Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

JA a heverom minden nap és minden alkalommal így melehgíti be a motort de hányszor mondjam ezeket a motorokat úgy tervezik meg hogy az ilyen idióta bunkók se tudják elrontani, mint én+haverom!
Látom volt itt egy-két okosság.

Én azt mondom, hogy a bejáratásnak óvatosan kell történnie. És baszki, ha a könyvben az írva, hogy 6000-ig húzd, akkor 6000-ig húzd! Az nem viccből van leírva. Ehhez nem úgy kell hozzáállni, hogy egyszer-egyszer lehet nyelezni neki. Nem lehet!
Bejáratás után meg egyszer-egyszer megzavarod és kész. Az óvatos bejáratástól nem fog ellustulni...

Nekem is van ismerősöm, aki egyik Gixerjét sem járatta be, új korától fogva nyélgázon megy. És akkor mi van?
Megy vele egy évben 15-20 ezer km-t, szezon végén újabb motor és kész. Neki nem számít. Lehet, hogy később zabálja az olajat meg hasonló dolgok, de addigra már úgyis eladta.

Az ilyen emberek miatt olyan a használtmotorok és autók piaca amilyen. Mert nagyon ritka az az ember, aki tud vigyázni valamire. Úgy állnak hozzá, hogy hajtjuk-gyilkoljuk egy darabig, aztán lecseréljük és kész. Itt kezdődnek a problémák...
Amúgy ezt a gépész dolgot ne fesszegessük , mert azt mindenki tudja hogy ezt NEM tanítják az iskolába és én ezt a TUNING-nál mondtam te!
Mi szerintetek az a bejáratás az hogy szép lassan gurultok vele alig húzatjátok, akkor csináljátok azt attó nem lesz semmi baja, de az is tény hogy ha alapjáraton tögyögsz vel akkor aztán nem sok olajnyomás van!
Hi!
Ez a bejáratás most akkor hogy van? Lehet hogy nemsokára nekem is lesz új motorom. Én nem fogom durván bejáratni az biztos. De azt mondjátok hogy azse jó ha túl óvatos vagyok? Kocsiknál már hallottam ilyen ellustulásról de az mitől van?
hogy tudd nekem CBR-em van, ami az adatlapból kiderül, de az 1 fölösleges kattintás úgyan úgy mint a bejáratás, kár érte időt pazarolni
egyébként igazad van abba hogy nem kellett sok mindent tennem hogy alám tegyék, de ha már alám tették akkor vigyázok rá és "dédelgetem" mert még 1et nem tennének alám és ami van azt megbecsülöm és nem fogom széthajtani, 1000km a bejáratás, és addig csak 6000ig fogom pörgetni, persze lesz mikor 1-2szer odarántok neki, de azt majd kb csak 5-600km után és akkor se végsebesség próba lesz!A motor meghálálja ám ha vigyázol rá, persze ezt hiába mondom neked te gépész vagy mindent jobban értesz
azt hogy melegítés nélkül állatkodik vki azt meg csak meg tudom dicsérni,és biztos vagyok benne hogy volt vagy lesz vmi baja a motorjának! meg akinek minden napos hogy végig 1kerekezik a főútcán az alol ki is rugnám a motort, ha ilyet akar csinálni menjen vmi eldugott parkoloba vagy valahova, attól hogy ő ilyen értelmileg visszamaradott hogy nem fogja fel hogy hány embernek árthat ha játsza ott a faszagyereket, attól még nem kell más életét veszélyeztetni!
és igen is kopik vmit a motor, ha megveszed újonnan akkor érezhető hogy pár ezer km után már nem úgyan olyan a váltó mert kopott!
de majd a motor biztos meghálálja hogy ennyire szereted
Hmm, most veszem eszre, azert volt olyan furi a motor tegnap elott mert elferdult az elso kerek felnije!!! mennyibe fog az nekem fajni? (ugye mondtam kiutott a jardabol 1 jokora darabot...!)
jaja, új RS...
hát hivatalosan 1,3M.

azért nekünk sikerült 1 picit olcsóbban elhoznunk a szalonból... /csütörtökön veszem át :) /
Új RS-ed lesz? Az nem semmi kis gép! Mennyibe fáj az új?
Jah, NSR!
a fojtatlan verzió lesz, forgalmi szerint 34LE!
igaz, A1 be nem fér bele.. de úgysincs csak SMKP jogsim :D
nyáron csinálom az A korlátozottat!
hehe az oké h kemény ötvözetből vannak, de akkor sem árt bejáratni... tény hogy 4t-nél nem annyira kell odafigyelni erre, de akkoris kell a járatás.. abban igazad van hogy a bejáratás alatt is kell néha húzni neki, hogy szokja, mert különben tényleg ellustul... VISZONT, ez abszolút nem arról szól h 300km után végsebesség teszt...
Ha már a kemény anyagoknál tartunk, az új RSem hengerfala Nicasil bevonatos, ami köztudott h igen kemény anyag.. érdekes módon a gyár 1500km bejáratást ír elő, és 800kmig nem lehet 6000fölé forgatni! Az ok, h ez 2t és fokozottabban figyelni kell a járatásra, de mint látod a kemény anyagokon nem sok múlik...
Az hogy gépész vagy, azt szerintem itt tiszteletben is tartják mindaddig amíg nem írsz egetverő hülyeségeket, és belegondol az ember hogy a fórumon ennyi erővel énis lehetnék "gépész"..

