Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Neked NSR ed van?
Na nekem aztán egyikőtök sem magyarázza meg, hogy kell egy motort bejáratni JÓ!
és az új apriliából melyik változatot veszed meg???
a 15 vagy a 30 lovasat???
mert ha a 30 lovasat veszed akkor a forgalmijába is 30Le kerül és elvileg az nem vezethető A1-el már nem tudom neked milyen jogsid van, mert a korod alapján lehetne korlátlan is!
nah Tyt, örülök hogy végre van amibe egyet értünk!
na most egyetértek.. hiába a modern technika, azért bejáratni be kell, még ha nincs is kihegyezve és 4t is... sztem nem egészséges 300km után megnézni a végét...
sztem beszélgess el más "gépész"ekkel
A fejidomtartó konzol nagyon könnyen elhajlik (azon vannak az indexek is) én egy fadarabbal és egy gumikalapáccsal szoktam orvosolni a dolgot. Ha pedig maga az index ferdül el, akkor le kell szedni, szétcsavarozni és azt az ovális fém bizbaszt ami a nyakában van ki kell egyenesíteni.
ez baromság!!!
8000 alatt lovasszekér?????
inkább ülj rá egy 2T-s mocira és utánna szolt le a CBR alacsony tartományát!szerintem életedbe nem is ültél ezen a motoron ha így vélekedsz róla!
meg tudod ki venne meg 600ért egy 2004-es mocit amit 300km-től téptél folyamatosan, lehet modern a technika de azért nem árt vigyázni, te is olyan könnyen megszerezted ezt a motort hogy csak így simán szétbaszod!az a motor kb 300at ér!nehogy már majdnem az új áráért akard eladni mikor 2 éves és széthajotod a francba!
itt nem a motort kell tuningolni hanem az agyad, el kéne jutnod 1 normális gondolkodási szintre és akkor belátnád hogy egy 125-ös motor nem úgy viselkedik mint egy 400as!!de ezt pont neked mondom, te gépész vagy
de te inkább vegyél egy biciklit magadnak és akkor csak a hülye fejed szidhatod hogy nem bírod tekerni
Az enyém is Repsol 4T racing olajat kap.

Nekem az a bajom az indexekkel h rohadt könnyen elhajlik és akkor tök csunyán áll........ha valaki tudna segiteni akkor azt nagyon megköszönném!!!!!
látom te is szereted a mocidat :)
Ha vkinek kérdése van Cbr125 tel kapcsolatban én válaszolok minden porcikáját ismerem!!!Holnap jövök
8000-12000 itt él alatta egyenlő egy LOVASSZEKÉRRREL
Bírnia kell a strapát Repsol 4T racing van benne! de bírja is mert 15000 km óta csak míg bemelegítem megy 8000 alatt!!! 12500 nál leszabályoz és annyira szép hallani
Simán most is annyit megy már nem kell ezeket járatni, a technika akkorát fejlődött hogy mindent ezredmilliméter pontossággal tudnak összerakni ez nem MZ meg Simson!!!!Hogy 0,05 ös eltérés az Jónak mondható itt már ha ilyen 0,002 akkor már selejt
HA vki tud vmi értelmes tuningot vagy weboldal az nekem jó lenne!!!Hülyeségekkel ne zaklassatok GÉPÉSZ vagyok!
pff 300 km volt benne és megnézted a végét ???
Van egy jó videóm róla mikor elesek!!!!ÉS olyan mint egy SIMSON nem lett semmi baja index két része elvált de csak visszacsavaroztam és JÓ
600kg és viheted
Érdemes megvenni nagyon jó motor mikor 300 km volt benne többször is megnéztem mennyit megy!!!!
Itt egy kép a Debreceni gyorsulási versenyen!
Gyári kétgugattyús úszónyerges és még alig kopott! Komolyan mondom az fog jól járni aki megfogja venni ezt a motort!
HA vki jó motort akar venni az először dolgozzon aztán vegyen Egy Husaberg 660 és soha nem fog az arcáről letörlődni az az adrenalinszülte mosoly!!!CBR NAGYON JÓ MOTOR (KEZDŐKNEK)
elöl nem 2 dugattyús féknek kéne lenni??? mert ss képen az szerintem 4 dugattyús nem?
Ja 145nél stabil de ezt csak akkor tudod megcsinálni vele ha egy kibaszottnagy vihar készülődik és elkapsz egy nagy Mercedes Vitot szélárnyékban!!!
ITT EGY KÉP A BICIKLIMRŐL!!!!!!!!!!
NINCS EBBE VMI FOJTÁS EZ SZAR!!!
EGY DT IS LESZOPATJA!!!
150-es tempónál is stabil??? kipróbáltad?
Csá nekem van egy Cbr 125 R em és már 15000 km mentem vele!!! A futóműnek semmi baja még a 150-es tempónál is elég stabilnak érezhetőp!!!! Hátsó gumi lehetne nagybb mondjuk 120-as de ez sem fontos!!! AZ A BAJ, HOGY A MOTOR MINDEN PORCIKÁJA PREZÍCEN ÉS PONTOSAN, JÓ ANYAGBÓL ÉS ÁTGONDOLTAN LETT MEGTERVEZVE!!!!!!! De az az egész motort az tesszi SZARRRÁÁÁÁ hogy harmatgyenge 110 körül meghal ha kapsz egy hátszelet, meg kimegy akár 145 ig is
Nincs benne erő!!!!Annyira érződik, hogy ebbe a vázba !!!!LEGALÁBB EGY 30LE-blokk kellene!!!!!!!!!!!
Szóval így 15000km után csak annyit tudok mondani hogy gyenge 12,12 alatt van 103km/h ez is FOS!!!
Gyorsulásnál egy Renault Twingo szintjén van!!! Aki nem hiszi járjon utána!!!
MINDEN JÓ RAJTA CSAK GYENGE!!!!====-ELŐNY 2LITERES fogyasztás!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!