Igen, nemrég voltam a 12000-es szervizen, és ott mondtak 25000-et a gyári szettre (lánckerekek+lánc). Ha csak feleannyit bír az utángyártott, mint a gyári, még akkor is spóroltam 7000-et. (2x 9000).
Hát, megnéztem a leírást, de nincs benne. Valami túlfolyó/szellőző cső lehet. Én arra tippelek, hogy ha túl sok az olaj, ott nyomja ki a felesleget. De nem biztos. Megnéztem a sajátomat, csontszáraz. A láncra visszatérve, tavaly november 20 körülig motoroztam, úgyhogy nem érdemes halasztanom a dolgot. Már nem akarok húzni a láncon, mert akkor már végképp a pirosban lenne. Holnap megrendelem a szettet, de nem interneten, mert a munkahelyemtől párszáz méterre ugyanannyiért meghozzák. JT első lánckerék: 1000, JT hátsó lánckerék: 3000, DID lánc: 4900. Úgyhogy zsír, de kíváncsi leszek, a gyárihoz képest mennyit fog bírni. A gyári viszont 25000 lenne... Megrendeltem egy emelőt is a bazismotor.eu-ról, épp akciós, 9300 helyett 4600. Ha megjön, teszek fel képet róla.
Üdv! Attól függ ,hogy mennyit fogsz még vele menni a szezonban, bár az a biztos ha cseréled, de te tudod. Azért is van odaírva a "replace chain" a piros fölé...
Egyébként valaki meg tudná nekem mondani, hogy van egy olyan cső amiből olaj folyik (sötétebb mint ami a dekliben van), annak mi a célja? (A vízpumpa alatt van, egy kis vékony...)
Üdv! Közületek ki cserélt már láncot? Aki igen, mikor? Az utolsó állításnál a jelölő beleért a pirosba, így nem tudom, hogy kihúzza-e még ezt az évet, vagy már idén cserélnem kell. Azt meg nem szeretném, ha elszakadna. Megszorul, oszt' borulok...
Hello!
Lehet, hogy már kerested ezeken, de azért leírom:
http://www.hasznaltauto.hu/kereso/motor
http://www.kepesmoto
r.hu/
http://hasznaltmotorok.hu/
Hirtelen ennyi jutott eszembe. Remélem tudtam segíteni.
Nincs semmi baj a gépeddel,csak elhitették veled /itt a fórumon is/,hogy 130-140 -et megy és 110 az utazója.Érdekes ,hogy akinek 120-140-et megy kihívtam ,hogy tegyük össze az enyémmel ami tökk gyári és 110-115 körül tud senki nem vállalta.Ha gyorsabbat akarsz akkor vegyél haccázast!
Bocs, igazad van, végiggondoltam, tényleg 10-es!
Minden "rovátka" kb. 2 litert ér nekem, és a végén a fél szürke és a fél piros is egyenként 2-2 liter, így 5x2=10 liter, és kb 2 liter a piros
Fogyasztásom amúgy 2,2-2,6 körül alakul, attól függ hány személlyel és milyen csuklóval
Igen ezt kifelejtettem, hogy nem átváltós , de szerintem tízes a tank, és ebből 2.1l ha belép a mutató a pirosba...mármint a kézikönyv szerint, de tapasztalatom szerint is.
Szerintem csak 2 liter, a pirostól. Tudtommal 8 littyós tank 2 littyó tartalékkal (NEM átváltós, tehát ha a motor megállt, akkor megállt, csak attól "tartalék" hogy már pirosat mutat az óra.) Menetállásban mérjük, nem sztenderen
Helósztok ! Nekem van egy 2004-es Honda cbr 125-öm kicsit szivárog az olaj a leengedő csavarnál meg tudnátok mondani milyen tömítés van benne gyárilag vagy milyenre tudnám kicserélni ?
Amúgy a 2004-es modellen van tartalék benzin ? vagy az csak a 2007-esen van ?
MOTO-DETAIL MOTOREMELŐ, KRÓMOZOTT
Ár: 4640 Ft
Linkeld már be az emelőt kérlek, lehet jól jönne egy nekem is :D
Egyébként valaki meg tudná nekem mondani, hogy van egy olyan cső amiből olaj folyik (sötétebb mint ami a dekliben van), annak mi a célja? (A vízpumpa alatt van, egy kis vékony...)
de valameddig rugalmas vagyok
Lehet, hogy már kerested ezeken, de azért leírom:
http://www.hasznaltauto.hu/kereso/motor
http://www.kepesmoto
r.hu/
http://hasznaltmotorok.hu/
Hirtelen ennyi jutott eszembe. Remélem tudtam segíteni.
írj vagy hívj mi érdekelne, a képen kívül is sokminden van...
Üdv
Minden "rovátka" kb. 2 litert ér nekem, és a végén a fél szürke és a fél piros is egyenként 2-2 liter, így 5x2=10 liter, és kb 2 liter a piros
Fogyasztásom amúgy 2,2-2,6 körül alakul, attól függ hány személlyel és milyen csuklóval
Akad meg valami a kepen lathato alkatreszekbol nalad?
A csavarra nincs ötletem, benzincsap nincs, tartalék 3l pirostartománytól (asszem).
Amúgy a 2004-es modellen van tartalék benzin ? vagy az csak a 2007-esen van ?
köszi a válaszokat előre is
üdv. Kristóf