Huha, na ma vittem el a motort a szervizbe, eshat...:
kb 1-1,5 honap mulva lesz kesz, a karok gyors szemle utan (amik huhosabb osszeget kivannak): elso telo, egesz elso felni, elso tarcsafek elferdulese + kisebb extrak.. (az egesz ugy hogy az idom nem serult, csak 1 kis horzsolas ami telleg kicsi! meg 1 karc se lett tole) ami kb 150k ba jon ki..
szerintem simán 100 000 ft felett van egy ilyen idomszett, szal nem biztos hogy megéri rá költeni, főleg hogy még motorod sincs veszel 7 vagy hány hónap múlva egy repsolosat, nem kell ilyen flancos idom......
Akkor a gumi szélesebb? De jó ez az idom, de a lámpák elhelyezése lenne itt a kérdés hogy utcán is lehessen használni. Amugy ilyet csak csináltatni lehet vagy lehet valahol készen kapni is?
nekem meg kene nsr-felni...de nincsen sehol... meg arlen ness ruci kepzeljetek...ugy volt hogy kedden hozhatom el a mocit...de most valoszinü hogy megsem...
mit szórakozol ennyit rajta?vedd meg,és elmondjáka szalonban,hogy mit és hogy,vagy be lesz írva a használati útmutatóba.
de nemtudom hogy lehet ezen ennyit rágódni,felülsz rá,és szélpen fokozatosan növeled a fordulatot,és terhelést,nem csak tartott gázt adsz neki,telit is,de nem forgatod el..stb.
ennyi.
meg a bejáratos motoroknál azzal szokta kezdeni egy szaki ismerősöm(40éve a szakmában) hogy helyben járatja amíg teljesen fel nem melegszik,aztán leállítja,hagyja kihülni,majd újra,és utána már lehet is kenegetni a száját-
a blokk összemelegedése fontos,de nem azt kell hinni,hogy most 4ezres fordulaton kell tötyögnöd kilóméterekig.
Srácok én kezdek teljesen meg örülni!!!
Bátyám ma elvite a motort ugy hogy most már nincs itthon amivel mehetnék!!!
Ha a most következő héten nem hívnak a szervízből h mehetek a motorért én be megyek és magam meg csinálom!!!
Ismerősöm most vett Yamaha R6-ost Ausztriába mer ott több extra jár hozzá alapból!!!
Jött haza a pályán 0 kilóméteres motorral 200-220-al !!
Hazaért és hozta a szervízbe!! Mer csörög a blokk mint 1 csörgőkígyó!!!
Ennyit a bejáratási elméletedről!!
zsír új moci volt és semennyit se járatta !! egyből ki az autópályára és nyélgáz haza !!!
Srácok! Az első pár oldalon volt ez a pár kép, és engem az érdekelne hogy ezekre a pálya motorokra honnan szereztek szélesebb kereket, és pályaidomot? Testesebbnek néz ki töle a motor, és ez jó lenne utcára is csak a lámpa helyét kéne kivágni nem? Vagy csak csináltatni lehetne rá? Amugy sztem nem lehet enyi NSR kereket szerezni ennyi motorra ugyhogy biztos csinálnak szélesebb felnit ezekre a pálya motorokra
En ugytudom hogy van az autokba beepitve egy chip ami szabalyozza a dolgokat... es ugy szabalyoz ahogyan a vezeto vezeti, ha sportosabb akkor tobb teljesitmeny, ha lazabban akkor kisebb fogyasztas v valami ilyesmi... en ezekhez nemertek csak halottam, hatha mondok vmi okosat is
lehet ezt írtam mert már vagy 1,5éve forumtag vagyok, és nem fogom mindig megváltoztatni az adatlapom ha kihullik 1 hajszálam!de ha tudsz olvasni akkor ezt is láttad : jelenlegi motorom: Honda CBR 125R
vagy ez neked nem jelent semmit?
jah és a képen is az én motorom van!
de ne törödj vele, sok embernek vannak olvasási gondjai
én 300kmesen vettem ezt a motort úgy hogy előtte 1 évig ált így 2 kilóval olcsóbb volt sztem ez jó üzlet volt végülis 2005 nyarán kezdtem el ölni és azóta még a láncom sem nyúlt meg
TELJES MÉRTÉKBEN IGAZAD VAN,ezért aki hülye az megveszi a szart, akinek van pénze az vesz újat, aki pedig jó motort akar venni olcsón! az meg hozat egyet kintről!!!
kb 1-1,5 honap mulva lesz kesz, a karok gyors szemle utan (amik huhosabb osszeget kivannak): elso telo, egesz elso felni, elso tarcsafek elferdulese + kisebb extrak.. (az egesz ugy hogy az idom nem serult, csak 1 kis horzsolas ami telleg kicsi! meg 1 karc se lett tole) ami kb 150k ba jon ki..