A haverodnak aki 0kmesen hidegen hajtja a verdáját és minden elindulás előtt "medmex kör az utcába, abból is 3, aztán egykerék" /TÉNYLEG minden elindulásnál ez van?? hmm érdekes.. nem túloztál 1 picit? / gratulálok!! sok ilyen ember kéne még...
nagyon remélem hogy nem ilyen balfaszoktól veszek egyszer használt motort...
Fogalmazz magyarosan öcsém!
NSR azért neked sem kellet olyan sokat dolgoznod azért a motorért!
Én olyan ember vagyok és én teljesen elégedett vagyok a motorral, bár igaz hogy lovaskocsit még nempróbáltam, szal lehet hogy tényleg lovaskocsi fílingje van csak én még nem vettem észre.
Vki szóljon hogy ha a motorja tönkrement!Jó addig semmi oK! Szinte mindegy hogy járatod be probléma lezárva ennek nincs értelme! Ha vmelyik szétment az nem azért ment szét mert szarul lett bejáratva!!!
CBr nem megy szét
Valamelyik topikban, ez a vita már le lett tudva (mármint ez a durva bejáratás vs. lightos) valaki nem tudja véletlenül melyik topikban tárgyaltuk ki ezt a témát kb. egy másfél éve?
Nekem csak olyan ember írjon akinek CBR 125 R-je van, mert csak az tudja milyen OK!!!
Én mindig bemelegítem!!!! legalább 10km megyek vel 6000 körül, mielőtt elkezdek őrültködni
Előző motorja egy Gsxr 600 volt azt 4 évig gyűrte de annak sem lett semmi baja, ráadásul az neki még tanuló motorja is volt úgyhogy arra lehet mondani, hogy kapott, de mikor eladta visszarakta arra is a gyári szép KARCMENTES burkolatot, a 3000km mutató műszerfalat és elvitte egy motorkereskedés be ahol nagyobb kompressziót mértek nála, mint a gyári!ÉRTED!!!!!EZEK a motorok már nagyon dúrva ötvözetekből készülnek
Hidegen elkezdeni neki tépni , én úgy tudom hogy nem egészséges.
EZ nem SIMSON meg MZ hogy össze kell kopni!
Annyiban egyetértek én is hogy nem szabad csutkázni eleinte de azért úgy kell bejáratni hogy forogjon azért a felső tartományban is, mert különben egy kis lusta szar lesz!
Még az is esetleg hogy a gyári olaj az direkt olyan fejlesztés ami az első 1000km re való! de ez is az alkatrészek megfelelő összekopását segítené, de mi kopik??? Nem kophat ebbe semmi!annyira pontos, le van hőkezelve utána nem szabad semminek kopni csak nagyon minimálisat akkora pedig nem lehet a surlódás hogy melegedjen ez kizárt dolog akkor az már szar!!!!
Biztos jobban tudod te gépész vagy én meg nem, de én akkor sem merném hideg motorral kb tiltásig forgatni mert az oké hogy birnia kell de meddig......... meg ha eladod akkor a következő gazdáját sem irigyelném
Meg lehet nézni 300km nél és 2500 km nél is semmi különbséget nem fogsz látni!
Ha jól össze van rakva akkor annak NEM SZABAD ELROMLANIA!

VAn egy Gsxr 1000 K5 ismerősöm aki megvette a motorját 0km -esen átalakította Strettfigternek egyből nagy fogaskerék stb! és úgy indul el hogy beindítja a jéghideg motort kitolja az utcájukra csinál van 4-5 MEX karikát aztán meg végigkerekezik a főutcán neki ez a bemelegítés és semmi baja!!! 25000 ment vele és volt olyan hogy egy nap 12 használt gumit füstölt le de bírja, mert bírnia kell!!!
Nem érted ki a lényeget 8000 alatt lovasszekér = gyenge és egy 13 Le motor ami a nyomatékát 8000-nél, a Le pedig 10000-nél adja le az 8000 alatt nem több 6-7 LE-nél!
Meg lehet nézni a teljesítménygörbéket!
Azé ne mondd hogy 300 km alatt úgy összekopnak a dolgok hogy meglehet nézni a végét