibírna úgy hogy van benne egy hibás szem ami miatt jobban nyúlik...:S:D
Én erősített rk láncot raktam rá mentem vele 1500 kmert és meg csak most kelett huznom rajt! Az áradások rendeltem!a lánc kerékkel is nagyon meg vagyok elégedve 14es jt!ezzel a parositassal eddig a végsebesség rekordon 136 volt szélcsendben enyhe lejtön!de 110 et bárhogy bármikor elmegy!
Igen, én is épp azt az erősítettt DID-et szerettem volna (6700 Ft), de nem volt. Hát, kíváncsi leszek mennyit tud ez a JT. 50-es mocimon volt már, de utána el is adtam, így nincs tapasztalatom. Ha ez is kibír annyit, mint a gyári, abszolút megérte. Én nem mertem szemet kivenni, mert ha meg elszakad a lánc, abból komoly baj lehet.
Ja azt nem is figyeltem, hogy neked a lánc is JT, csak az árat :) Nagyjából 4000km-rel ezelőtt lett felrakva, tökéletes, viszont én 126 szemes erősített DID láncot rendeltem a nagyvas.hu-ról. Nekem a gyári 18.000 km-t bírt egy láncszem kiszedésével, de már elég ramaty állapotban volt, olyannyira hogy a csere után érezhetően jobban teljesített a motor.
És mióta használod? Mennyire bírja a lánc? A gyárit 3-4000-enként kellett feszíteni, és 13000-et bírt ki. Erősített DID láncot akartam, de csak erősített JT volt.
http://pinkmotors.hu/ itt találsz 14-es lánckereket!de ne honda cbr 125 höz rendeld mert nem direkt hozzá gyártották!A 14 fogas kerék cikkszáma : JTF 264-14
No, mellékelem a megígért képeket az emelőről, a bazismotor.eu-ról tudtok rendelni, akinek kell. Ja, meg a láncszettről is egy kép, 8620 Ft-ból megúsztam, kíváncsi leszek, mennyit bír az erősített JT lánc...
Megjött az emelőm, majd este teszek fel róla egy-két képet. Mindenkinek csak ajánlani tudom, a képen nem látszik, de nagyon masszív szerkezet. Azt hittem, valami vékonyka cucc lesz, de kellemesen csalódtam, sokkal vaskosabb, mint képen.
Na megrendeltem a láncszettet, de erősített DID láncot választottam, 6700 Ft. Annyi, hogy 6 szemet el kell távolítani, mert gyárilag 130 szemes, a kis CBR-re pedig 124 szemes kell.
Azaz! Láncfújáshoz, láncszett cseréhez, olajcseréhez nagyon nagy segítség. Hét elején találtam egyet Vaterán, 4000-ért. Rálicitáltam, és vártam. A lezárásig a kutya nem licitált rá senki, ezért nem is figyeltem oda rendesen. Erre valaki a vége előtt rámlicitált és elvitte. Bazi mérges voltam. Mondom, márpedig nekem kell egy ilyen emelő. 2 órát böngésztem a netet, 8-9-15000nél olcsóbban nem volt. Egy használtat találtam 6000-ért Pesten. Írtam is a csávónak, de elkésett a válasszal. Ugyanis másnap reggel ismét nekiestem a netnek, de gondoltam egyet, és csak a képekre kerestem. A második képtalálat volt a bazismotor.eu-n erre az emelőre, rögtön tettem is a kosárba!
Szeretnék segítséget kérni tőletek...A motorom mostanság úgy "szórakozik" velem hogy beindítom, hidegen elindulok vele semmi baj (persze nem nyélgázon) máskor meg meleg motorral megyek és mintha nem kapna benzint lehörböl és leáll.. o.O ráindítás után 2-3 ezres fordulat felé nem bírom pörgetni mert ugyan ez a hörbölés jön utána meg mintha mi se történt volna semmi baja "észbekap" és mehetek tovább.. először hidegen csinálta ezt gondoltam hogy nincs meg az üzemi hőfok ezért melegítettem.. egy ideig nem is volt semmi utána megint elkezdte ezt hogy melegen is leáll :O
ennek mi lehet az oka? mikor megvettem új gyertya, olaj csere karbi ,légszűrő takarítás volt rajta de olyan mintha valami dugulása lenne...